7.Bölüm

11 3 3
                                    

Açelya sinir krizi geçirmenin eşiğindeyken Özgür şirketten çıkar.
-Açelya iyi misin?
-Hayır,değilim.Hepsi o kendini beğenmiş,egoist ortağın yüzünden..
-Tamamda.Açelyacığım,sende adamın gözünün içine baka-baka "Öküz"demişsin.
-Ben o egoist yüzünden işimden kovulucam.
-Barış'ı ikna etmeyi dene sende.
-Denemedimmi zannediyorsun?Demin özür diledim gaza basıp gitti..
- :) evet,yani Barış öyledir.
-Yani kovuldum diyorsun?
-Bilmem..Bak sana bir ipucu vereyim,2 saat sonra "Delicious"restoranında olucaz.Aman benden duymadın bunu,tamammı?
-Tamam :)
Açelya teşekkür edip gider.
2 saat sonra;
Özgür ve Barış oturup yemek yerler,Barış'ın gözü diğer masaya sataşır.
-Bu kızdan kaçış yokmu?
-Bence işi kabul etmeliyiz.Kızda üzgün sonuçta.
-Bırazcık sürünsün,bakarız..
Açelya onların oturduğu masaya yaklaşarak "Merhaabaaa,nasılsınız? diye sorar.
Barışsa "Sen gelinceye kadar iyiydim"diye küstahca cevap verir.
-Yaa çok komiksiniz :D Demin anlamadım benim özrümü kabul ettinizmi acaba?
-Bilmiyorum aslında,senin bana dediğin "Öküz"sözü hala beynimde yankılanıyorda.
-Beynin batsın :)
-Efendim?
-Yok bir şey,keşki unutmanızı sağlaya bilsem..
Barış bu sıkıcı sözlerden sıkılır ve gider.
Açelya inatlı bir şekilde Barış'ın arkasınca gidiyordu.Barış artık sıkıldı ve "Tamam ilk başlarda hoşuma gidiyordu ama böyle arkamca gelmene artık sinir oluyorum!!Rahat bırak beni!
-Ben sizin yüzünüzden işden kovuldum,ısrar etmeyip kabul etseniz artık.
O anda Barış'ın telefonuna Özgür'den mesaj gelir: "Abi,bu gün Defne'nin doğum günü.Akşama parti var.Yalnız Simge'de orda olucak.Gelmek istemezsen anlarım..
Açelya kendi-kendine konuşuyor.Barışsa bir şeyler düşünüyordu.Ve birden Açelyanın elini tutak "Benimle gel"der.
-Nereye?
-Parti var.
-Ne?Ne partisi ya?
-Bak bu akşam benim sevgilim rolünü yap.O zaman affederim.
-Anlamadım.
Nedense hiç şaşırmadım :/ Benim sevgilim olurmusun?
-Hayırr,hayır tabiki,siz beni yanlış anladınız.
-Gerçekten demiyorum tabiki,1 günlük.Tabi işten kovulmak istemiyorsan.Soru sorma ve cevap ver.
-Tamamda.Neden?Neden sevgili rolü yapıcazki?
-Öyle lazım çünki.
-Ne zaman gidiyoruz peki?
-Hemen şimdi,git hazırlan,saat 8de burda buluşuruz..

YENİDEN❤️ #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin