Baslamadan önce soyliyim yt'de yok ama spotifyniz varsa bölümü okurken "No.1-Hiç"şarkisini dinlerseniz daha çok moda girersiniz çünkü ben onu
dinleyerek yazdım♡İkisiyle göz göze gelmişti,Yuqi'nin gözleri pişmanlık,Minnie'nin gözleri utanç duygusunu hissettiriyordu.
"Miyeon haklıydı ikinizde hainsiniz!"dedi Soyeon.
"Soyeon..."dedi Yuqi.
"Ona inanmamıştım,daha önce Minnie ile sevgili olduğunada..."dedi Soyeon hem gülerek hemde ağlayarak.
"Soyeon her şeyi anlatıcam yeter ki beni dinle."dedi Yuqi.
"Siktir git Yuqi,sen şerefsizin tekisin!"dedi Soyeon evden çıkmak için kapıya yönelirken.
"Soyeon gitme ne olursun!"dedi Yuqi Soyeon'un kolunu tutarak.
Soyeon arkasını dönüp kolunu çekerek Yuqi'ye sert bir tokat yapıştırdı ve ağlamaklı sesiyle "Keşke o gün o lanet olası anayolda tek başıma kalsaydım,sen iki yüzlü bir kancıktan fazlası değilsin!"dedi.
Yuqi sadece ağlıyordu,Minnie ise utançtan yatak odasından bile çıkamamıştı.
Soyeon evden kapıyı kıracak kadar sert çarparak çıktı ve telefonunu eline aldı ve Miyeon'a mesaj atmaya başladı.
"Miyeon hemen evinin konumu at!"diye mesaj atti Soyeon.
*Konum*
Soyeon bir taksiye atlayıp 20 dakikada Miyeon'un evine ulaştı ve kapıyı çaldı.
Miyeon kapıyı açtığı gibi Soyeon Miyeon'un dudağına yapıştı yapıştı kapıyı kapattı.
Miyeon çok şaşırdı ama ona engel olmadı,karşılık verdi.
Yaklaşık 10 dakika sonra öpüşmeye son verdiler ve salona geçip oturdular.
"Her şeyi anlat."dedi Miyeon.
"Onları öpüşürken gördüm..."dedi Soyeon.
"Ne?!"dedi Miyeon şaşırmış bir yüz ifadesiyle.
Soyeon çığlıklarla ve hıçkırıklarla ağlamaya başladı,Miyeon oturduğu koltuktan kalkıp Soyeon'un yanına geçip ona sımsıkı sarıldı.
Miyeon Minnie'den asla bunu beklemezdi pek belli etmemeye çalışıyordu ama kahrolmuştu ve oda dayanamayıp çığlık ve hıçkırıklarla ağlamaya başladı.
Birbirlerine sımsıkı sarılıyorlardı.
Yuqi'nin evi
"Seni öldürmek istiyorum."dedi Yuqi.
"Bende beni..."dedi Minnie.
"Senden nefret ediyorum,beni tutup öpmeseydin bende kendimi kaptırmayacaktım,aşk acısı çekiyorsun diye bir şey demek istemedim ama beni soymaya neden kalkıyorsun ya!?"dedi Yuqi.
"Özür dilerim galiba kafayı yedim..."dedi Minnie.
"Senin o sikik kafan yüzünden sevgilim beni terk etti!"dedi Yuqi.
"Lanet olsun Yuqi!Özür diledim ya işte,hem Soyeon ona yalan söylediğinide öğrendi bu benim suçum mu?Sadece beni değil kendinide suçla!"dedi Minnie.
"Senin ile olan ilişkimiz aşk değildi,eğlenceydi!Bir gün süren şey ilişki mi oluyor?"dedi Yuqi.
"Bunları bana değil git Soyeon'a anlat!"dedi Minnie ardından gülerek,"Eminim oda şuan Miyeon'un altında inliyordur!"dedi.
Yuqi Minnie'ye sert bir tokat attı.
"Kapa çeneni yoksa burada cesedini bulurlar!"dedi Yuqi.
Minnie göz devirdi.
Miyeon'un evi
"Yuqi arıyor..."dedi Soyeon.
"Aç ne uyduracak acaba."dedi Miyeon.
"Asla açmam!"dedi Soyeon o sırada Miyeon çoktan telefonu elinden çekip açmıştı.
"A-alo Soyeon."
"Hızlı anlat!"
"Senden tek bir şey isteyeceğim."
"Söyle!"
"L-lütfen sigaraya başlama,sağlığının b-bozulmasını istemiyorum..."
Soyeon zaten ağlarken daha şiddetli ağlamaya başladı.
"Yuqi,nasıl yaptın bana bunu!Nasıl yaparsın bunu Yuqi!"diyerek çığlık atarak ağlamaya başladı.
Yuqi dayanamayıp hıçkırarak ağlamaya başladı.
Miyeon da konuşmaları duyarken ağlıyordu.
Minnie ise bir bara gitmiş orada duruyordu."Soyeon ne olur ağzına s-sigara sürme!"
"Çok geç Yuqi,çok geç..."
"Soyeon ne olur evine gel tek başımayım ne olur neredeysen evine gel ve en azından bana dinlemek için bir şans ver.
Soyeon kabul edeyim mi anlamında Miyeon'a baktı ve Miyeon et anlamında başını salladı.
"Geleceğim Yuqi,geleceğim ama tek bir şansın var..."
"Teşekkür ederim."
Soyeon telefonu kapattı ve dışarı çıkmak çıkmak kapıya yöneldi.
"Gelince her şeyi anlatacağım."dedi Soyeon.
"Tamam,bu arada Minnie ile ilgili bir şeylerde öğrenir misin?"dedi Miyeon.
"Öğrenirim."dedi Soyeon ve otobüse binerek Yuqi'nin evine vardı.
"Hoşgeldin."dedi Yuqi.
Soyeon cevap vermeden koltuğa geçti.
"Anlat sonra gideceğim."dedi Soyeon.
Yuqi karşısına oturup her şeyi anlattı.
Soyeon hala deliler gibi aşıktı ama gurur yapmak istiyordu,ağırdan almak istiyordu.
"B-beni affediyor musun?"dedi Yuqi.
"Zamanla bende öğrenicem."dedi Soyeon ardından "Aslında ödeştik."dedi.
"Nasıl yani?"dedi Yuqi.
"Miyeon'u öptüm."dedi Soyeon.
"Ne?!"dedi Yuqi.
"Sen yapınca sorun yok ben yapınca mı sorun var?"dedi Soyeon.
Yuqi ne diyeceğini bilmiyordu,çok zoruna gitmişti,Soyeon'un ne hissettiğini anladığı için ona kızamıyordu.
"Şuan ne hissettiğini çok iyi anlıyorum çünkü bende aynısını hissediyorum."dedi Yuqi.
"Ben senle birlikteyken öpmedim ama!"dedi Soyeon.
"Ne dersen haklısın Soyeon."dedi Yuqi.
"Hadi o konuyu geçtim bana yalan söyledin,hani hiç sevgilin olmamıştı ve aşık olmamıştın?"dedi Soyeon.
Yuqi her şeyi anlatmıştı.
"Yuqi seni deli gibi affetmek istiyorum ama yapamıyorum."dedi Soyeon ardından "İçimden bir ses bunu yapmamamı söylüyor."dedi.
"Soyeon ne yaparsan ne dersen haklısın karar tamamen senin ama senin beni affetmen için her şeyi yapacağım."
Bölümümüzün sonuu geldi umarım beğenmişsinizdir lütfen oy atıp düşüncelerinizi yorumlarda belirtin.♡
696 Kelime💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙍𝙞𝙙𝙚 𝙈𝙮 𝙈𝙤𝙩𝙤𝙧𝙘𝙮𝙡𝙚🏍 | 𝙔𝙪𝙮𝙚𝙤𝙣
FanfictionYuqi,"Bu ahlaksız bir teklif mi?"dedi kıkırdayarak. "Fazlasıyla."dedi o kız.