Capitolul 4

3.2K 205 28
                                    

Am deschis usa camerei , drumul pana aici mi s-a parut atat de lung .M-am asezat pe pat asimiland tot ce s-a intamplat in urma cu cateva minute .Nu e corect ca pe ea s-o ia in brate , iar eu sa fiu acuzat de ceva ce n-am facut . Nu sunt o persoana violenta , stiu ca orice problema trebuie rezolvata printr-o alta cale si in plus nu am avut nici motiv , dar ea l-a inventat , oare s-a gandit mult la asta ?



M-a durut atunci cand m-a numit salbatica si stiu de ce a facut-o , sunt sigura ca-mi stie povestea in mare , stie ca sunt un om al strazii ,nu mi-e rusine ca Zayn m-a cules dupa strada atunci cand m-a adus aici , dar ma ranesc anumite cuvinte . Mi-as fii dorit cu totul alta viata , una de care sa ma bucur pe deplin .Viata pe care o am in acest moment este una lipsita de valoare , una de care nu m-am bucurat .Nu simt ca traiesc, simt ca doar fac umbra Pamantului . Sunt fericita deoarece nu sunt bolnava chiar daca am indurat zilele friguroase , ploioase si unele mult prea calduroase .



Presimt ca Zayn nu ma va asculta daca incerc sa-i spun adevarul . O crede pe Sabrina , iar asta ma face sa-mi dau seama ca are foarte multa incredere in aceasta fata . Imi duc mana la gura si incep sa trag de buza inferioara , fac asta de fiecare data cand sunt stresata . Zayn nu ma cunoaste si la fel nici eu nu-l cunosc , dar sper sa fie intelegator .



Sincer , da , mi-e teama . In momentul acesta imi aduc aminte ce mi-a spus in urma cu cateva ore despre acea fata care era insarcinata , iar niste baieti pusi de el sa-i aplice o pedeapsa au violat-o , fiori imi trec prin tot corpul , daca ma raneste sau pune pe cineva sa faca asta .



M-am lasat pe spate cazand pe patul moale am tresarit cand usa s-a deschis trantindu-se de perete , am revenit la pozitia mea de acum cateva minute . Ochii mei s-au marit cand l-am vazut pe Zayn in prag , imbracat din cap pana-n picioare in negru pare un om intunecat si cu o aura misterioasa .



A trandit usa in urma lui ceea ce m-a facut sa tresar din nou , ochii nostri s-au intalnit , ochii mei sunt sigura ca inspira teama , dar ai lui in schimb inspira opusul alor mei .



Dintr-o data mana lui a ajuns in parul meu facandu-ma sa tip datorita dureri .



- Sunt curios daca dupa pedeapsa pe care o vei primi o sa incerci sa ma mai minti .



Mana lui mi-a parasit parul .Si-a adus ambele maini pe corpul meu coborand pana la nasturele blugului meu . M-am panicat cand mi l-a deschis , palma mea i-a intors capul intr-o parte , n-am realizat ce-am facut pe moment , dar cand s-a intors , ochii sai m-au speriat, din capruiul deschis s-au transformat in doua sfere de smoala .Inima mea parca a luat-o la fuga cand geaca lui de piele a alunecat dupa bratele sale musculoase , intregul sau corp este incordat .



- Hai sa ne jucam . Glasul lui este mult mai ragusit decat de obicei .Imi trimite fiori de frica in intreg corpul .



Mainile lui dintr-o miscare mi-au  indepartat blugii , am inceput sa ma zbat , vrea sa ma violeze , o Doamne .

Daddy Malik (Wattpad)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum