" Belkide Kaçış hiç bir zaman yoktur sadece acımasız zorbalar vardır "
Her zaman ki gibi sabah acımasız bir şekilde kulaklarımı sağır eden o alarmın sesiyle uyandım. Yatakta o yana bu yana döne döne en sonunda bir sekilde doğrulamayı becerdim. Güzel bir sekilde esnedikten sonra odama kadar gelen bağrış sesleriyle hayal dünyamdan çıkmam bir oldu. Beni gine o güzel dünyadan kovmuşlardı. Alışmıştım ama artık sürekli kovuyorlardı o dünyadan. Ben bir sekilde gine giriyordum. Ama, ama artık giriş yolları bile kapanmaya başlamıştı. Tamamen ayarlandıktan sonra yataktan çıktığım gibi kapıyı dinlemeye başladım... evet gine ve gine annem ve babam kavga ediyordu. Bıkmıştım artık bu hayattan, ailemden ,okulumdan ve her şeyden... gerçekte hiç kaçışım yoktu sanki uyanamadığım bir kabusun içindeydim ama alışmıştım artık her şeye...
Daha fazla kapı dinlemeyip kapıyı bir anda açtım. Ve tabi ki bütün gözler üzerine çevrildi ve konuşmam gerektiğini anladım.
"Yeter artık her gün kavga etmek zorunda mısınız Bay Lee ve Bayan Lee!" Diye sesimi yükseltince babam sinirlenmiş olacakki bu sefer bana bağırdı. "Sen saatin kaç olduğundan haberin var mı bize laf yetiştirceğine siktiğimin okuluna git ve şu derslerini düzelt ." Diye bana çıkışınca hemen saate baktım gerçekten saat epey gecikmişti ,eğer daha fazla oyalanırsamda geç kalıckatım bu yüzden de hemen banyoya geçip yüzümü yıkadım ve hemen üniformamı giydim ve çantamıda sapından tutup kahvaltı etmeden çıktım. Ahh ama okula gitmeyi hiç istemiyordum bu yüzden kendi kendime konuşmaya başladım "Niye bu kadar şanssız olmak zorundayım ben hiç iyi bir hayatım yok siktiğimin dünyasında ,bu dünya Lee Minho için çok mu fazlalık yoksa " diye düşünürken okulun kapısına gelmiştim gine zorbalar beni bekliyordu kapının önünde beni görür görmez hemen etrafıma dolandılar.
"Oo bizim fazlalıkta gelmiş bakıyorum bugün geciktin ,hah ama merak etme biz seni sınıfına bırakır özür dileriz , değil mi çocuklar " hepsi bir ağızdan gülmeye başladı gine benimle dalga geçiyor ve beni zorbalıyorlardı . Insanlar niye bu kadar acımasız ahh keşke hayatım biraz da olsa duzelse ama imkan yok ben şanssız doğdum şanssız ölücem .Daha fazla düşünmeme izin vermediler ve onların kahkaha sesleri yüzüden düşüncelerimden ayrıldım ."Hop burda mısın küçük çocuk, bizi dikkate almıyor musun yoksa?" tekrar gülme sesleri başladı onlar gülerken bi yandan da ben sınıfıma doğru gidiyordum . Ama bu zorbaları kudurtan ve okulun popüler çocuğu neredeydi genellikle beni zorbalayan hep o olurdu ama şuan yoktu .
Aslında benim için bir fırsattı bu yani ıyi bir şeydi çünkü o çocuk istese arkasındaki desteklerle beni bile sakat bırakabilirdi ama o eğlenmek için beni kullanıyordu. Şuan burda olmaması benim için en büyük şanstı aslında. Tam o sırada tekrar düşüncelere daldığımı fark etmemiştim ve bu sefer önümede bakmıyordum boynum bükük durduğu için bakmadığım bu yüzden de karşımdaki kolonu fark etmemiştim oraya kafamı sertçe vurdum ve bir anda gülme sesleri güçlü bir sekilde başladı. Ben kafamı ovalarken diğerleride gülüyordu bu sefer olabildiğince hızlı bir sekilde koştum ve sınıfımın önünde durdum içeriye girmek için hazırlandım kapıya elimi yumruk yaparak vurdum ve bir anda kapıyı açtım hocamdan özür dileyip hemen cam kenarında olan sırama oturdum.
...
Her zamanki olduğu gibi derse odaklanamadım ve hiç bir bok Anlamadim. Teneffüste hiç sınıftan çıkmadım ve sıramda oturup bir şeyler karaladım defterime. Ama bu uzun sürmedi tabiki. Gine geldiler ve ahh evet bu sefer o çocukta vardı. "Vay vay vay Lee efendi gözlerim yollarda kaldı bugün neden hiç çıkmadık sınıftan öğrenebilir miyim ? " hiç bir şey demeden kendimi yaptığım resme daha çok soktum. Sonra sinirlenecek olacakki arkama geçip saçımı cekti ve başımın yukarı kalmasını sağladı.
Tam yüzüme bakıyordu şimdi o kadar çok kormustum ki anlatamam. Daha sonra konuşmaya başladı "Sana bir soru sordum Lee bana cevap ver !!" Kanım dondu nasil cevap verecektim sustum susmayı tercih ettim. Ama bu onu daha fazla sinirlendirdi ve daha fazla saçımı çekmeye başladı bir yandan da arkadaşları bana gülüyordu. Komik miydim Lee Minho tam bir yüz karası mıydı evet öyleydi. Saçımı çekmeye devam ettikçe canım daha fazla yanıyor ve dayanamıyordum en sonunda çok sıkı bir sekilde çekti ve "Bu son Sansin cevap var bana Lee o siktiğimin ağzını aç ve bana cevap ver ,neden sınıftan çıkmadın !!" En son saç çekişi yüzünden bağırmıştım ve oğlanında dudaklarının kenarları kıvrılmıştı... istediği cevabı almıştı sanırım... ya da daha fazlasını mı istiyordu. Elini saçımdan çekti ve başımı serbest bıraktı, geri çekildi.
Sadece gülüyordu 5 dakikadır önüme geçmiş sadece gülüyordu. Ne yapmaya çalışıyordu hiç anlam veremiyordum. Başında bekleye bekleye zil çalmıştı. Bu yüzden sınıfına gitmişti . Sonraki tenefüs yemekhaneye indim sonuçta yemek yemeliydim yoksa aç kalırdım. Bu yüzden tabağımı alıp boş ve sessiz bir yere oturdum.. öğlen tenefüsü boyunca hiç sınıfa gitmedim ve hiç bir sekilde de zorbalar yanıma gelmedi özellikle o çocuk. En sonunda sınıfa gittim ve çantama kitaplarımı koydum . Çantamda bir not vardı kanım dondu.
Burdan bu notu kimse bırakmazdı ama o, ya o çocuk bıraktıysa zarf şeklindeydi notu açmaya korktum elim titredi sonunda güç bela zarfı açtıktan sonra notu çıkardım ve okumaya başladım.Her satır birbirinden beterdi daha fazla dayanamadım ve yarıda bıraktım okumayı Notta şöyle yazıyordu
"Bugün olan şeyden sana karşı özür diliyorum öğlen tenefüsünde gelemedim ama biliyorsun ki yanına gelemediysen bir revire bakmalıydın değil mi şimdi bana bunu yapmanın cezasını ödeteceğim asla bana yaptığın şeyin karşılığını almadan seni bugün bırakmayacağım bunu bil ......"
Devamını okumamıştım korkmuştum ya bana bir şey yapıcağı yazıyorsa bu not Minho için korkutucuydu çünkü eğer başına bir şey gelirse arkasında kimse olmayacaktı ve büyük yaralar alırsa bunu ödeyecek bir durumu da yoktu . Yanı çıkmazdaydı.
Ailesine mesaj attı sırf bu yüzden, belki ev yolunda sıkıştırırlar diye çünkü evlerine giren yollar ıssızdı ve orda istediklerini yapabilirlerdi bu yüzden okulda sabahlayacaktı bu onun için en iyisiydi . Yatmak için revire geçti orda yatakta vardı. Oraya geçti kapıyı kilitledi ve kendisine yer yaptı perdeyi de kapatıp uyudu.
...
*okul içinden garip tıkırtı sesleri gelir*
Minho gece yarısı garip sesler yüzünden uykusundan oldu ama iyiki olmuştu . Iç çekerek ayıldı ve hemen doğruldu kapıyı dinlemeye başladı bir kaç ses geliyordu ama insan sesi mi yoksa başka bir sesimi olduğu anlaşılmıyordu. Minho korkmaya başladı ya başına bir bela gelirse ya bir şeyden suçlu tutulursa. Bu düşünceler Minhoyu deli ediyordu. En azından o uyurken biri gelir diye önlem amaçlı bu tür kapıyı kilitlemişti iyiki kilitlemişti yoksa şuan kitleyemezdi dışarıda kim varsa o kişi kitleme sesini duyardı ve kapıya yönelirdi
Bir süre sonra sesler kesildi ama hemen sonra ayak sesleri tekrar başladığında, ... olamaz ayak sesleri revire doğru yakınlaşıyordu olamaz napıcaktı.acaba bu kişi kimdi ?
Kaçış yoktu artık ya zorba olucaktı ya da okul görevlisi her kim olursa saklanmak zorundaydı.
Hemen bir yere saklandı ve o sırada dışardaki kişi kapıyı zorlamaya başladı
...
Evet pek istediğim gibi olmadi ama çok fazla düzenlemeler yaptım
Sizce bir sonraki bölümde bu kapıyı zorlayan kışı ve zorba kim çıkacak
Beğendiyseniz yorum yapmayı unutmayın ve @_Hanjimiz_Geldi_ yt kanalımıza takip etmeyi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WanT So BAD : Minsung
FanficOkulun büyük zorbası olan Jisung ve okulda sürekli zorbalık gören Minho