Projekt

20.4K 50 51
                                    

Dziś w szkole Pani dobrała nas w 3 do projektu,niestety zostałam przydzielona z moimi wrogami-Tonym i Bartkiem.

Po powrocie do domu przebrałam się w jakieś dresy,do torby spakowałam długopisy i poszłam do domu Tonego gdzie mieliśmy robić projekt.

Zapukałam do mieszkania i otworzył mi je Tony.Przywitałam się i weszłam do jego domu w którym był już Bartek.Niby ich nie lubiłam ale przyznam że oboje mi się trochę podobali.

-Siadaj.-Powiedział Tony po czym usiadłam.

-Dobra to może przejdziemy do rzeczy?-Zapytałam po czym zaczeliśmy robić projekt.

Robiliśmy projekt i co chwile ktoś kładł dłoń na moim udzie ale to ignorowałam do momentu w którymś jeden z chłopaków dał mi klapsa w tyłek.

-Ej trochę prywatności dobra?-Zapytałam zdenerwowana.

-Co ty taka nie tykalska?-Zapytał tony i przyciągną mnie jedną ręką do siebie.

-Ręce przy sobie.-Powiedział Bartek ten który bardziej mi się podobał i przyciągną mnie do siebie po czym posadził sobie mnie na swoich kolanach.

-Ty możesz ale on nie.-Usiadłam obok niego i położyłam głowę na jego ramię.

-Dobra dosyć tego ja ide do kibla zaraz wracam.-Powiedział Tony po czym poszedł do toalety.

Bartek wziął mnie na ręce i posadził na swoich kolanach tak że siedziałam na nim okrakiem twarzą do niego.Chłopak zaczął mnie całować co odwzajemniłam.
Rozchyliłam delikatnie usta a Bartek odrazy zaczą mi jeździć językiem po podniebieniu.Przyszedł Tony a Bartek się odemnie oderwał po czym usiadłam obok niego.

-No widze że się fajnie bawicie.-Powiedział rozłoszczony Tony i popatrzył na Bartka.

-Stary chcesz to dołączaj.-Powiedział pewny siebie Bartek klepiąc mnie po udzie.

-Ooooooo.-Tony przygryzł wargę i się do mnie zbliżył.

Tony zaczął mnie całować a Bartek zdjął mój top,odpią mój stanik i zaczą pieścić moje piersi.Zdięłam koszulki chłopaków i dotykałam ich klatki piersiowej.Zaczęłam jeździć stopą po wielkim wybrzuszenia Bartka.

-Nie drażnij mnie młoda.-Powiedział Bartek po czym zdją moje spodnie i zostałam w samych stringach.

-Nie drażnię cię.-Powiedziałam po czym oboje zdjęli spodnie razem z bokserkami i ujżałam dwa wielki stojące kutasy.

Tony posadził mnie na stoliku który był przy kanapie i zaczął dotykać mojej palcami przez materiał stringów.Bartek odepchną Tonego i zdjął moje stringi i położył mnie na kanapie po czym rozszerzył moje nogi i zaczą mi lizać cipke,pojękiwałam z przyjemności którą mi sprawiał Bartek.W tym czasie Tony poszedł do pokoju swojej siostry po wibrator i kajdanki którymi miał zamiar przypiąć mnie do nogi stolika.

Co chwile dociskałam głowę Bartka do swojego krocza.Po chwili wrucił Tony i zaczął całować moje piersi podgryzając sutki i ściskając je.

-Patrz co mam.-Powiedział Tony pokazując wibrator i kajdanki a ja doszłam do ust Bartka który się podniusł.

-I zajebiście.-Powiedział Bartek i wziął kajdanki od Tonego przypinając mnie do nogi stolika.

-EJ ODPINAJ.-Krzyknęłam więc Bartek mnie odpią.

Tony powalił mnie przed sobą na ziemie tak że przed nim klęczałam i wepchał mi swojego kutasa do ust.Obok stanął Bartek a ja zaczęłam jeździć ręką po jego kutasie w góre i w dół.Po chwili Tony doszedł w moich ustach,połknęłam jego sperme i wsadziłam sobie kutasa Bartka do ust i zaczę łam jeździć ręką po kutasie Tonego,Bartek doszedł i rzucił mnie na kanape.

-Dawaj ten wibrator.-Bartek popatrzył na Tonego który rzucił mu wibrator.

-Weź spierdlaj.-Popatrzyłam na Bartka a on wsadził mi winrator do cipy.

Chłopak zaczą stymulować moją łechtaczke.Wyjeli mi wibrator i Bartek wsadził mi palec i zaczą nim mocno o szybko poruszał,dołożył drugi i trzeci palec a po chwili czwarty.Jęczałam w niebo głosy a w tym czasie Tony wsunął się podemnie i zaczą wkładać palce do mojej dupy.Jęczałam w niebo głosy po chwili poczułam pustke i zobaczyłam jak Bartek ustawia się kutasem nad moją cipką.Wszedł we mnie mocnym pchnięciem na co pisnęłam nie dał mi ani chwili na przyzwyczajenie tylko odrazu energicznie się poruszał.

Po jakimś czasie skończyliśmy naszą zabawe,ubraliśmy się i wruciliśmy do projektu.Cały czas jakiś chłopak kładł mi ręke na udo lub dotykał palcami moją cipke przez materiał.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
His pisana z nudów mam nadzieje że wam się spodoba.

One shoty 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz