Üç kızda eve gelmişti,Minnie direkt kendini misafir odasına atıp orada uyumaya başladı,Soyeon ve Yuqi ise salonda konuşuyorlardı.
"Minnie'nin exi nasıl biriydi?"dedi Soyeon.
"Takıntılı,psikopat Minnie'ye ihanet edip sonrasında pişman olmuş bir hackerdi."dedi Yuqi.
"Ah,lanet sapık!"dedi Soyeon.
"Tam olarak öyle,iğrenç bir insandı,Minnie'yi çok uyardık ama aşktan gözü kör olmuştu."dedi Yuqi.
"Daha fazla boktan konulardan bahsetmeyelim,sadece uyumak istiyorum şuan."dedi Soyeon.
"Sen nasıl istersen güzelim."dedi Yuqi.
Yatak odasına gidip uyudular.
~
Kızlar gece uyanık oldukları için öğlen 12.30'da uyandılar,yemek yiyorlardı,o sırada Soyeon'un telefonu çaldı.
"M-miyeon arıyor."dedi Soyeon.
"Aç lütfen benim için sorun yok."dedi Minnie.
Soyeon gülümseyip telefonu açtı ve yatak odasına gitti.
"Soyeon."
"Efendim Miyeon?"
"Lütfen evime gel,sana şuan çok ihtiyacım var.
"Bana mı?"
"Evet tam olarak sana."
"Tamam hemen geliyorum."
Soyeon telefonu kapadı ve mutfağa geri döndü.
"Miyeon beni evine çağırdı."dedi Soyeon.
"Git ve lütfen ne konuştuğunuzu banada anlat."
"Tamam."dedi Soyeon.
"Seni ben bırakırım işin bitince ararsın almaya gelirim."dedi Yuqi.
"Tamam,giyinip geliyorum."dedi Soyeon.
Soyeon giyindi ve Yuqi'yle motora binerek Miyeon'un evine ulaştı.
"Ben gidiyorum ararsın."dedi Yuqi.
Soyeon olumlar anlamda başını salladı ve zili çaldı.
Miyeon beklediği gibi perişan duruyordu.
"Girebilirsin."dedi Miyeon.
Soyeon salona oturdu ve Miyeon ikisine yaptığı kahveleri getirerek oda karşı koltuğa oturdu.
"Haberin vardır."dedi Miyeon.
"Evet..."dedi Soyeon ardından "Ama o kız bir hacker biliyorsun değil mi?"dedi.
"Hiç bir şey bilmek istemiyorum,kafam hiç yerinde değil,zaten bir süre yalnız kalmak istiyorum."dedi Miyeon.
"Ben seni haklı buluyorum,büyük ihtimalle bende aynı tepkiyi verirdim."dedi Soyeon.
Miyeon güldü ardından "Soyeon seninle açık konuşacağım..."dedi.
Soyeon meraklı anlamda kafasını salladı.
Miyeon yutkundu ve cevap vermedi.
"Miyeon endişeleniyorum söyle işte!"dedi Soyeon.
"Yuqi sana yalan söyledi!"dedi Miyeon.
"Ne,sana inanmıyorum!"dedi Soyeon gülerek.
"Yuqi daha önce aşık oldu ve sevgilisi vardı."dedi Miyeon.
"Ne...?"dedi Soyeon titreyen sesi ve akan gözyaşlarıyla.
"Çok acı biliyorum..."dedi Miyeon.
"Kim o!?"dedi Soyeon.
"M-m"diyebildi sadece Miyeon.
"Miyeon kim dedim!"dedi Soyeon.
"M-mi-innie!"dedi Miyeon.
"Ne!"dedi Soyeon.
"İnanmaya bilirsin ama-"diyecekken Miyeon Soyeon sözünü kesti.
"Ne aması be ne aması!Siktir git Miyeon."dedi Soyeon kapıya yönelirken.
Miyeon Soyeon'un kolundan tuttu ve Minnie ve Yuqi'nin sevgiliykenki fotoğraflarını gösterdi.
Soyeon'un elinden gelen tek şey ağlamaktı ama hala inanmıyordu.
Kapıyı çarparak evden çıktı.
"Ah Soyeon,ah!Şuan bana inanmıyorsun ama gelip bana burada ağlayacaksın!"dedi Miyeon kendi kendine.
Soyeon Yuqi'yi aramak yerine otobüse binip bir tekele gitti ve bir şişe alkol aldı oradan yüksek bir binanın çatısına çıkıp çatıya yattı ve şarkı açarak sadece şişenin dibini getirdi.
Soyeon şişeyi bitirdikten sonra biraz daha müzik dinleyip yerde yattı ve saat 19.00'du ve hala kimseyi aramamıştı.
Yine bir otobüse binip eve kendi başına döndü ve anahtarla kapıyı açtı.
"Yuqi,neredesiniz?"diye seslendi Soyeon,ses duyamayacınca belki uyumuştur diye düşünerek yatak odasının kapısını açtı.
Kapıyı açtığında gördüğü şey öpüşen sadece iç çamaşırlı Minnie ve Yuqi dışında hiç bir şey değildi,Miyeon haklıydı Yuqi ona yalan söylemiş ve ihanet etmişti.
Hiç beklemiyordunuz dimi jshdkahdsu.
Evet bu bölümünde sonuna geldik yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın♡500 Kelime💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙍𝙞𝙙𝙚 𝙈𝙮 𝙈𝙤𝙩𝙤𝙧𝙘𝙮𝙡𝙚🏍 | 𝙔𝙪𝙮𝙚𝙤𝙣
FanficYuqi,"Bu ahlaksız bir teklif mi?"dedi kıkırdayarak. "Fazlasıyla."dedi o kız.