Barış ve Açelya partiye gitmek için buluşurlar.
Barış Açelya'ya şaşkıncasına bakar-İnanılmaz,ama çok güzel olmuşsun :)
-Şimdi bu iltifat mı?
-Öyle say :)
Barış Simge'ni unuttuğunu göstermek için Açelyayla sevgili taklidi yapıyordu.İnandırıcı olsun diye içeri girdiklerinde Barış Açelya'nın elinden sıkıca tutar.Açelyaysa neye uğradığını şaşırmıştır.
Özgür Açelya ve Barış'ın el-ele içeri girdiklerini görünce fena halda şaşrmışdı..
Demin az kalsın bir-birlerini öldürüyorlardı,şimdi el-ele geliyorlar .
Barışsa Simge'yi kıskandırmak in Açelyaya anlamlı-anlamlı bakar..Sanki gerçekten aşıkmış gibi.Bu arada Doruk Ela'lara gelir.
-Merhaba! :)
-Merhaba!Gelsene..
Doruk içeri girir.
-Iı Açelya nerde?Doruk lafını bitirdikten sonra dudaklarını dişliyor,başını kaşıyordu.
-Haa,o işte.
-Saat 10,ne işi?
-eeeveet,işler birazcık çoktuda.Birazdan gelir,ne içersin?
-Deminden beri içiyorum zaten..
-Belli.Leş gibi kokuyorsun.
-Gerçektenmi?O zaman kahve yap :D
-Tamam :) Şapşal :D
Ela kahve yapıp getirinceye kadar Doruk'un kanepede uyuya kaldığını görür.Hemen battaniye getirir..Ela sabaha kadar onu izler..Bir manzara izlercesine hevesle,merakla..
Partiye geri dönelim şimdi..
Barış ve Açelya birlikte eğleniyormuş gibi yapıyorlardı..Simge'nin gözü sürekli Barış'ın üzerindeydi.Hatta bir ara baya bakışıyorlardı.Ve Açelya duruma müdahelere eder:Hoop,hoop.Yanında sevgilin,üstelik başka kızlaramı bakıyorsun haa??Sonra kahkalar atmağa başlar :D
Barış Açelya'nın kahkahasından hiçte geri kalmayan bir kahkaha atar ve"Siz kadınları gerçekten anlamıyorum"diye surat asar..
"Kadınlar kitap gibidir,sonunu okumakla anlayamazsın öyle"
-Vaaay,vay..Anlamakta istemiyorum zaten :DD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN❤️ #Wattys2015
Genç KurguBu hikaye gerçek arkadaşlık ve aşk'ı arayanlara gelsin.. İnstagram adresimiz: @yenidenwattpad1