Woozi-Dino
Dino: Hyung senin bulacağın hocaya sokayım ya adam isminin hakkını verdi her yerimi üfledi resmen
Woozi: gbcvbbvvbbbb oğlum ben ne bileyim adamın sapık olduğunu yalnız adamı iki sokak kovalaman çok iyiydi vnvbbbvv
Dino: Ay hyung biliyor musun bir an her şey gene bir halisünasyon diye çok korktum.
Woozi:Sapık pezevenk işe yaradı mı bari?
Dino: Bilmiyorum bir dakika
Dino-Hoshi
Dino: Hyung bugün evimin önüne gelip evimin kapısına işemedin değil mi?
Hoshi: ?!??! Kafan mı güzel amk
Dino: Anladım sen değilmişsin teşekkürler hyung
Dino-Woozi
Dino:Hayır hyung o sapık pezevenk bir boka yaramamış😭😭😭😭
Woozi: Tekrar özür dilerim Dinozorum.😭😭😭
Dino: Napçam ben amk acaba psikiyatriste mi gitsem?
Woozi: Lan bu nasıl bizim aklımıza gelmedi amk.
Dino: Ay aşkım esikupsum mesaj atıyor ben kaçtım hyungum sonra konuşuruz bayy
Woozi:Git bakalım aptal aşık
Scoups-Dino
Scoups: Dün eve geç gelmişsin ve erken çıkmışsın sanırım uyandığımda evde değildin.
Dino:Aşkım kusura bakma ya
Scoups: Seungkwan'a masaj yaptığım için bana trip attığını bile düşündüm.
Dino: Ben Vernon hyung muyum hyung trip atayım o kesin Seungkwana trip atıyordur kıskanç. Normalde Amerikalıları geniş bilirdim bizde en kıskanç olanlar Amerikalılar
Scoups: Neyse eve gel sana da masaj yapayım. Son günlerde başın çok ağrıyor ağrıyı azaltan bazı mesajlar buldum bak bunu spalarda çok pahalıya yaparlar neyse ki senin çok becerikli bir sevgilin var.
Dino: Dünyanın en şanslı adamıyım sanırım.
Jun-Joshua
Jun: Hyung
Joshua: Ne var it
Jun: Benim sana bir şey demem gerekiyor
Joshua: Dinlemek istemiyorum?!?!
Jun: Hyung yapma böyle biz iyi arkadaşlardık.
Joshua: Off Jun bir de senle uğraşıyorum başka işim yokmuş gibi. Tamam ne söyleyeceksen söyle.
Jun: Tamam ama lafımı bölmek yok hyung.
Hyung ben senden çok hoşlanıyorum. Sana birini ayarlamaya çalıştım hep çünkü seni unutmaya çalıştım sana it gibi davrandım ama seni unutmak için bunu yapmak zorundaydım biriyle evleneceğini duyduğumda ve onun hamile olduğunu duyduğumda deliye döndüm. Sarhoşmuşum gibi davrandım ama aslında aşk sarhoşuydum. Sen bunca zaman benim aşkımı fark edemedin, sürekli yatıp kalktığın kızları bana anlattın. Sürekli benim sana kız ayarlamamı istedin. Seni unutmak için bunların hepsini yaptım. Ama artık dayanabileceğimi sanmıyorum. Ne zaman bana çıktığın kızları anlatsan içmeden duramıyorum Hao sürekli yanıma gelip niye içiyorsun bu kadar bir sorunun mu var diyor ama ben sana olan aşkımdan o kadar utanıyorum ki en yakınıma bile söyleyemiyorum derdimi. Artık tutamıyorum çıkıp bir yere bağırmak istiyorum.