Meraba!
Tanıtım bölümde açıkladım ama genede yazayım;
Okunmayacağı için her canım sıkıldığında bölüm atıcam.
O zaman yazmaya başlayayım;
⭐️
Tim ile beraber dinlenme odasında oturup sohbet ediyorduk.Aslında ben çok sohbete katılmadım.Bana soru sorulduğunda sadece cevap veriyordum.
O sıra da içeri er girdi ve bana tekmil verdi.
TEĞMEN/HALİL GURUR/MARDİN /EMREDİN KOMUTANIM.
Asil:Rahat asker
Halil:Komutanım Albay sizi odasına çağırıyor.
Asil:Tamam geliyorum.
Er odadan çıkınca bende odadan çıktım ve albayın odasına yürüdüm.
Albayın kapısına geldiğimde kapıda ki er'lere albayın müsait olup olmadığını sordum.Oda müsait dediğinde kapıyı çaldım ve içer girdim.
Girer girmez tekmil verdim.
BİNBAŞI/ASİL KAMER/İSTANBUL/EMREDİN KOMUTANIM.
Albay:Otur Binbaşı konuşacaklarımız var.
Tabi ki de oturmadım.Otursam cezalardan ceza beğenirdim heralde.
Bu hareketim albayın hoşuna gidecekki dudağının kenarı yukarı kıvrıldı.
Albay:Binbaşı otur bu bir emirdir.
Ne demişler emir demiri keser.Albayın sözünü ikiletmesin oturdum ve albay konuştu.
Albay:Binbaşı görev var ama göreve KARLİ olarak gideceksin.
Asil:Konu nedir komutanım.
Albay:Adamımız Kenan.Sınır daki bir kampta saklanıyor.Kenanı almak için bir tim görevlendirildi ancak timi Kenan pusuya düşürmüş.Bu yüzden tek gideceksin yani anlayacağın özel bir görev.
Albay:Timinin bu görevden hiç bir şekilde haberi olmayacak,ancak sınıra yakın bir yerde pusuya düşürülen timin komutanı ile birlikte timi kurtaracaksın.
Asil:Komutanım kim bu komutan.
Albay:Kod adı BOMBA
Asil:Çok duydum ismini ve işimiz daha zevkli olacak.
Albay:Göreve için yarın sabah 4:00 yola çıkacaksın.Sınıra 3 saat kalacak şekilde kayalıkların orda ki mağaraya ineceksin.Zaten BOMBA da oradaki mağarada seni bekleyecek.Anlaşıldımı Binbaşı.
Asil:ANLAŞILDI KOMUTANIM
Albay:Güzel başka bir şey yoksa çıkabilirsin.
Asil:Yok komutanım.
Dedim ve albayın odasından çıktım.Odama gelip üzerimi sabah giydiklerimi giyip üniformamı özenle astım.
Odadan çıkıp timin dinlenme odasına geldim ve çıkacağıma haber verdim.
Karagahtan çıkıp otoparka geldim ve arabama binip çalıştırdım.
...
Evime gelip odama çıktım ve ılık bir duş aldım.Özel görevden dönünce tahinimin çıkacağını biliyordum ama nereye olduğuna bağlı hiç bir fikrim yoktu.