________Next Morning______
Awani bngun untuk solat subuh.
"Aik,asl aq ada ats katil bkn mlm td aq tido kt sofa kaa."kata Awani kehairanan.
"Ahh,whatever..tok sah dok pikiaq"kata Awani dlm hati.
"Nk kjut ke x Future Husband aq nih."kata Awani.Bru Awani nk kjut Suho dh bngun.
"Dh bngun"kata Awani.
"Ermmm."kata Suho sambil menguap,maklumlah org separuh sdr la katakan.
"Kau nk solat ehh??"tanya Awani.
"Haah,apa motif aq bngun pg klu bkn untuk solat."bls Suho.
"Kay laa,aq nk gi solat kt bilik akk aq,kau solat kt sni ehh."kata Awani.
"Kay"bls Suho ringkas.Awani menuju ke pintu bilik,tp rsa mcm x leh gerak,rupanya Suho trik tgn dia.
"Asl dgn kau Suho??"tanya Awani.
Suho diam membisu.Suho tunjuk muka bengis dia
"Dia nih asl,reja tunjuk muka bengis dia jaa,kang aq tumbuk gi sampai korea jgk kot"kata Awani dlm hati.
Tanpa mereka sedar,mereka telh pon ber eye contact.
"Lps laa."kata Awani.Tapi Suho menguatkan lg peganganya."skit lahh."kata Awani.Lalu Suho pon melepaskan peganganya.Awani dgn perasaan bercampur baur dia keluar dr bilik tuh."asl dia kerja tunjuk muka bengis dia."kata Awani dlm hati.
"Tah²..ahh!!"kata Awani.Tok tok~
"Awat"jerit Athirah.
"Bkk laa"kata Awani.
"Aishh,asl tu."kata encik Ahmad
"Ayah!!tgk akk nih amau bkk pintu"kata Awani.
"Akk bkk pintu"kata Encik Ahmad.Athirah pon bkk pintu biliknya~
"Bkk pon"kata Awani.
"Hg nk wat pa"bls Athirah.
"Sembahyang"kata Awani.
"Msok"kata Athirah.Selesai solat subuh...
Awani pov.
Setelah aq siap menunaikan fardhu ain,aq pergi ke bilikku untuk melihat apa yg diperlakukan oleh mamat korea itu!!
Dia tgh solat!!!!semakin lma,semakin aq suka kt hg Suho!!hrp hg pon ada perasaan yg sma.Aq nk tlg mak aq kms rmh..bye.Suho pov
Awani npa kau x bgi thu yg kau couple dlu,sorry sbb terbaca mesej kau dgn ex-boyfriend kau,x sangka kau x pdm pon mesej tuh,aq check blik mmg kau dgn ex kau tu bersweet sgt..panggil panggilan manja bagai,sorry sbb buat muka bengis dpn kau td..jeongmal mianhae.Aq nk tido,annyeong.Jam menunjukkan pukul 9:30 pg.Suho msih enak dibuai mimpi.
"Oiii bdx bujang matahari dah ada ats pala pon x nk bngun kaaa"jerit Awani.Selepas mendengar jeritan itu,Suho serta merta bngun,duduk ats katil tu tegak,mcm gi kem askar plk.Suho pun berdiri dia berjalan menuju ke Awani makin lma makin dekat makin dekat,tp malangnya ada dinding kat belakang.Awani hnya mampu pejamkan mata,berharap ini adalah mimpi."oitt,mengelamun paa,tpi skit aq nk amik tuala"kata Suho.Awani pon ketepi."asl makin lama makin kebelakang"tanya Suho.
"Tkot"kata Awani.
"Sbb tkot aq kiss kau kan"kata Suho sambil menekan kan perkataan kiss dan dia smirk.
"Yahhh,byuntae!!!"jerit Awani.Awani pov.
Sejak bila aq pandai korea,ermm kwn ajr,spa lg klu bkn irah tuh."Byuntae byuntae nih pon bkl suami kau tau x"kata Suho.
"Ye aq tau"kata Awani.___________
"AWANI"jerit Suho.Awani sdg bca buku terkejut dgn jeritan Suho tu.
"Apa"jerit Awani.
"X dak apa..muahahaha"gelak Suho.
"Harer"kata Awani.Awani pov
"Harerr"kata ku.Sungguh ku terperanjat,Suho kluar bilik air pkai tuala prs pinggang ja kot,dgn ada sixpack dia,"arhh"jeritku sambil menutup mata.
"Pegi pkai bju cpt"kataku.
Bakal suami ku mengambil apa yg ptut dan msok dlm bilik air.End pov
Suho keluar dr bilik air!!!lalu mengambil telefonnya,telefon berbunyi menandakan ada mesej yg msok,Suho cpt² bkk phone dia.Mesej itu ialah drpd ommanya,puan kim~
'Suho gi bwk Awani gi beli cincin ngan bju pengantin' -puan kim
'Nae'-Suho"Awani kau gi siap,omma aq sruh pergi beli bju pengantin ngan apa yg ptut"kata Suho.
"Ok,gi laa kluar dlu,aq nk siap"kata Awani.
"Aq nk tgk x leh ke"kata Suho
"Yahh!!dasar byuntae"jerit Awani.
"Aipp sebelum tu aq nk gitau,akk,ayh ngan mak aq x dak kt umah,so tinggal maid je"kata Awani.
"Kay,aq tunggu kt bwh"kata Suho.
"Ye"kata Awani._________
Awani memakai tudung shawl,bju t-shirt i am lengan panjang,seluar jeans warna hitam yg x berapa ktt.
P/S:sya x reti berfesyen,korang imagine laa sendiri
Dan sentuhan terakhir ialah sedikit make-up dan sedikit perfume.
"Done"kata Awani.
Awani pon turun ke bwh.
"Jom"kata Suho,dia still tunjuk muka selamba dia,tp dlm hati ckp"comey gila Awani nih".
"Jom,m.cik mariam kmi nk kluar,jga rmh ehh!!"kata Awani.
"Ok"kata puan Mariam iaitu ketua maid di rmh keluarga Awani.
_________
Sunway Megamall...
Setelah sampai di Sunway Megamall,Suho parking kereta nya yg berjenama Audi~di tempat meletakkan kenderaan,lalu mereka mencari Kedai dimana menjual Baju pengantin.
Setelah mereka jumpa kedai yg menjual bju pengantin itu,Awani dan Suho masuk ke kedai yg bernama 'Teratak Kasih' (hahaa,main bantai jaaa)."kau pilih laa kau nk bju apa"kata Suho.
"Ok"bls Awani.
"Ermmm,cik bleh tlg sy cri bju yg mna sesuai yg bdn sya"kata Awani.
"Ermm,boleh cik"jwb pelayan tersebut.
YOU ARE READING
Mamat Korea Tu Suami Aq
RandomMengisahkan Syazwani dikenali sebagai Puteri Awani dipaksa untuk berkahwin dgn Mamat Korea berkacukan Malaysia yg bernama Kim Joon Myeon.Awani dan Joon Myeon tidak setuju.Tp apakan daya,keputusan org tua mereka. Adakah mereka akn bahagia atau sebal...