Akira Kageura🌘
Ouzou ile okula hızla gidiyorduk. Telefona baktığımda dersin başlamasına on beş dakika vardı.
Ouzou'ya döndüm, "Hadi hızlı ol." Yanımda normal yürüyen Ouzou'ya.
Ouzou gözlerini devirdi ve ağzındaki sakızı çiğnedi. Onun bu rahatlığı beni öldürüyordu.
"Merak etme o pembe pantere geç kalmıyacaksın," dedi.
Bu sefer ben ona gözlerimi devirdim. "Aya'dan önce matamatikçiye geç kalmayalım," dedim.
Durdu ve yüzünde bir aydınlanma oldu. Ve birden koşmaya başladı, cidden iki saattir hızlı bir şekilde bile yürütememiştim.
Doğru matamatikçi Ouzou'ya biraz! kıldı. Gülümseyerek arkasından koşmaya başladım.
▪︎▪︎▪︎
İlk derse geç kaldığımız için derse girmemiş kantinde oturuyorduk. Elimdeki vişne suyunu içiyordum.
Zil çalmıştı, gülümseyerek bedenimi kantinin girişine çevirdim.
Aya hep ilk teneffüs kantine gelir kahvesini alıp cam kenarının yanındaki masaya geçerdi.
Kantine herkes hemen nasıl gelebiliyordu ki?
Kantinin girişinde bizim grup belirdi. Shou ve kızlar hemen kantine gittiler. Tagi, Aoto, Kota ve Ryuuji'de bizi görünce yanımıza gelmeye başladılar.
Tam o sırada sandalye çekilme sesi geldi, kafamı çevirip baktığımda gördüğüm kişiler ile gözlerim açıldı.
Ouzou'ya baktığımda o da ben gibi tepki vermişti. Ryuuji'gile baktığımda bize gülüp başka masaya geçtiler ve tam o anda kantine Aya ve Mina girdi.
Hay amınakoyayım herşey neden art arda oluyordu. Bu kızları hemen göndermem lazımdı.
"Akira neden yüzüme bakmıyorsun en son seninle festivalde konuşmuştuk ondan sonra bana geri dönüş yapmadın." Dedi Ai sarı gözleri ile.
Bu kız beni nerden bulmuştu şimdi, sadece onunla bir gün takılmıştım onu da Aya'ya fazla bir şekilde benzemesi idi.
Kıza dümdüz baktım ama bir yandan da Aya'ya bakıyordum. Beni bu kızla görüp yanlış anlamasını istemiyordum.
Aya'ya baktığımda Reika ile konuşuyordu. Gayet neşeli gözüküyordu zaten onu hiçbir zaman endişeli ya da üzgün göremezdin.
Elinde tuttuğu kahve ile dikkatle Reika'yı dinliyordu. Yine çok güzeldi lan!
"Akira sana diyorum kime bakıyorsun!" Dedi ciyaklayarak. Bu kıza bir gün nasıl dayanmışım ben.
Nobel ödülü verilmeliydi.
Ouzou'ya baktığımda yanındaki kızla gülümseyerek konuşuyordu. Ona gözlerimi devirdim ve kıza baktım.
"Sanane! Sen gitsene." Dedim bir gözümle Aya'ya bakarak.
Kaşlarını çattı ve benim baktığım yöne baktı. Aya'yı görünce sinirli bir gülümseme oldu.
"Aya Kaai değil mi şu kız? Hani neredeyse bütün Tokyo'nun bildiği senin biricik aşkın ama bildiğime göre sana karşılık vermiyor değil mi?" Dedi gıcık sesle.
"Aynen Ai ondan hadi artık siktir git," Dedim bıkmış sesimle.
Kalkmasını beklerken o dahada yaklaştı ve arka tarafıma baktı. Başımı yana çevirip baktığımda Aya yüzünde gülümseme ile bize bakarak Mina ile ilerliyordu.
Yutkunup Aya'ya baktım ama Aya yanımdaki kıza gözlerini devirip önüne döndü.
Ağzımı açıp kapattım, tekrar yaptım ve ayağa kalktım. Ouzou'ya baktığımda bana bakıyordu ona başımla kalkmasını söyledim ve Ryuuji'gilin yanına gitmeye başladım.
Aya Kaai
🌘
Masaya oturduğumda gözüm Akira'nın oturduğu masaya kaydı. Ama Akira masada değildi.
Tek kaşımı kaldırıp Mina'ya döndüm. Mina yüzündeki gülümseme ile telefona bakıyordu.
Başını iki yana sallayarak gözlerimi kantinde gezdirdim. Kantinin girişinde kalabalık vardı.
Ne oluyordu be?
Gözlerimi kısıp oraya baktığımda kalabalığın ortasında Chigiri'yi gördüm.
"Daha demin Akira'ya gülerek baktın, neden?" Dedi Mina.
Şuan odağım Akira falan değildi, Chigiri'ydi.
"Sevindim onun adına baksana artık benim peşimden koşmayı bırakmış." Dedim gözüm hala Chigiri'nin üstündeyken.
Gülümseyerek önüme döndüm, Mina'ya muzip şekilde güldüm. Kahvemi içerken bana tek kaşını kaldırarak baktı.
"Sence Reika beni neden evindeki partiye çağırdı acaba?" Dedim.
Mina göz kıpraştırdı ve hafif şekilde yutkundu. Hızlıca meyve suyunu alıp içti.
"Ne biliyim canım neden çağırdığını ben Reika değilim ya," dedi kendini haklı çıkarmaya çalışarak.
Kaşlarımı kaldırarak dudaklarımı birbirine bastırdım. Mina hızla elimi tutarak,
"Geliyorsun değil mi partiye?" Dedi heyecanla.
Kaşlarımı çattım, noluyordu ki böyle?
"Bilmem keyfime bakarım canım isterse gelirim." Dedim.
Başını salladı ve meyve suyuna döndü. Onun bu hali neydi böyle? Bir kaç gün o grupla takıldı aynı onlar gibi mal olmuştu.
Tabi bunu onun yüzüne demedim ne de olsa Mina benim en yakın arkadaşımdı böyle bir şey yapmazdı bana.
______________________________________Hayalet okuyucu olmayalım.
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONSRA
Fanfic(Düzenleniyor👍🏿) ... 🎸 Onsra: Bir daha aşık olamayacağını anladığında gelen kalp kırıcı his. 🎗🌘