Mina Suza🌘
Aynanın karşısında bikinimin üstünü düzeltiyorudum. Reika'nın havuz partisi için hazırdım, hazırdık.
Aynadan Aya'ya baktığımda somurtkan şekilde saçını yapan ablasına bakıyordu.
Ona baktığımı hissedince aynadan benimle göz göze geldi ve kaşlarını çatarak 'noldu' demeye çalıştı.
"Neden somurtuyorsun ki?"
Gözlerini devirdi ve makyaj masasındaki allığı yanağına sürmeye başladı.
Eli ile yanağındaki allığı dağıtırken, "Sence ben neden hala o salak partiye gittiğimi düşünüyorum." Dedi aksi sesiyle.
Elindeki Dyson'la Aya'nın saçını yapan Aki abla, Aya'nın kafasına sert denilmeyecek şekilde vurdu.
"Asıl salak olan sensin aptal, sen o partiye Chigiri gidiyor diye gitmek için can atmadın mı?" Dedi.
Aya öne doğru eğilen kafası tutarak ablasına kötü bakış attı ve ablasının önünden kalktı.
"Ay sanki bende senin saçını yapmak için ölüyordum mal! Mina gel şuraya senin sıran geldi." Dedi sinirle.
Onun sinirini bildiğim için ikiletmeden hızla önündeki pufa oturdum.
"Hı hı aynen abla o yüzden sabahtan beri saçını ben yapayım diye peşimden koştun evet ölmüyorsun aynen!" Dedi Aya çantasına makyaj malzemesi koyarken.
O da sinirlenmişti ama kötü yanı şuydu, ikisi de aynı boktu. Yani al birini vur ötekini, ikisinin siniri birbiri ile kapışırdı o yüzden ikisinin kavgası genelde fiziksel şiddetle bitiyordu.
"Belki Chigiri seni beğenir diye koştum angut! Kendin yapınca seni görmüyor bile! Senin için yaptım aptal!" Dedi sinirli sesiyle.
İşte şimdi sıçtık!
Aya'ya baktığımda çantasına koyduğu malzemeler elinde durmuş ve kırgınlık ve kızgınlıkla Aki ablaya bakıyordu.
Ama Aki abla onu görmüyor benim saçımı yapıyordu. Aya dudaklarını dişledi ve yutkundu.
"En azından beni defalarca boynuzlayan adama hala köpek gibi benimle olması için yalvarmadım." Dedi ve hızla odadan çıktı.
Aynadan Aki ablaya baktığımda gözlerinde şaşkınlık gördüm. Şakayı kakaya çevirmişlerdi.
Kaşlarını kaldırıp saçıma kaldığı yerden devam etti. Yutkunmuştum ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Abla sen Aya'ya bakma o işte bazen ne diyeceğini bilmiyor. Ona bakma sen," dedim.
Aki abla gülümsedi ve aynadan bana baktı. Az önceki laftan dolayı sanki onun hoşuna gitmiş gibiydi.
"Ben malımın ne olduğunu biliyorum zaten Mina, Aya'nın üstüne bende fazla gittim. Merak etme biz bir saate yine can ciğer oluruz." Dedi.
Ona gülümsedim ve aynadan kendime bakmaya başladım.
▪︎▪︎▪︎
Reika'nın muhteşem villasının önüne geldiğimizde kapının önündeki iki bodygord gibi adamlar vardı.
Aya'nın kolundan çıkıp çantamda ki davetiyi çıkardım. Aya'nın daviyetisi de bendeydi.
Kapıya geldiğimde adama davetiyeyi gösterdiğimde eli ile içeriyi işaret etti. Ona gülümseyip Aya'nın kolundan tutarak içeri geçtik.
İçeri geçtiğimizde bizi mor saçlarını tepeden sıkı bir at kuyruğu yapan Reika'yı gördüm.
Aya'yı görünce yüzünde şaşkın bir gülümseme oldu ve bize hızla geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONSRA
Fanfiction(Düzenleniyor👍🏿) ... 🎸 Onsra: Bir daha aşık olamayacağını anladığında gelen kalp kırıcı his. 🎗🌘