HELLOĞĞ
Yeni bölüm ve ben
Hoşgeldinizz
Bu arada adımı size söylemeye karar verdim ama sizde söyleyin adlarınızı merak ediyorum çünkü
Adım Feyzaa peki siz yorumlaraa👉🏻
Uzatmadan bölümümüze geçelimm
Bakalım bu bölümde neler olacak
İyi okumalarr 💕 💐
~~~~~~~~~~
"Hocam sorun nedir?neden öğrenciler bu halde?"dedi babam sakinliğini korumaya çalışırken.
Benim şuan sinirimi bozan şey Hyunjinin Kyujinin götünün dibinde olup neden heryere onunla geldiğiydi.
Dilimi sinirle yanağımın içerisinde dolaştırdım.
"Hocam ne oldu?!neden Felixsin dudağı patladı?!"dedi babam hem sinir hemde öfkeyle.
"Asıl neden benim kardeşimin burnu kanıyor ve saçı başı dağınık!"dedi Kyujin Wonyoungun burnuna peçete tutarken.
"Şimdi öğrenicez"dedi müdür ardından ve Wonyoungla bana bakmaya başladı.
"Kavganın sebebi nedir,ikiniz yüzünden başlamış"dedi müdür ardından hemen söze atladım.
"Bana fahişe dedi bende yumruk attım"dediğimde babam gürledi adeta.
"NE!!SANA FAHİŞEMİ DEDİ!!"diyip sinirli bakışlarını Wonyounga diktiğinde Wonyoung korkuyla geriledi.
Kollarımı birbirine dolayıp sert bakışlarımı Wonyoungda tuttum.
"Haketmiştirde demiştir benim kardeşim"dediğinde Kyujin,kaşlarım hızla çatıldı.
"Ne diyorsun ya sen!"diyip söze atlayan Hanla müdür bağırdı.
"İlk olarak arkadaşı için kavga edenler kimler?!"dediğinde Yejiler ve Wonyoungun arkadaşları el kaldırdı.
"Tamam siz çıkın sizinle sonra görüşüceğim"dediğinde müdür odadan çıktılar.
Şimdi sadece öğrenci olarak ben, Wonyoung,Han, Seungmin,Jeongin vardı odada.
"Dava edeceğim sizi"dediğinde babam sinirle,sırıttım.
Babam çok zengin bir iş adamıydı çokta ünlüydü davayı her halükarda kazanırdı.
Hyunjin babamı tanıyormuş gibiydi o yüzden hemen söze atladı.
"Efendim bence hiç davaya falan gerek yok çözebiliriz,sonuçta birisi sözlü şiddetken diğeri fiziksel şiddet,fiziksel şiddet daha kötü değilmi?"dedi Hyunjin tek kaşını kaldırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana İnanmamıştın/Hyunlix
FanfictionOmega Felix Han'ın arkadaşının doğum günü partisine katılır.İlerleyen saatlerde kızgınlığa girmesiyle partiden ayrılmak zorunda kalır,karanlık sokakta kıvranırken taksi beklemeye başlar.Gözüne çarpan ilerisindeki alfa erkeği süzer, baygın bir halded...