HELÜĞĞ
Yeni fic ve ben!!
Umarım bu ficide beğenirsiniz umarım bende bu fici güzel bir şekilde yazabilirim
Çok heyecanlıyım üstelik omegaverse yazıcağımm
Çok uzatmayayım bakalım bu ficde neler bizi bekliyorrr
İyi okumalarr 💕💐
~~~~~~~~~~
~Lee Felix~
Bir yandan pipetimden viskimi yudumlarken bir yandan hafif bir tempoyla yerimde dans ediyordum.
Bütün alfaların bakışı bizim olduğumuz masanın üzerindeydi ama arkadaşlarımla şuan onları sikleyecek havada değildik buraya sadece eğlenip içmeye gelmiştik.
"Bu parti beni sıktı biraz"dediğinde Seungmin hepimizin bakışları ona döndü.
"Daha partinin başındayız Seung bir sabret"dedi Han Seungmine bakarak.
"Benim karnım hafiften ağrıyor kanka ya kızgınlığamı giricem acaba"dedim yerimde dans etmeyi bırakarak.
"Bul burdan bir alfa"dediğinde Jeongin yüzümü buruşturdum.
"Hiç istemiyorum,hepside çok çirkin zaten benlik değil"dedim ve viskimi masaya bıraktım,fazla sarhoş olursam kurtum benlik falan dinlemez beni bir alfanın altına atardı.
Kızgınlıkta bendende azgın oluyordu kurdum.
Masadaki telefonumun düğmesine basıp saate baktım.
"Evemi dönsem biran önce ben kızgınlığa giricem net"dedim kıvranmaya devam ederken.
"Sen girmişsin zaten şu tipine bak,oynatmada şu kalçanı çok bütün alfalar hazine görmüş gibi sana bakıyor"dedi Seungmin sert bir sesle.
"Üff aman acı çekiyorum ben burda"diyip ayağa kalktım.
"Gidiyormusun?"diyen Hanla kaşlarımı çattım.
"Han başka napıyim güzelim?yatağımda ağlamaya gidiyorum acıdan,sen aradaşına iletirsin işi çıktı de"dedim.
"Üff ondanmı dedim arkadaşımı siktir et saat 12, 1'e geliyor ve seni benim arabamla getirdim nasıl tek başına gidiceksin onu diyorum,kalkın bizde gidelim o zaman"diyip ayaklanan Hanı durdurdum.
"Saçmalama, kalın siz taksi çağırırım hemen birşey olmaz hadi kaçtım"diyip çıkışa ilerlediğimde arkamdan bağırdı.
"Eve varınca mesaj at veya ara!"diye bağıran Hanla bende bağırdım.
"Tamam!"çıkışa ilerlerken arkamda adım sesleri duymamla göz devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana İnanmamıştın/Hyunlix
FanfictionOmega Felix Han'ın arkadaşının doğum günü partisine katılır.İlerleyen saatlerde kızgınlığa girmesiyle partiden ayrılmak zorunda kalır,karanlık sokakta kıvranırken taksi beklemeye başlar.Gözüne çarpan ilerisindeki alfa erkeği süzer, baygın bir halded...