4. Bölüm

10 1 2
                                    

Deniz Efe Ertaş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Deniz Efe Ertaş

Sabah olmuştu ve ben dün geceki olayın etkisinde olduğum için okula gitmemiştim. Evet,babam bana şiddet gösteriyor olabilirdi,uyuşturucu bağımlısı da olabilirdi ama bana bir zamanlar çok güzel babalık yapmıştı. Küçükken sürekli benimle oyunlar oynardı,istediğim oyuncakları alırdı lakin uyuşturucu illetini kullanmaya başlamasından sonra asla eskisi gibi olamamıştık. Evet,onu seviyordum çünkü babamdı. Ne olursa olsun babamdı. 

Okula gitmediğim için herkes bana yazmaya başlamıştı çünkü ben lise hayatım boyunca 1 gün bile devamsızlık yapmamıştım. Önce gruptaki mesajlara baktım.

GÜÇLÜ KAŞARLAR MUTLU YAŞAR

Umay Prensesimss: Gökçe neden okula gelmedin?

Pelin Kusumm: Ulan bende diyorum bugün üzerimde bir eksiklik var,meğersem Gökçe enerjisi eksikmiş.

Zehra Bebegiim: Gökce bebegim? Bir şey mi oldu acaba

Azracııımm: Bir şey olmuş bence. Acaba  babası mı bir şey yaptı yine.

Siz: Ben çok korkuyorum. Saat gecenin 1'i olabilir ama gelebilir misiniz lütfen

Azracııımm: Geliriz tabi kuzum. Baban olacak it kızarsa kıyamet kopartırım bilgin olsun.

Siz: Artık bir babam yok

Umay Prensesimss: Ne?

Telefonu kapattığımda gözyaşları içinde kızları bekledim. Artık bir babam yoktu,buna alışmam gerekiyordu. Yorganın içine girerek hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ettim. Kanlar içindeki görüntüsü zihnimden silinmiyordu,silinmeyecekti. Mira odamda uyuduğu için yorgan ve yastığımı alıp salondaki koltuğa uzanmıştım. Kızlarla burada rahat konuşabilirdim.

Kızlar geldiğinde koşarak kapıyı açtım. Beni çökmüş bir vaziyette gördüklerinde kaskatı kesilmişlerdi,ben böyle biri değildim çünkü. Üstümde pijamalarım ve ağlamaktan şişip kızaran gözlerim...

Zehra "Gökçe bebeğim? Bu ne hal?" dediğinde tekrar ağlamaya başladım ve o sırada Umay'ın bana sarıldığını hissettim.

Kızlar içeriye girdiğinde gördüklerimi,Oya ablanın bana dediklerini anlattım. Azra "Sizi öldürecekti derken? Bu kadın bir şey biliyor olabilir. Kimse durduk  yere böyle bir şey söylemez." dediğinde hepimiz ona döndük. "Nasıl yani?" diye sordum. "Şöyle yani,babanı biriyle konuşurken duymuş olabilir.Bence gayet normal." 

Zehra "Sanmıyorum. Sonuçta adam uyuşturucu bağımlısıydı,öfke nöbetlerinin etkisiyle öldürebilirdi anlamında demiştir." dediğinde Azra kafasını iki yana sallayarak "Gökçe'nin küçüklüğünde başlamış bu illete. Bunca zaman öfke nöbeti geçirdiğinde öldürmedi,şimdi mi öldürecek?" dedi. Bunu demiş olamaz değil mi?

Sonsuzluk SimgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin