Gökçe Güven
Yine yağmurlu bir gündü ve ben yine okulun yolunu tutmuştum.Evde annem yoktu,baba denilen şahıs da uyuduğu için kahvaltımı "yine" kendim hazırlamak durumunda kalmıştım.Küçük kardeşimi de uykusundayken öptükten sonra evden çıkmıştım.
Ben Gökçe Güven.
Uyuşturucu bağımlısı bir baba ve eve gelmeyen,dışarılarda sürten bir annenin kızı,aynı zamanda doğduğu andan itibaren ona annelik yapmak zorunda bırakıldığım kız kardeşimin ablasıydım.17 yaşıma kadar birçok zorluklarla tek başıma mücadele edip yine de neşe ve enerjisiyle tanınan o kızım.
Okula vardığımda beni dış kapıda karşılayan Umay'a kocaman gülümseyip sarıldım.Umay benim küçüklüğümden beri yanımda olan can dostumdu.Annesi annem,babası babam ve ablası ise ablamdı.Bana aile sevgisinin ne demek olduğunu öğretenler Umay'ın ailesiydi.
Ne yazık ki bu sevgiyi gerçek ailem tarafından görmemiştim.
"Nerde kaldın sen ya."
"Napayım ya otobüs gelmek bilmedi hatta geldiğinde bile tıklım tıklımdı söve söve geldim sen ona şükret." Umay'ın omzuna kolumu attıktan sonra sınıfa girdik.Zehra,Pelin,Azra ve Berna'ya selam vererek sırama geçtim.Evet onlar da benim çok yakın arkadaşlarımdı ve bu zamana kadar durmadan bana destek olmuşlardı.Zehra'nın "SİZE NE ANLATMAYI UNUTTUM" diye carlamasıyla birden ona doğru döndüm.
"Ödüm bokuma karıştı a*ınakoyayım" dediğimde göz devirdi.
"Bu harbiden çok önemliydi bu arada"
"E hadi anlat" dememizle şimdi tüm oklar Zehra'ya dönmüştü çünkü gerçekten güzel dedikodular veriyordu.
"Şu sayısal sınıfındaki Yeliz var ya,işte o Alp'ten hoşlanıyormuş hatta gidip aşkını ilan etmiş."Alp Altınay.
Çocukla çok bir konuşmuşluğumuz yoktu,en son 11. Sınıfta biraz da olsa etkilenmiştim hatta baya baya hoşlanıyordum.Boyu 1.89 civarlarındaydı,kumral ve dalgalı saçlara sahipti ve neredeyse tüm okulun kızları ona aşıktı fakat birine bile dönüş yaptığını hiç duymamıştım.Hayatını sadece futbola adamış gibiydi ve kendi arkadaş grubundan başka kimseyle iletişime geçtiğini görmemiştim.
Zehra ve Alp'in arkadaşı Bora sevgili olduğu için ister istemez sürekli denk geliyorduk,bu yüzden de aynı ortama çok sık girebiliyorduk fakat göz göze gelmekten başka hiçbir şey yapmıyorduk
★★★
SEELLAAMMMLLAAARRSSS
Giriş bölümünü çok uzatmak istemedim açıkçası🥹 Bölümlerin ne sıklıkla geleceğini bilmiyorum o an ki kafa yapıma baglı öaşxösçcösşcösşxmşs ama tabiki arkadaslarımdan yardım alarak da gerekli seyler yapmayı düsünüyorum
O ZAMAANN KENDİNİZE İYİ BAKIN CİCEKLERİM
🎀🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluk Simgesi
Teen FictionUzun zamandır tanışmalarına ve aynı ortamda bulunmalarına rağmen asla konuşmayan iki liseli gencin adım adım anlaşmaya başlaması.