8:00 am.
Awani Pov.
"Asl aq rsa mcm ada org peluk aq nih"kataku dlm hati.Aq tengok tepi lalu nmpk Suho tgh peluk aq.
"Yahhh,awk..apa nih"jeritku.Suho serta merta bngun dan duduk tegak ats katil tuh.
"Yahhh!!!awk,asl jerit pepagi buta camnih haahhh?"tnya Suho.
"Asl awk pelok sya"tnyaku
"Alooo slh kaaa"usik Suho.
"Slh sgt"bls ku.
"Dia yg nangis mau tak mau,pastu slh org plk,,ee..eee"kata Suho.Time tuh aq gila malu baqhang,bodo pnya Suho..aq ni pon..awt nangis smpai mau x mau..cam pa gi..
End of AWANI pov
"Weih,p mandi arh..bushuk"kata Awani.
"Okey,jom la mndi skali"rengek Suho.
"Bodo...."kata Awani lalu menampar kepala Suho.
"Pdn ngan muka hg,gtai lg"kata Awani,lalu lari meninggalkan Suho yg mengerang kesakitan disebabkan tamparan yg kuat kt kepala dia.
"Uishhh,boley thn jgk noh"kata Suho.********
Awani duduk sorg² kt umh besar tuh,Suho gi kerja..ntah kul brapa dia nk blik.
"Aishh,boring gila"rengek Awani.Klu dlu msa tak kahwin lgi,asl boring nyakat akk dia,tp skrg dh kahwin tak tau nk nyakat spa.
"Aq tau nk buat paaa"
Awani pergi ke tingkat ats,lalu kebiliknya.Dia mengambil tudung aidijuma dililitkan dikepalanya and then make-up.Dia nih bab-bab make-up no.1.Selesai dia make up.Dia mengeluarkan iphone nya lalu mengambil gmbar selfie.Di-upload nya kedalam Twitter.Selesai meng-upload,dia pergi ke tandas,then cuci make-up dia tuh.(5:00p.m.)
"Im back"jerit Suho.
Krohh..kroh,Awani tidoq kt sofa.
"Tido plk si Awani nih-_-"kata Suho.
Suho mendekati Awani yg sedg nyenyak tidor.Suho mengelus pipi Awani."haihh,asl kau can..."terhenti kata Suho apabila Awani menendang mukanya."gol"jeritan Awani sungguh kuat.Sakit telinga Suho dibuatnya."hey awk² bngun-bngun nk maghrib dh nih"kata Suho perlahan."5 minit laaa,ngantok nih"kata Awani separuh sedar."awk!!"kalinih nada Suho tersangat lah kuat,terkejut berok Awani di buat nya."awk nk apaa"kata Awani.
"Asl awk tendang kepala sy,pastu jerit gol-gol bagai,gila ke apaa"
"Sorry laa,td sy mimpi,sy tgh main bola ngan kwn²,n then sy spk bola tu masok gol!!tu laa sy jerit gol td,kepala awk skit ehhh,sorry²,ada lebam-lebam tak,kuat tak sy tendang td,aloo sian awk kan"terang Awani panjang lebar.Suho hnya mampu nganga.
"Nk jwb mna satu nih"tnya Suho.
"Up to you!"bls Awani.Suho menarik nafas lalu berkata"first,ye mmg skit..klu lebam-lebam tu tak pa laa,then patut ke sepak kepala sy,awk spk mmg kuat..pernah jd wakil sekolah kaaa,klu nk maafkan awk tuh..ermmm ntah la..belum sempat Suho ckp ayt seterusnya lalu Awani memotong.
"Maafkan lah wife awk yg cute nih"pujuk Awani lalu membuat aegyo.Aihh ni yg Suho lemah nih,dia lemah dgn aegyo Awani,ckup la slamanih tgk aegyo Baekhyun,sroh pujuk beli eyeliner.Kalau Baekhyun pnya aegyo Suho boley thn lg,nih kan wife dia.Wife dia buat aegyo mmg x boley thn laa kan.
"Kay,sy maafkan"kata Suho.
"Yeayyyy"kata Awani gembira lalu memeluk Suho.Awani sedar akan tingkah lakunya teros meleraikan pelukkan.
"Nk peluk lg"rengek Suho.Awani bengang"adooo"kata Awani lalu lari ke tingkat ats,diikuti dgn Suho.*bilik Awani*
Tok..tok..tok..
"Aihhh,ni mesti toyol tuh,siap kau toyol"kata Awani.
Awani membuka pintu lalu"bahhhh!!!"jerit Suho.Awani sgt terkejut lalu menyepak Suho pnya tuh,aishh phm² sendiri la noh.
"Sakit!!"jerit Suho.
"Weih,sorry²..sorry tak sengaja"kata Awani lalu menerangkan dgn panjang lebar."saya tak thu tu awk,awk pon stu asl buat bahh bahh bgaii terkejut la bangang"
Pekak telinga Suho mendengar leteran Awani,lalu Suho menarik tngn Awani,Awani terjatuh atas bdn Suho.
"Suhhh,diam..sakit tau telinga sy dgr awk beleter"kata Suho dgn suara yg perlahan,dan menggoda di telinga Awani.
"Bangla laaaa,lepas la"jerit Awani.
"Tak mau,i lebih suka bila kita dok mcm nih syg"kata Suho lembut.
"Aq kata lepas,lepas laa,tak phm bhasa ka apaaa,bodooo!!!!!"jerit Awani.
"Asl hg gtal sgt,hg nih mmg mat blue ehh,bangang"jerit Awani.
"Shuhh,saya tak larat la syg"kata Suho lembut.Awani sedaya upaya menggunakan tenaganya,Tapi apakan daya,Suho lagi kuat drpdnya,dia hnya akur.Suho memeluk pinggangnya.(6:00pm)
"Aiyaaa,sakit nya pinggang aq"keluh Awani.
"Oiiiii,bangun arhhh,sedap hg tidoq"jerit Awani.
Suho terkejut lalu bngun.Bdn spa yg tak sakit klu tidoq kt lantai.
(Me:hmpa nih bngang,spa sroh tidoq kt lantai)
"Dah,sya nk mndi.bye!!!"kata Awani.
"Mandi sekali,jommm!!"kata Suho,miang benor Suho nih.
"Miang aihh,mls aq lyn hg"jerit Awani.
"Tak yah laa jerit²,terkezutt kitew"bls Suho.
"Do i care"kata Awani lalu mengangkat keningnya.
"Ok bye!!"kata Awani lalu msok dlm blik air.(Dlm bathroom)
"Rsa mcm aq lupa something"kata Awani lalu memegang dagunya.
"Ouh,im ingat..tuala!!!,nsib aq pkai bju lgi..klu takk..uuuu..mamposs!!"kata Awani.Lalu keluar drpd bilik air."Cptnya awk mndi"kata Suho hairan.
"Aipp,org lupa amik tuala laaa..awk tu..npa tak gi bilik sendiri"kata Awani.
"Mls,mlm nih ceq tidoq bilik hmpa nahh"kata Suho dgn pelat penangnya.Nmpk pelik disitu..muahhahah
"Tok sah dok menggatai"kata Awani.
"Alooo,boleh laaaa..pleaseee!!"rayu Suho smbil buat aegyo.
"Yolaahh²,tp don't do anything..just sleep kayyy,klu aq tau hg buat something siap hg"kata Awani.
"Okey"kata Suho.
"Dh aq nk mndi,hg gi mndi kt blik hg pi,tak larat aq nk ngadap muka hg jaaa"kata Awani.Beletiaq tak abis² Awani nih.
"Aq pon nk mndi,byee"kata Suho.
//pergi haluan masing-masing//▒▒▒▒Skip▒▒▒▒▒
"Weih,meh makn nih aq dh siap masakkk"jerit Awani.
"Jappp laaa"kata Suho,lalu turun ke bwh."Sedap nye bauuu,awk msk apaaa!!puji Suho.
"Eceyyyy!!puji aq jaa keja hg"kata Awani.
"Fakta lorh"bls Suho.
"Ya kaaa,"tnya Awani
"Ya laaa"bls Suho.
"Sy msk simple jerh,nsi goreng..mlm2 tak elk mkn mknn berat"kata Awani.
"Ya laaa,dh jom mkn"kata Suho.
"Jom!"bls Awani.Skip))
"Jom arh tidoq,bkn best pon WWE nih"kata Awani.
"Jom"bls Suho.Mereka ke bilik Awani lalu tidor.
Good Night World!!!!✌✌✌✌███████████████████
Annyeong!!!
Do you miss me???
Finally,update jgk fanfic nih..
Kdg² mls nk update loooo...
Btw,vote and comment keyh!!
Klu teringin nk mesra,meh laaa chat ngan sya kt wechat or whatsaap..klu nk no.sy pm keyh..
My id:nisaizhar
YOU ARE READING
Mamat Korea Tu Suami Aq
AléatoireMengisahkan Syazwani dikenali sebagai Puteri Awani dipaksa untuk berkahwin dgn Mamat Korea berkacukan Malaysia yg bernama Kim Joon Myeon.Awani dan Joon Myeon tidak setuju.Tp apakan daya,keputusan org tua mereka. Adakah mereka akn bahagia atau sebal...