Uzun bir aradan sonra hepinize merhaba ilk bölümümüze hoş geldiniz beğenmeniz dileğiyle iyi okumalarOy ve yorum yapmayı unutmayın
Üç gün geçmişti anne ve babamın ölümünden koskocaman bir üç gün geçmişti kendimi hiç iyi hissetmiyordum yorgun ve bitmiş bir durumdaydım. derin bir nefes alıp uzandığım yataktan kalktım bitkin adımlarla pencereye doğru adımladım pencerenin perdelerini açıp odanın aydınlanmasını sağladım gözüme gelen ışıkla yüzümü buruşturdum üç gündür odamdan çıkmıyordum ve güneş yüzü görmemiştim derin bir nefes alıp pencereden dışarı baktım .
Hala saraya gelen insanlar vardı . Üç gün boyunca lara'ya sürekli benim aşağı inmememi söylemişlerdi ama ben hiç birini dinlememiştim.
Çalan kapıyla bakışlarımı pencereden kapıya çevirdim . "Prensesim girebilirmiyim "
Yine maya gelmişti kim bilir kim aşağı inmemi söylemişti bıtkın bir sesle konuştum "aşagı gelmek istemiyorum lara lütfen beni yalnız bırak" bir kaç saniye boyunca mayadan ses gelmedi sonra kapının açıldığını anlayıp arkamı döndüm.
"Sana gelmek istemiyorum dedim ma- "
Gördüğüm kişiyle cümlem yarıda kaldı ."Sende kimsin ve odama nasıl böyle girmeye cüret edersin " boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
"Majesteleri "
Bu sesi tanıyordum annem ve babamın öldüğü gün beni tutan kişiydi bu kaşlarımı kaldırıp karşımdaki adama baktım "seni tanıyorum "sadece kafa salladı "peki neden burdasın "
kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı tanrım gözleri nasıl bu kadar güzel olabilirdi ne diyorum ben kes sesini"Majestele-" kaşlarımı çattım "prenses "
"Anlamadım" konuşmaya devam ettim "kimse bana majesteleri demiyor prenses demen daha doğru olur"
"Diğerleri beni ilgilendirmez majesteleri " dedi son kelimeye vurgu yaparak güldüm "uğraştıracağız diyorsun yani " dudakları kıvrıldı "uğraşmak isteyene "
fazlamı egoluydu "neyse konumuza dönelim ne istiyorsun "
Ciddileşerek konuştu "aşağı inmeniz gerekiyor majesteleri amcanız sizinle önemli konular konuşacaklarmış" ofladım "yine aynı şey kaç kere inmeyeceği söyledim onlara "
"Babanız , böyle yapmanızı istemezdi "
Haklıydı istemezdi biraz daha düşündükten sonra pes ettim "tamam aşağı ineceğim " bakışlarım onu süzdü "ama sende bana kim olduğunu söyleyeceksinDerin bir nefes aldı "uğraştıracağım diyorsunuz yani "
Dudaklarım kıvrıldı "uğraşmak isteyene ""Kralımızın yakın bir dostunu oğluyum ve size muhafızlık yapmak için geldim"
Düsündüm babamın tek bir dostu vardı oda Nicholas amcaydı kaşlarımı kaldırdım "sen Nicholas amcanın oğlu musun "Sadece kafa salladı "vay ne kadar büyümüssün "
"Sizde majesteleri sizde çok büyümüzsünüz "
Bakışlarımı kapıya çevirdim "inelim mi " kafa salladı elini öne koyarak önden benim gitmemi sağladı yavaş adımlarla aşağı inmeye başladık hemen arkamdan geliyordu merdivenin son basamağından inip amcamın yanına doğru yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALTIN KAFES (Ara Verildi)
Teen FictionLena byrd sarayda yalnız başına yaşayan bir prenses di taki anne ve babasını kaybedene kadar . Bu zorlu süreçte yanında olan bir muhafızı vardı Tyler damon bu işimi aklına kazımalıydı çünkü ilerde sadece muhafızı olmayacaktı.