21

24 4 0
                                    

Jeonghan- Scoups

Jeonghan: Cheol özür dilerim ben senin biriyle çıktığını bilmiyordum, bilsem öpmezdim ki seni.

Scoups: Oğlum seni her zaman ayrı bir sevdim, kankam olarak gördüm,çocukluğumuz beraber geçti, yeri geldi hoşlandığımız kızlar hakkında konuştuk. Şimdi senden hoşlanıyorum ne demek Jeonghan? Neden yani? O kadar kişi arasında niye ben? Herkesten beklerdim ama senden beklemezdim.

Jeonghan: Özür dilerim. Niye seni sevdiğimi ben de bilmiyorum?

Scoups: Bak sen benim için ayrısın Jeong ama o anlamda değil,seni incitmek asla istemem ama romantik ve cinsel anlamda seni arzulayamam. Bu benim elimde olan bir şey değil. Hayatımda ilk defa bir erkekten hoşlanmanın şokunu ve garipliğini yaşıyorum zaten. Kendimi artık tanıyamıyorum. Sizi de artık tanıyamıyorum oğlum. Hepinize kardeşim dedim soluğu dudaklarımda aldınız. Fazla uzun yazdıysam özür dilerim biraz içimi dökmüş gibi oldum.

Jeonghan: Dino'da olup bende olmayan ne var anlamıyorum ama. Yani hayatın boyunca ilk defa bir erkekten hoşlanıyorsun ve o Dino mu cidden?

Scoups: Senin ondan hiçbir eksiğin yok Jeonghan. Ama Dino'yu her gördüğümde için bir tuhaf oluyor. Garip bir şekilde huzurlu hissediyorum, onunla olmak bana iyi geliyor. Bazen ansızın fotoğraflarına bakıyorum yanımda fotoğraflarını taşıyorum bazen, normal mi bu?

Jeonghan'ın aklına Wonwoo'nun fotoğraflarını taşıdığı geldi, ondan hoşlanıyor olabilir miydi?

Yoksa Wonwoo'dan hoşlanıyor muydu? Hayır hayır bu olamazdı. O uzun süredir sadece Cheol'den hoşlanıyordu. Şimdi niye durduk yere Wonwoo'dan hoşlansın ki?

Jeonghan: Anladım Hyung,sen onu seviyorsan benim yapabileceğim bir şey yok. İyi günler😌

Scoups: İyi günler😌

Scoups-Dino

Dino: Günaydın yakışıklı.

Scoups:Sabah sabah pek bir mutlusun bakalım.

Dino: Hyung yemek yedin değil mi?

Scoups: Yedim tabiki de☺️

Dino: Afferin Hyung işte böyle adam ol.

Scoups: Çok romantik konuşuyorsun bakıyorum da.

Dino: Şu hyung yazan ellerimi sikeceğim artık

Scoups: Ben varken neden elini sikiyorsun?

Dino: Hyung böyle bir cevap beklemiyordum ya🥴😳 her seferinde beni şaşırtıyorsun.

Scoups: Öyleyimdir ben✌️

Dino: Sanki siktirdiğin var da hep sen sikiyorsun?

Scoups: Ne sandın bebeğim✌️

Dino: Hyung bu sabah birlikte kahvaltı edelim mi?

Scoups: Olmaz bebeğim ben dün akşam çok yedim.

Dino: Yahu aradan kaç saat geçti,eritmişsindir onları çoktan. Hem sen ne yedin bu kadar çok?

Scoups: Kuru kayısı

Dino: Dün yemek yediğim dediğin bu muydu Hyung. Ben de cidden bir şey yedin sanmıştım🤦 Günlerdir kuru kayısı ile mi duruyorsun?

Scoups: Ama diyete faydalıymış Dino kabızlığa iyi geliyormuş.

Dino: Şu sikko diyetini uygulamazsan kabız olmazsın zaten.

Scoups: Sikko? Biraz sinirlendin sanırım aşkım bu kadar fevri olma.

Seventeen texting💅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin