Wstałam rano i poszłam do kuchni zjeść śniadanie,z racji tego że nie było moich i mojego przyrodniego brata rodziców to postanowiłam zamówić sobie maka.
Po jakimś czasie zszedł Zay,był bez koszulki więc było widać jego umięśnione ciało które zazwyczaj zakrywał t-shirt.
-Zjadłaś śniadanie?-Zapytał chłopak po czym jeszcze na mnie zerknął.-JADŁAŚ!?-Krzykną pytając bo wiedział że nie lubie jeść śniadań.
-Nie.-Odpowiedziałam i znowu zaczęłam robić coś na telefonie.-Ale zaraz mak przyjedzie.-W tym czasie zadzwonił dostawca a ja poszłam odebrać jedzenie.
-Nie za wcześnie na fastfooda?-Zapytał chłopak z dziwną miną.
-Spierdalaj.-Pokazałam mu faka i poszłam do kuchni.
Zostawiłam w niej jedzenie i wróciłam do pokoju.Zaczęłam robić jakieś figury na rurze którą miałam w pokoju,zeszłam z przyrządu i włączyłam ,,I Wana Be Yours"i wbiegłam na rurke robiąc różne figury.Oczywiście zapomniałam zamknąć drzwi o czym w rym momencie nie myślałam ale w każdej chwili mógł do mojego pokoju wejść Zay.Tańczyłam sobie na rurce dobrą godzinę po której byłam wycieńczona,położyłam się na łóżku i przeglądałam instastory.Po około 10 minutach zasnęłam.
Godzine później obudził mnie głos mojego kuzyna który brał moje ręce i dotykał moimi dłońmi swojej klatki piersiowej.
-Co ty odpierdalasz?-Gdy mnie usłyszał chłopak zostawił moje ręce.
-Wiem że ci się podobało.-Odparł po czym wyszedł z mojego pokoju.
Wstałam z łóżka i zamknęłam pokój na klucz by nie mógł do niego wejść Zay.Ubrałam moje szare dresy,czarny top i czarną bluzę na suwak.Otworzyłam drzwi po czym zeszłam ma dół zjeść to co zamówiłam rano.Weszłam do kuchni,zabrałam jedzienie i udałam się do salonu gdzie włączyłam ,,H2O"miko że miałam 17 lat dalej uwielbiałam ten film.Trzt godziny późnej wróciłam do pokoju,znowu zapomiałam go zamknąć a zaczęłam tańczyć na rurze.
Do pokoju wszedł Zay i usiadł na moim łóżku.Nie zauważyłam go dopóki nie zdjął mnie z rurki i nie pocałował.Na początku byłam zdziwiona ale po chwili odwzajemniłam pocałunek.Chłopak włożył ręce pod moją koszulke a z racji tego że nie miałam na sobie stanika to zaczął macać moje piersi ściskając sutki.Zdjął moją koszulke i zszedł pocałunkami na piersi i szyję zostawiając czerwone ślady.Chłopak zdjął swoje ubrania zostawiając w samych bokserkach,zaczęłam jeździć nogą po jego wybrzuszeniu w bokserkach chłopaka który właśnie zdjął moje spodnie wraz ze stringami.Zaczą całować moją kobiecość,włożył język do mojej cipki i kręcił nim kółeczka a ja dociskałam jego głowę bardziej.Byłam bliska dojścia co chłopak zauważył i oderwał się ode mnie a na mojej twarzy pojawiło się rozczarowanie.
-Spokojnie dojdziesz milion razy kotku.-Odparł Zay i wsadził mi 2 palce do cipy.
-Zay proszę.-Powiedziałam jęcząc a chłopak wyją ze mnie palce.
-O co prosisz słoneczko?-Zaytał wiedząc o co mi chodzi.
-Wejdź we mnie...chce byś pieprzył mnie tak bym nie mogła się jutro ruszyć..
-Odparłam błagającym wzrokiem.Zay wszedł we mnie jednym mocnym pchnięciem na co głośno zajęczałam,nie dał mi ani chwili na przyzwyczajenie tylko odrazu szybko i mocno się poruszał.Chłopak wziął moją noge i położył na swoje ramię i rękoma macał moje piersi.Poczułam lekki dreszcz i ciepło w podbrzuszu czyli wiedziałam że zaraz dojdę i po paru chwilach doszłam zaciskając się na jego kutasie a chwile po mnie on,jego ciepła sperma wypełniła mój środek.Chłopak mnie obrucił na brzuch i wszedł we mnie od tyłu na co znowu zajęczałam.Zay wyszedł ze mnie i położył się na kanapie a ja usiadłam na nim okrakiem i nabiłam się na jego kutasa,skakałam po nim a z ust chłopaka wyłaniały się ciche przekleństwa.Doszliśmy w tym samym czasie,mając jego kutasa w sobie położyłam się na nim zaczęłam go całować co odwzajemnił.Zeszłam z niego polizałam jego kutasa po całej długości następnie wsadziłam go do ust i zaczęłam robić na nim kółeczka językiem,Zay docisnął moją głowę że jego kutas wchodził cały,dławiłam się kutasem Zaya ale dalek dociskał mi swoją głowę do niego.
Nagle przyszedł kolega Zaya Maks który podszedł do mnie od tyłu i wsadził mi dwa palce do cipki i szybko nimi poruszał kręcąc nimi kółeczka.Maks się rozebrał,wyją swoje palce i wszedł w moją cipke na co zajęczałam w kutasa którego miałam w ustach,Zay podniusł w moją głowę i dołączył się do kolegi i dołożył swojego kutasa do mojej cipki.Jęczałam jak nigdy nagle jeden z chłopaków założył mi opaske na oczy,co chwile dostawałam klapsy w dupe.Maks wzią wibrator i dołożył go do mojej cipki.Doszłam a chłopcy nie wychodząc ze mnie zlizywali moje soczki,nagle doszli oni i ze mnie wyszli,ubraliśmy się,maks poszedł do domu,a ja z Zayem się całowaliśmy.
Nigdy tego nie zapomne i jeszcze raz to przeżyje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Mam nadzieje że się podoba.
758 słów