HELLOOO
Yeni bölüm ben ve sizzz
Hoşgeldiniz bebeklerimmm
Bakalım bu bölümde Lixsi nelerr bekliyorr
İyi okumalarr 💕💐
~~~~~~~~~~~
Oturduğum bankta çekirdek çiğnemeye devam ediyordum.
"Bu parkı çok seviyorum ya küçüklüğümüz burda geçti resmen"dedi Jeongin.
"Sen hala bebesin Jeongin"dedi Seungmin sırıtarak.
"Aramızda ay farkı var Seung"dedi Jeongin tek kaşını havaya kaldırarak.
"O ileride alfa ve betaların bulaştığı omega Kyujin değilmi benmi öyle görüyorum?"diyen Hanla üçümüzde bakışlarımızı Han'ın baktığı yöne çevirdik.
Evet Kyujin kendi başına bankta otururken etrafına alfa ve betalar sarmıştı.
İlk başta umursamiyicaktım zorbalık yapılmasına ama ardından alfaların ona dokunmaya çalışmasıyla kaşlarım çatıldı.
Ölesiye nefret ettiğim bir insanda olsa tacizliğe göz yumamam.
Kyujin ellerinden kurtulmaya çalışırken ağlıyordu.
Hemen ayağa kalktığımda Hanlarda ayağa kalkıp peşimden gelmeye başladılar.
Kırmızı dudaklarıma her zamanki sırıtışımı ekledim.
Dudağım artık iyileşmişti ve ben çok sevdiğim kırmızı rujumu sürebilmiştim.
Tam alfa ve betaların arkasında durduk.
"Selam alfa ve betalar"diye seslendim sırıtmaya devam ederken.
Toplam yedi kişilerdi,yediside bize döndüğünde Kyujine bakışlarımı çevirdim.
Korkuyla bana bakıyordu,baya korkmuş bu saatte neden burda yalnızsa zaten birde çok açık giyinmişti.
E tabi istediğini giyebilir sorun zaten tacizcilerde.
"Ooo 4 omega daha haa"dedi bir alfa gevşekçe sırıtarak.
Ve elini belime attığında anında karnına dizimi geçirdim ve ortalık yine karıştı.
Siyah kuşağım olduğu için işim kolaydı,ve arkadaşlarımada tekvando çalıştırdığım için onlarında işi kolaydı biz daha güçlüydük omega olmamıza rağmen.
...
Yerde dizlerinin üzerinde oturan alfaların liderini,yani elini belime atanın saçını çekip bakışlarını bakışlarıma sabitledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana İnanmamıştın/Hyunlix
FanfictionOmega Felix Han'ın arkadaşının doğum günü partisine katılır.İlerleyen saatlerde kızgınlığa girmesiyle partiden ayrılmak zorunda kalır,karanlık sokakta kıvranırken taksi beklemeye başlar.Gözüne çarpan ilerisindeki alfa erkeği süzer, baygın bir halded...