Sever ailesi..
Türkiyenin en zengin iş adamlarından olan Volkan Sever'in ikiz çocukları..
Biri babası uğruna her şeyi yapan,sırf babası istedi diye hayatından vazgeçip kendini tahsile adayan Açelya Sever,diğeri ise onun ikiz kardeşi hayatını hiç kimseye ve hiç bi şeye değişmeyecek kadar bencil olan,işbilmez,ünlü playboy Doruk Sever..
Bir gün kapı çalınır..Ve Açelyanın en yakın arkadaşı Ela gelir.Ela uzunca bi müddet Açelya'ya sarılır.Ve üzgün olduğunu söyler.Açelya ona neden demeye bile cesaret edemiyodu..Sadece acaba şimdi ne oldu?diye düşünüyodu..Yine kötü haber duyucak diye resmen ödü kopuyordu..
Ela nerden bile bilirdiki Açelyanın ikinci tahsil için New York'a gideceğinden haberi yok..Açelya hemen bi parti düzenleyelim.Seni güzel şekilde uğurlayalımki,güzel şekilde de geri dön..Açelya Elanın ne söylediğini gerçekten anlayamıyodu.
-Anlamadım,nereye gidiyorumki ben?-Aa bilmiyomusun?Ben pot kırdım galiba.
Açelyanın annesi Mine hanım duruma müdahele eder.Ve kızına yavaşca sarılıp "Akşam söyliycektik sana"dedi.Bu sefer Açelya gerçekten sinirlenmişdi.Sinirden gözlerinin içi kıpkırmızı olmuşdu.
-Demek benden başka her kes benim New York'a gidiceğimi biliyor,anne??
-Kızım,bunları lütfen babanla konuş ben ne yapabilirimki?
-Mesela bana söyleye bilirdin anne.
Ela olanlara üzülmüş,ağzını pis bi şekilde o tarafa,bu tarafa sallıyodu.
-"Ben,ben gerçekten çok üzgünüm"diyip gider Ela.
Açelya hemen babasının odasına gider.
-Baba ben New York'a mı gidiyorum?
-Evet,kızım.Senin için en iyisi bu.Daha şimdiden tüm şirketler senin gibisini arıyor.New York'ta daha da tekmilleşeceksin..Tüm Türkiyenin vazgeçilmezi olucaksın.Her kes senin gibi çalışanı olmasını ister.Ama sen babanın şirketinde çalışıcaksın..
Açelya kaşlarını çatmış babasına bakıyodu.Baba,iyi güzel de benim fikrimi alamaz mıydın?Bu kadar zormuyduki benimle konuşman?---Kızım,uzatıyosun ama her kesin hayali bu.Yarın senin şerefine parti vericem.2 gün sonra gidiyosun sonuçta.
-Nee 2 gün sonramı?
-Evet.
-Baba,ben istemiyorumm..
-Anlamadım.Bunun senin kariyenin için ne kadar önemli olduğunu daha idrak edemedinmi?
-Baba,yeter artık hep senin istediyin oldu.Hep sen istedin diye ben hayatımdan,çocukluğumdan,gençliğimden,arkadaşlarımdan vazgeçtim,baba.Biliyomusun senin yüzünden benim Ela'dan başka hiç ama hiç arkadaşım yok.
-Yapmaaa.Biliyosunki kimi istersen seninle arkadaş ola bilir.Sen istemiyorsun sadece.
-Yaa evet,baba.Bana yaklaşan insanlar zaten ya senin paran yüzünden yaklaşıyorlar,ya da abimi seviyorlar.Baba,söylediklerimde gayet ciddiyim.Ben kendime yeni hayat kurmak istiyorum.Yeter artık..Bıktım ben..
-Eğer New York'a gitmezsen beni kaybediceksin biliyosun değil mi?
-Biliyorum..Açelya yutkunur ve babasının yüzüne ciddi şekilde bakar.Ben gidiyorum,baba.Artık senin istediklerini yapmıycam.Bu kadar yeter.İzin ver kendi hayatımı yaşayım.
Açelyanın bu söyledikleri Volkan Sever'i derinden sarsar..
-"Git"-der,ama gidersen...
-Biliyorum,bi daha geri dönemem.
-İyi..O zaman GİT!!
Açelyanın gözleri dolmuştu.Gözlerini kapatınca gözlerinden düşen yaş damlaları yanaklarını ıslattı.Kendini kötü bi kabusun içindeymiş gibi his ediyodu.Açelya odasına gider,tüm kıyafetlerini toplar ve evden çıkmaya hazırlanır.Annesi Açelyanın önünü keserek:"Kızım lütfen lütfen gitme..Yalvarırım".
-Anne,bırak beni..İzin ver,izin verin kendi hayatımı yaşayım.Yetmedimi bu kadar?
-Nerde kalıcaksın peki?
-Elada kalıcam.Yeni bi hayat kurucam kendime.Artık beni sırf Volkan Severin kızı olduğum için değil,Sadece Açelya gibi tanıycak her kes..Açelya olduğum için sevicekler beni.
-Kızım,al şu paranı.Bi müddet sana yardımcı olur..
-Açelya annesine sıkıca sarılır ve yüzünden öper..Hoşçakal,anne!Hoşçakal..
Açelya evden çıkar.Taksiyi durdurur.Gideceği yeri söyler.Hep istediği şeyi yapmıştı,ama içinde derin bi keder vardı..Kulaklığı takar ve Linda Chung'ın" I'll be waiting for you " şarkısını dinler..Şarkıyı dinleye-dinleye gözlerinden çıkan göz yaşlarına hükm edemiyodu..İzinsiz gözlerinden akıyorlardı..Demek babam bana sadece bi iş gibi bakıyordu.Sırf ben New York'a gitmiyorum diye beni kovdu,beni evinden kovdu..Açelya kendi-kendine konuşur ve ağlar..Sanki yaşadıkları bir kabustu.Sonra yine düşünmeye başlar:Ben babamsız ne yaparım?Doruksuz,annemsiz..Nasıl yaşarımki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN❤️ #Wattys2015
Teen FictionBu hikaye gerçek arkadaşlık ve aşk'ı arayanlara gelsin.. İnstagram adresimiz: @yenidenwattpad1