02 🔞

168 5 0
                                    

Аль нэг VIP клубд:
- Аоки Хонгор минь гэсээр эхүүн сүрчиг ханхлуулсан бүсгүй нэлээдгүй чинээлэг гэдэг нь илт залуугийн өвөр дээр гараад суучих нь тэр. Өнөөх эр түүний өгсөн хундагатайг уугаад их л сүрлэг сууна. Тэр тойрч суугаа залуусынхаа анхаарлын төвд байх ба нэг л сүрдэм ауратай аж. Тийм болоод ч тэрүү өнөөх бүсгүйгээс өөр хэн ч түүнд халдаж зүрхэлсэнгүй
Түүнийг Аоки Исозаки гэдэг Исозаки гэр бүлийн том хүү. Доминант Альфа. Царайлаг, Өндар амжилттай бизнесмэн гэдгээрээ алдртай.
Хар шулуун үсээ хойш нь янзалсан, яг л үс шигээ онцгой гүн хар нүдтэй агаад, Өндөр шулуун хамар, өөгүй цайвар арьстай. Нүд нь бага зэрэг онигордуу авч түүнд яг таарсан агаад улам ч царайлаг болгох шиг.

бип бип( Утас дуугарах)
- Ахааааа.
- Арата...( Уучихсан юм байхдаа)
- Би уучихсаан уучлаарай ххэ. Та намайг ирж авна тиймээ. Би таныг зөндөө санаад байна.
Миний лүлү(багынх нь хоч) хөөрхөн гэдэг нь.
- ...Хоёулаа нэлээн уучихсан байна тэгэхээр жолооч дуудаад явах уу? (Кайто)
Сэжиг бүхий залуу дүүтэй нь хамт байгааг сонсоод санаа зовохын зэрэгцээ хардан уурлах сэтгэл төрж шууд л год үсрэн босоод (нөгөөх эмэгтэй огцом боссонд уначихав):
- ЮУ?ХААШАА ЯВНА ГЭЖ? АРААТА МИНИЙ БЯЦХАН ДҮҮ ОДОО ХААНА БАЙГААН.
- Ахаа би би... энэ нэг юмтай явмааргүй байнаа. Та хүрээд ирээ дэхүү. хик ( зогьсуулах)

Арата утасаара ярьж дуусаад удаагүй байхад нэг хар машин гэрлээ гялалзуулсаар ирэн яг тэдний урд тулаад зогсчихов.
Кайто халчихсан байсан болоод ч тэрүү гэрэлд дотроос бууж ирэх залуугийн царай бүдэгхэн тусна.
Энэ галзуу амьтны найз залуу юм байхдаа. Ямар том биетэйн бэ надаас ч өндөр юм.
Арата шууд л түүнийг хараад очоод зүүгдээд авав.
- Ахаа. Ямар уддымбэ.
- Миний бяцхан дүү. Яагаад ирсэнээ хэлээгүй юм бэ. Тосох байсышдээ гээд толгойг нь илбэв. Тэгээд над руу их л муухай харах аж. Би түүн рүү гар сунган:
- Кайто Фүжимару Арата-саны шинэ менежер. тэр гараас минь атган ойртоход би түүнийг илүү сайн харж чадлаа. Их царайлаг бас аймар залуу байв
- Аоки Исозаки. Түүний ах гээд өөрт нь зүүгдэн байгаа эрх амьтан рүү толгойгоо дохив. Тэгээд:
- Түүнийг сайн харж хандаарай гэхтэй зэрэгцэн гар нь чангарах мэдэгдэнэ.

би машинд суун Түүгээр хүргүүлэхээр болов. Арата нэлээдгүй согтчихсон байсан тул би түүнийг харж хамтдаа ард сууж явлаа. Тэр миний мөрийг дэрлэж аятайхан унтаж байснаа гэнэт сэрээд:
- Хөөөе чи муу. Гээд намайг үстээд авах нь тэр. Би яахаа ч мэдсэнгүй. Салгах гэж оролдсон ч наачихсан юм шиг салахгүй улам л чангараад байв.
- Чи муу хараал идсэн альфа намайг хааш нь авч явна гэж бодоов. Урд толинд хальт харвал Аоки тоосон ч юмгүй нэг хяламхийчхэд буцаад замаа харан явна.
Хүндхэн хэдэн минутын дараа Аоки гэрийнхээ гадаа ирээд хойш харвал бяцхан дүү нь аль хэдийн нойрмоглоод ирсэн байв. Гэвч хажууд нь суугаа нөгөөх залуугийн бие нь таагүй болсон бололтой нүүр нь улайж хөлс зутгажээ. Аоки эгчийгээ дуудаж Аратаг гэр лүү оруулаад. Арын суудал руугаа тонгойн Кайтод ойртвол түүний дааврын үе эхэлчихсэн байв. Доминант омегагийн фермоноос болсон бололтой. Удалгүй машин тэр аяар Альфа фермоноор дүүрэв.
Түүний үнэр үнэхээр зөөлхөн бас чихэрлэг аж. Кайтогийн фермон аль хэдийн Аокиг догдлуулж эхлэв. Өөрийн эрхгүй Кайтод ойртон түүний хүзүүг үнсэн шимж, феромоныг нь илүү их хүснэ. Кайто түүнийг түлхэхэд гэнэт ухаан орж өөртөө:
- Хаа. Альфагийн фермонд өдөөгдөж л байдаг сэжгийн юм.
Бяцхан Аоки аль хэдийн хатуурсан байсан ч тэр Кайтогийн гэрийн хаягийг аваад зүгээр л гэрт нь хүргэж өгөхөөр шиидэв.
- Ирчихлээ одоо бууж үз. Кайто найгасаар хаалга түлхэн буусан ч түүний араас фермон нь маш хүчтэй үнэртсээр байсан тул зүгээр л ингээд орхих хэтэрхий аюултайг тэр мэдэж байв. Аоки түүнийг түшин өөрийгөө арай ядан барин явна. Гэрийнх нь үүдэнд орхиод явах гэж байтал Кайто түүний гараас атгаад авах нь тэр. Саяхныг хүртэл арай ядан тэвчиж байсан Аоки эргэхдээ Койтогийн өдөөгдөн байж ядах халуухан царайг хараад тэсэлгүй үнсээд авав. Гэтэл Кайто ч мөн өөдөөс нь хариу үнсэлт өгөх аж. Тэд халууханаар үнсэлцэх хооронд хаалгаа арайхын нээж орсон даруйдаа гадуурхаа тайлцгаав.
Кайто түүнийг ор луу түлхэн шууд л дайран дээрээс нь үнсэх бөгөөд Аокигын хөхний товчыг оролдон цаашлаад нурууг нь дагуулан өмдөнд нь гараа оруулахын даваан дээр Аоки гарыг нь бариад авав. Тэр ганц ухасхийгээд л Кайтогийн дээр гарсан байх ба хоёр гарыг дээш бариад нөгөө гараараа түүнийг нүцэглэнэ. Түүний бие тэр чигтэй үнэхээр халуухан байв.
Хүзүүнээс нь эхлээд доош үнсэн хөхний товчыг нь хэлээрээ оролдох зуураа хуруугаа нүхэнд аваачжээ. Нэг хуруугаа аажмаар оруулахад Кайто цочин янаг авиа гаргасан нь Аокид их л таалагдсан бололтой нөгөөх нь бүр ч хатуураад ирэв. 2, 3 хуруугаа оруулан хэсэг сулалж байгаад том жаалаа гаргаж ирэв. Тачаадан хэвтэж байсан Кайто түүнийг нь хараад цочирдов. Учир нь Кайто ч бас альфа юм хойно Аокиг өөрийнхөөс нь ч том байсанд гайхаж бас эмээжээ.
Кайто түүнийг бага зэрэг түлхэх аядан
- Энэ үнэхээр яагаад ч орохгү ээ.
- Зүгээр дээ би зөөлөн байх болноо гэж хэлээд аргадан зөөлхөн үнсэлт бэлгэлэв. Тэгээд эрхтэнээ алгуурхан түлхэн оруулав. Кайто:
- Өвдөж байна. Аоки мнннх...
- Зүгээр дээ. Дахиад жоохон.
Ингэж хэлсэн ч Кайто тайвшраагүйд түүнийг маш зөөлхөнөөр их л халуухан үнсэхэд арай тайвшраад ирэв. Энэ боломжийг ашиглан шууд л ганц бүлэлтээр эрхтэнээ бүгдийг нь оруулчихав. Кайто дуу алдан
- Аоки.. Аоки энэ өвдөж байна аааххх
- Жоохон л тэвччих удахгүй зүгээр болно. Тайвшир. Үгүй бол би хөдөлж чадахгүй нь.
Аоки бага багаар хөдөлж эхлэхэд өвдөлт таашаал болон хувирч Кайто гиншэн Аокиг өөртөө улам наан тэврэн авав.
- Мнхх Ахх хаа Аоки илүү хурдан...
- Таалагдаж байна уу. ( Илүү хүчтэй дүрэх)
- Аагхх мннн...
Кайтогийн нөгөөх нь их л хатуурсан байгааг хараад Аоки түүнийг нь ч мөн оролдож эхлэв.
- Аоки..? (цочих)
Тэд ажилдаа улам улангасан орж зэрэг тавив. Гэвч Кайтод хангалтгүй байгаа бололтой:
- Аоки дахиад.. Аоки
- Хүлээ бэлгэвч.

Өглөө( Кайто сэрсний дараах үе):
- Новш гэж
Кайто өчигдрийн явдлаас хагас хугас л санах бөгөөд тэр бүр өөрийгөө яаж тачаадан байснаа санаад ичнэ.
Гэнэт ажлынх нь цаг болсныг санаад яаран гарав. Машин барьж явахдаа: ( Аоки дахиад аах мнхх)
- Хараал ид болиод өгөөч. Кайто чи яах нь энэ вэ АааааАах.

Тэр үед:
Аоки сэрээд орон дээр ганцаар унтаж байх бөгөөд хувцаслан хажуугийн ширээн дээрээс цагаа авахдаа
" Би ажилтай болохоор түрүүлээд явлаа. Өглөөний цай бэлдчихсэн. Бас өчигдрийн явдалд үнэхээр уучлаарай🙏" гэсэн бичгийг олж хараад инээмсэглэх аядан:
- Уучлаарай гэнэ шүү.










imprinting alphaWhere stories live. Discover now