Giriş

9 3 0
                                    

14 Haziran 2020 senesinde işlenen bir cineyet, dedektif Ellie 'nin en zor davasıydı.

Amerika halkının korkulu rüyası Katil, GECE
kurbanlarını yalnızca gece öldüren bir seri katildi.
Acıma duygusundan yoksun, cinsiyet fark etmeden öldürüyordu.

Cedric Brave 'de GECE 'ye kurban gitmişti.
Ancak GECE 'nin Cedric'i öldürmesinin büyük bir sebebi vardı.

Cedric Brave Amerika 'da üstün bir ajandı. Katil GECE'yi yakalamayı en çok isteyen ajanlardandı. Cedric hiç beklemediği bir davayı almıştı. FBI, GECE 'nin ailesine kadar bulmuştu. Lakin GECE 'nin hayatını ve kim olduğunu polis değil FBI bile bulamamıştı.

Cedric'e düşen görev ise GECE 'nin ailesinden kalan tek kişi olan yani annesi Anna Wilson 'un hatatına son vermekti. Bu şekilde GECE ile iletişim kurabileceklerini zannediyorlardı. Cedric için bu görev hem kolay hemde normaldi. Fakat sonrası bir felaketin başlangıcı olmuştu.

Cedric, Anna' yı görevi üzerine öldürüldüğü günün gecesinde evinde ölü olarak bulunmuştu.

Tüm uvuzları kesilip parçalanmıştı. Gövdesinde ise sayılamayacak kadar derin bıçak izileri vardı. Gözlerinin içi oyulmuş, parmakları tek tek kırılmıştı.
Ağzından başlayıp kulaklarına kadar derisi yırtılmış haldeydi. Kan gölüne dönen odasıda da bir not bulunmuştu.

"Öldürdüğün kadın senin ve sevdiğin herkes için başlı başına felaket olacak...

GECE

Dedektif Ellie bu davada kimin suçlu olduğunu bulacaktı. Katil GECE onun umrunda değildi.
İsterse babası Cedric Brave gibi gözlerini oysun, ister parmaklarını kessin, ister uvuzlarını parçalasın. Babasının katilini yakalamadan durmayacaktı Ellie.

Fakat bilmediği birşey vardı. Cedric GECE'nin annesini öldürmüştü. Bunu bir hiç uğruna yapmıştı.
Elbetteki GECE durmamıştı. Eğer ki GECE Cedric'i öldürmeseydi canından çok sevdği annesi rahat uyumayacaktı.








Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SUİKAST GECESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin