<jungkook>
Şirketin önünde otobüsten indim ve şirketin içine girdim. Hızlıca asansöre bindim gideceğim kata basıp ineceğim kata geldiğimde hızlıca indim.
Odanın önünde durduğumda kapıyı çaldım ve içeriden komut geldiğinde içeriye girdim.
"Oh hoşgeldin jungkook. Gel şimdi sana yapacağın işten biraz bahsedeceğim"
Hemen onun yanına gidip onu dinlemeye basladım. Öğlen olduğunda herkes öğle arasına çıkmıştı ve o da bana öğleden sonra işe başlayacagımı söyledi.
Hemen aşağıdaki kafeteryaya gidip oarda bir şeyler atıştırdıktan sonra tekrardan odaya girdim ve benim için hazırlattığı masaya oturup biraz orayı düzenledim.
"Jungkook al bu dosyaları iyice incele sonrada düzene sok"
"Tamam efendim"
Dosyaları tek tek incelerken üzerimdeki gözleri hissedebiliyordum. Kafamı kaldırıp ona baktı ve onun bana baktığını gördüm. Tam ağızını açıp bir şey diyecekken odaya birisi daldı.
"Hayatımm ben geldimm"
"Bana hayatım demeyi kes ve yine evlilik hakkında bana teklif yapacaksan güvenlikleri çağırmadan git"
"Ama ned-"
"Sana kaç kere diyeceğim ben erkeklerden hoşlanıyorum he eğerki inanmıyorsan izle"
Dedi ve beni çenemden tutup dudaklarımdan öptü. Gözlerim şokla açılmıştı.
"Bunu diğer insanlar duyarsa naparsın he!"
"Umrumda değil ülkenin ekonomisinin yarısını ben ayakta tutuyorum bir düşün bakalım ben şirketilerimi kapatım işimi bitirirsen nolur"
"Sen... Sen iğreçsin!"
Dedi ve kapıyı çarparak kapattı. Hala şokla ona bakıyordum.
"Bakma öyle başka türlü susmayacaktı"
"Ah şey peki tamam"
Dedim ve masamdaki suyu alıp titreyen ellerimle içtim. Şu anda neden bu kadar heyecanlandım ki!
Akşam olduğunda tüm işlerim bitğinde şirketten çıktım ve eve gittim. Eve girdiğimde üstüme atlayan jimin le yere düştüm.
"Hadi jungkook ilk iş gününü kutlamak içinnn bara gidelimm"
"Ah kalk üstümden çok ağırsın"
"Ne ağırı be 50 kiloluk çıtırım ben bir kere"
"He he kesin 50 kilo neyse bar fikri güzelmiş hadi hazırlan gidelim"
Ayağa kalkıp odama girdim ve hızlıca hazırlanıp evden çıktık. Bara geldigimizde gördüğümüz ilk boş masaya oturup içkileri söyledik ve içmeye basladık.
Bir süre sonra iyice sarhoş olmuştum ve jiminin de elinden tutup piste çıkardım ve dans etmeye başladık.
O sırada belimde bir el hissettim.
"Bu performansını şirkettede bekliyorum jungkook"
Arkamı döndüm ve önümde takım elbiseyle değilde normal kıyafetle duran ve normalden daha güzel kokan Taehyung a baktım
"Patron?"
"Jungkook?"
Kıkırdayarak geri arkamı döndüm ve kıvırtarak dans etmeye devam ettim ama arada kendimi ona sürtuyordum. Kulagımda nefes hissettiğimde duraksadım.
"Eğer kendini bana sürtmeye devam edersen üstüne oturacak bir götün kalmaz jungkook"
🤫🧏♀️
Arkadaşlar jungkook👩🦽
Bol bol oy vermeyi ve yorum yaomayı unutmayınn sizleri seviyorumm💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR KİM//taekook
Fanfictionarkadaşlarıyla biriktirdiği parayla kendilerine ev tutmuş ve bu evin kirasını ödemek için her türlü yolu denemeye hazır olan jungkook Kore'nin en zengin iş adamlarinda birisi olar kim taehyung un oldukça dikkatini çekmimişti. Taehyung:32 Jungkook:23