Yuqi yine gecenin bir saatinde son ses müzik dinleyerek anayolda motor sürüyordu.
Biraz uzakta yolun kenarında oturan birisini gördü,hızını azalttı ve motorunu yolun kenarında durdurdu,kaskını çıkardı ve merakla ona doğru yaklaştı.
Yuqi:"Burada ne yapıyorsunuz?"
Kız öne eğilmiş başını Yuqi'ye doğru çevirdi ve "Sevgilim ile yani 1 saatten beridir eski sevgilim olacak şahıs ile kavga ettim ve beni arabasından kovarak yolun kenarına bırakıp gitti."dedi göz devirerek.
Yuqi duydukları karşısında şok olmuştu ve şaşkınlığı yüzüne yansıyordu,bu kız cidden 1 saattir burada terk edilmiş bir şekilde oturuyormuydu.
"Çok garip,değil mi?"dedi kız sırıtarak,ardından cebinden sigara paketini çıkardı ve "Çakmağın var mı?"dedi Yuqi"ye.
Yuqi:"Sigara kullanmıyorum."
"Lanet olsun."dedi kız göz devirerek ve sigarasını yere atıp ayağıyla ezdi.
Yuqi,"Seni gideceğin yere
bırakabilirim."dedi motorunu göstererek."Beni evine götür,kafa dağıtmak istiyorum."dedi o kız ayağa kalkarak.
Yuqi,"Bu ahlaksız bir teklif mi?"dedi kıkırdayarak.
"Fazlasıyla."dedi o kız.
Yuqi gülerek,"Ben Song Yuqi."dedi.
"Jeon Soyeon."dedi isimini şimdi öğrendiği kız,yani Soyeon.
"Yanımda bir kask daha var sana onu vereceğim."dedi Yuqi motoruna yönelerek.
"Ne o?Yoksa yoldan geçen kızları evine götürmek için mi bir kask daha taşıyorsun."dedi Soyeon gülerek.
"Hayır,ne olur ne olmaz belli değil,lazım olabilir diye taşıyorum,ayrıca evime gitme fikri senden çıktı,şimd şu kaskı tak ve atla arkama."dedi Yuqi kaskı Soyeon'a vererek.
Soyeon kaskı taktı ve Yuqi'nin arkasına binip beline sarıldı.
Yuqi de kaskını takarak,fazla hız yapmamaya özen göstererek motoru evine sürdü.
~
Yaklaşık 20 dakika sonra sonunda Yuqi'nin evine vardılar,Yuqi motorunu park etti ve kaskını çıkardı,Soyeon'un kaskınıda aldı.
"Evin güzelmiş."dedi Soyeon.
"Sağol,şu koltuğa otur ben de bize içecek getiriyim."dedi Yuqi ve mutfağa gitti,o sırada Soyeon da oturduğu yerden salonu inceliyordu.
Yuqi içecekleri getirdi ve Soyeonun yanına oturdu,"Bana şu olayı en başından anlatır mısın?dedi Yuqi.
"Bu çocuk beni instadaki ana hesabımdan engellemiş attığı storyleri görmeyeyim diye fakat açacağım diğer hesapları engellemeyi unutmuş,neden engellemiş diye sorarsan kızlarla birlikte storyler attığı için,bende arabadayken fake hesabımdan gördüm bu storyleri ve sonra kavga etmeye başladık buda haklı çıkamayacağını anlayınca beni arabadan kovdu işte."dedi Soyeon.
"Vay şerefsiz!"dedi Yuqi şaşırmış bir şekilde.Ardından "Peki çok seviyor muydun?"diye sordu.
"Tabikii çok seviyordum,çok aşıktım ama sonra üzülmemin hiç bir şeyi geri getirmeyeceğini hatırladım."dedi Soyeon
"Haklısın,ayrıca sana bir şey söylememi ister misin?"dedi Yuqi
Soyeon içeceğinden bir yudum aldıktan sonra evet anlamında kafasını salladı.
Yuqi,Soyeon'a yaklaştı ve bir eliyle çenesini hafifçe tuttu,ardından "Motor her zaman arabadan daha hızlı,daha riskli ve daha tahrik edicidir."dedi.
Soyeon güldü ve dudaklarını ısırdı,ardından Yuqi'nin elini çenesinden yavaşça itip Yuqi'nin kucağına oturdu,ve Yuqi'ye iyice yakınlaşarak,"O zaman bu gece seninim,motorcu,hızlı,riskli ve tahrik edici Yuqi."dedi.
Ve saatlerce...
~
İkiside çok yorulmuştu ama çok mutlulardı,saat sabah 09.00'du,gecenin 05.30'undan beri birlikte oluyorlardı.
"Gerçekten baya iyisin,çok iyi geldi."dedi Soyeon Yuqi'nin omzuna kafasını yaslayarak.
"Sende öyle,hiç bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim,eski sevgilin çok şanslıymış."dedi Yuqi.
Soyeon kafasını kaldırarak merakla Yuqi'ye baktı.
Yuqi:"Yani cinsellik anlamınd-"
Soyeon Yuqi'nin lafını kesip,"Bende senden etkilendim,bu aralar takılsakya."dedi
Yuqi şaşırmış bir şekilde,"Ne,ciddi misin?"dedi.
"Evet,gayet ciddiyim,şuanlık flörtüz ama eğer sende istersen ve bende senden çok daha etkilenmeye başlarsam,kim bilir belki bana çıkma teklifi edersin?"dedi Soyeon.
Yuqi gülerek,"Cidden delisin."dedi.
"Ben deli değilim,sadece birisini seviyorum."dedi Soyeon gülerek.
İlk bölümü umarım beğenmişsinizdirr🤍
571 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙍𝙞𝙙𝙚 𝙈𝙮 𝙈𝙤𝙩𝙤𝙧𝙘𝙮𝙡𝙚🏍 | 𝙔𝙪𝙮𝙚𝙤𝙣
FanfictionYuqi,"Bu ahlaksız bir teklif mi?"dedi kıkırdayarak. "Fazlasıyla."dedi o kız.