"Awani!!!dtg sni jap."jerit mak ku alwani.
"Haihh,X lma pkk la aq."monolong awani dlm hati.
"Ye,awani dtg nih."kata awani dgn kuat.
Bru syok..mak aq ckp kuat,aq pon kna ckp kuat jgk laaa.Awani pergi ke ruang tamu.Tp bila dia smpai kt ruang tamu terperanjat gila dia,nsib x terkena heart attack."dh laa aq pkai mcm nih..x pkai tudung..mamat nih kcau line laaa."kataku dlm hati.
"Awani!!!npa lmbt sgt."jerit mak aq.
Aishh!!jerit lg."Jap laaa."
Awani segera naik ke ats untuk memakai tudung."pkai tdg bwl crepe ni ja laa..sng nk bentuk.Dh tu muka aq boleh la nmpk mcm Mia Ahmad."
"Asl lmbt sgt"
Terperanjat gila aq dibuatnya.Kakak ku Athirah."nih dok main cuit-cuit asl??"tanya ku.
"Hg tau x mak dh bsing.."kata kakak ku.
"Haihh!!k laa."kataku.Aq pon trun ke bawah.
"Awani meh dok sni."panggil ayh ku yg bernama ahmad.
Aq pon duduk d sebelah ayh ku..manakala akak ku duduk d sebelah emk ku.
"Semua dh ada kan."kata p.cik kim.
"Asl nih,nk buat majlis keraian ke..smpai semua kna ada."kata ku dlm hati,risau gak kan."Ehermm,sya mulakan."kata p.cik kim.
"Baik."kata bapa ku.
"Sy dan bpa kmu Awani..kmi ingin menjodohkan kmu dgn ank kmi Suho.."kata p.cik kim.
"Hahh??? Jodoh??kahwin??what the hell??"kataku dlm hati.
"Awani kmi hrp kmu boleh trima."kata mak aq.
"Aq tgk laa mamat tu..dia pon mcm terkejut..""Mmm."
"Suho kmu setuju."
"Hahhh??haah ye ye setuju."kata suho,nada nya agk gagap skit.
"Kmu plk awani."
"Haah,setuju."
"Ok lusa korang dh kna kahwin..hr nih m.cik,p.cik ngan mak dan ayh kmu awani siapkan penghantaran semua...esok kmu dan suho gi bli bju kahwin ngan benda pa yg ptut.."terang mak suho dgn pnjg lebar.
"Ok."jwb km serentak.
"M.cik,boleh sy nk bwk awani kluar jap."kata suho.
"Terkejut beruk aq."
"Haah gi la.."kata mak ku.
Asl mak tanak halang..
"Akak,awani gi dlu..tata."kataku dgn nada yg agk riang,pdahal..hati aq nih..mmg x leh trima hakikat.
"Bye."kata akak ku.
"Haihh!!nmpk nya aq bendul laa..adik aq kahwin dlu..haishh."bisik hati athirah.Dia tdk menyangka bhawa adiknya akn berkahwin dhulu..
*to be countinue*
Fanfic first sy..hehe!!
Dh pernah wat fanfic..tp ceq delete..voters kurang.
K laa annyeong
YOU ARE READING
Mamat Korea Tu Suami Aq
RandomMengisahkan Syazwani dikenali sebagai Puteri Awani dipaksa untuk berkahwin dgn Mamat Korea berkacukan Malaysia yg bernama Kim Joon Myeon.Awani dan Joon Myeon tidak setuju.Tp apakan daya,keputusan org tua mereka. Adakah mereka akn bahagia atau sebal...