Capitolul 5

3.4K 195 17
                                    

Va zic dupa acum ca nu ma pricep la ce veti citii mai jos , totusi sper sa fie in regula .


Am deschis ochii cand caldura este de nesuportat .Gem in frustarare fiindca nu pot sa vad nimic datorita intunericului din camera ,se pare ca a venit noaptea .


Ce s-a intamplat ?


Incerc sa ma intorc , dar sunt stransa de talie , imi pun mana peste lucrul care ma impiedica sa ma intorc si se pare ca este un brat , Zayn , ii simt parfum .


Dupa cateva incercari am reusit sa scap din stransoarea lui , si m-am pus pe spate, am sarit ca arsa cand am simtit intepaturi pe spatele meu ,apoi mi-am adus aminte .


Zayn.


Pedeapsa .


Multa durere .


- Ce s-a intamplat ? Cu o voce somnoroasa Zayn ma intreaba .


- Ma doare . Pot sa ma duc la baie?


- Sigur .


Intru in baie aprinzand lumina , ma intorc si imi ridic tricoul ,semnele rosii imi provoaca o stare de neincredere atat in mine cat si in Zayn .


Incep sa plang cand aud usa ca se deschide , intra ... ;observ ca tine in mana o crema .Parul ii este ciufulit si ochii ma fac sa-mi dau seama ca este obosit .


Imi las tricoul in jos , apoi imi sterg lacrimile , Zayn ma trage de incheietura in bratele sale . La inceput am vrut sa il imping , dar daca fac asta pot patii ceva si chiar nu mai vreau , imi las capul pe pieptul lui si ii inhalez parfumul .


- Shh , linisteste-te , imi sopteste la ureche, glasul lui ragusit imi provoaca fiori pe sira spinarii .


Clipesc pentru a le permite lacrimilor sa cada . Acum in bratele lui m-am calmat sufleteste .Chiar nu-l inteleg , se satisface cu durerea pe care o provoaca oamenilor ?


Imi ia fata in mainile lui mari si imi sterge lacrimile , ma priveste in ochii ,apoi isi apleaca capul spre mine , inima mi-a inceput sa bata cu putere , iar palmele sa-mi transpire .


- Stii , vreau sa te sarut ! Isi duce degetul mijlociu pe buzele mele si apasa pe ele .


- Fa-o ! Soptesc in de ajuns de tare incat sa ma auda , imi las privirea in jos si il aud chicotind , atat de dragut .


- Ce ai spus , soricel ? Ma incrunt la porecla "soricel" , dar nu comentez nimic pe tema aceasta , insa sarutul il vreau .Ce sa fac? La randul lui imi sopteste sarutandu-mi gatul .


- Saruta-ma ! Spun hotarata .


Imi prinde fata tragandu-ma spre el , buzele sale le intalnesc pe ale mele si incep un adevarat dans , imi duc mana pe fata lui mangaindu-i obrajul , il aud cu geme , iar eu ma inrosesc tragandu-mi mana , insa o prinde ducand-o la loc . Imi musca buza inferioara , imi deschid gura cat sa patrunda perfect in ea , limbile noastre se cerceteaza una pe alta .Imi prinde fesele in mainile lui si ma ridica, eu imi incolacesc picioarele in jurul taliei lui , simt ceva tare intre noi , dar ma concentrez asupra sarutului, manile mele se duc spre gatul sau infasurandu-le pentru a nu ma dezichilibra si a intrerupe acest moment al nostru .


Zayn se retrage usor cand simte ca oxigenul ii este insuficient .Imi musc buza cand ochii lui ii intalnesc pe ai mei .Imi place ca acum suntem la aceiasi inaltime , bine , adevarul este ca tot ma intimideaza .Ma inrosesc in obrajii in momentul in care ma ciupeste de fund facandu-ma sa scot un mic tipat , il aud razand si imi place acest Zayn chiar foarte mult , este atat de scump cu acest zambet pe fata si cu obrajii imbujorati .


Daddy Malik (Wattpad)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum