Whatsaap}Poyo arh Group(create by Afza-_-)
Afza:weih² aq ada plan nih.
Awani:plan apa??
Afza:buat reunion yuk!!
Awani:leh gak..yg lain ok x.
Irah:aq on ja maa..
Khairuddin:aq pon okeyh jah.
Ros:aq pon.
Afza:satgi kul 3 mai umh aq,Awani jgn lupa bwk laki hg,fatin laki hg,aq bwk syameer.Irah,bwk baekhyun hg. Khairuddin bwk Nisa hg.Ros is up to you nk bwk spa
Awani/Awani/Fatin:perli kami-_-kuangjaq.
Khairuddin:bwk gf aq..aq on jah.END OF CONVERSATION.
"Syg!!!"panggil Suho.
"Ye sya. Why biyy!!"bls Awani.
"Nothing."bls Suho.
"Tampaq gi aaa...weih² meh sini sat"
"Napa"kata suho.
"Satgi kul 2. Jom p reunion,kwn² lma aii"kata awani.
"Sya on ja maa"bls suho.
"Jap. Awk Irah ngn Baekhyun couple?"
"Haah,tak lma nih nk kahwin dh"bls Suho.
"What!!!nk kahwin dh,snggup dia x gitau wani.."bls awani
"Tunggu hg,tunggu"kata awani dlm hati.((2:00pm))
Masing² dh berkumpul dekat rmh afza kecuali pasangan suami isteri nih jah. Tak lain dan tak bukan Hairul ngan Fatin lorh. Not Suho ngn Awani keyh.
"Assalamualaikum"
"Waalaikumussalam""Mai pon,ingat tak nk mai dah"kata Afza.
"Hehe,soeyy lmbt"kata fatin sambil tersengeh seropa kerang busuk.
"Hahhaah,besa laa. Pasangan suami isteri yg sweet,mestilah nk mndi pon sma² kan"celah irah.
"Menggatai jah oiii"kata awani.
"Bnda fakta bkn auta ceq"bls irah plk.
"Bangang thp mana kwn aq nih -_-"kata awani dlm hati.
"Ngutuk aq,ngutuk..hamboii"bls irah.Dri tdyh Suho,Khairuddin,Baekhyun,Hairul dan Syameer..diam jahh..mcm krik krik..
Begitu jgk dgn Nisa. She always berkepit sebelah Khairuddin uhh..okey,nma khairuddin nih,ialah ahmad khairuddin bin khalid.Tapi ann klu pnggil Ahmad,tu nma bpa Awani..nnti confuse plk.
Selesai makan----
"What should we do now"kata Nabila.
"Main jom.."cadang irah.
"Jom wat keja gila jom"kata awani.
"Jom,apa kata kita main spirit of the coin"cdg afza
"Errr,tadak psai aq"bls awani.
"Biaq dia main sorg²..biaq pi"bls irah.Dlm depa dok sembang punya rancak..tetiba blackout..
"Oitt,afza jatuh dlm lubang jamban"latah irah.
"Oitt,klu terkejut tuh,tok sah la lth sampai lgutuh"bls awani.
"Terkejut bodo!!"kata irah.Semua pkat bkk telefon crik torchlight..crik laki/bf masing²..
"Okeyh,now aq cdg bdx laki p bkk kotak elektrik crik punca"terang afza.
"Rmh hg kmi yg kna. Oo sedap noh"kata khairuddin.Dlm blackout pon kumpulan TARATARO tu dok sembang lgyh..ya allah..rancak gila namateyy...
Besa la kwn since kolah rendah..buat geng plk tuh.. kat sekolah dulu depa la pengawas yg pling gansters,suka buli bdx junior..ingat paa..bkn clg² org kayy .cuma nma group nih ja yg x kna..TARATARO..hahhhahahaOkeyh,tempat bdx laki.
"Meh sini aq buat.."kata baekhyun.
"Toksah dok ober(bhasa bru,org over dia ober)ngt aihh"bls khairuddin.Setelah beberapa minit..hiduplah lampu dirumah afza tuh.
Dkt pukul 1 pgi jgk la depa balik..klu bley sembang uhh..uu yowww!!!haihh
Tbc,mian sebab lma x update..lepas nih maybe x update sebab nk UPKK dah..doakan sy dpt 8A..aminn
YOU ARE READING
Mamat Korea Tu Suami Aq
LosoweMengisahkan Syazwani dikenali sebagai Puteri Awani dipaksa untuk berkahwin dgn Mamat Korea berkacukan Malaysia yg bernama Kim Joon Myeon.Awani dan Joon Myeon tidak setuju.Tp apakan daya,keputusan org tua mereka. Adakah mereka akn bahagia atau sebal...