Jestem Emily Scoot i mieszkam w Paryżu.
Szykowałam zabawki do live który mam codziennie o 15 lub 16 czasem nawet wcześniej,zazwyczaj trwają 3/4 godziny.Live jak się manstrułuje zdobywają duże kwoty pieniężne.Po przygotowaniu zabawek takich jak wibrator,sztuczny penis i pasek.
Włączyłam sobie filmik porno ustawiając statyw by być delikatnie podniecona.Odpaliłam live ,zdjęłam spodnie i usiadłam przed telefonem.
Zaczęłam stymulować palcami łechtaczkę przez materiał stringów które chwile potem zdjęłam.Włączyłam wibrator na najmocniejsze obroty i wsadziłam sobie do cipki jęcząc.Dołożyłam dwa palce i jęczałam z przyjemności.
-Dobrze,kto wyśle największy prezent będe jęczała jego imnie dochodząc.-Wyjęczałam mocniej ruszając palcami.
Najdroższy prezent wysłał twórca ,,Twój pan" za 2000.
-Jak mam cię nazywać twórco ,,Twój pan"?-Zapytałam prawie dochodząc.
-Nazywaj nas ,,Pan i pani".-Napisał twórca.
Zaczęłam jęczeć ,,Pan i Pani"dochodząc.Mój orgazm trwał długo aż się skończył.Zakończyłam live i poszłam się umyć,dostałam dziwnego maila z propozycją pracy od ,,Pana i Pani".Coś mi mignęło w głowie że to mogą być ci których jęczałam ale coś mnie podkusiło by tam pujść.
Ubrałam czarny top i krótką białą spudniczke,zrobiłam makijaż,wzięłam torbe i poszłam pod adres który był podany w mailu.
Weszłam do dużeko pięknego budynku gdzie zostałam przywitana przez Panią która zaprowadziła mnie do Pana.Kazali mi usiąść a Pani usiadła obok pana.
-Dobrze dziś zobaczymy czy pani nadaje się do tej pracy.-Pan mówiąc to przygryzł wargę.-Będziemy opłacać twoje studia,mieszkać będziesz z nami i będziesz codziennie dostawać 500 złoty na jakieś twoje potrzeby.-Oznajmił.
Pani podeszła do mnie i zaprowadziła do pokoju ukrytego w szafie a za nią poszedł pan.
-Na codzień mów do nas po imnieniu czyli Mija i Oliver a w łóżku mamusiu i tatusiu.-Pani o powiedzieniu tego zaczęła mnie całować co odwzajemniłam.
Pani zdją swoje spodnie wraz z bokserkami i zaczá jeździć ręką po swoim kutasie w góre i w dół.Polazakałam ręką