⭐️BABA TARAFI⭐️

257 15 5
                                    

Nasılsınızzz?

Bende iyiyim teşekkürlerr:)

Şuan neden bölüm atıyorum bende bilmiyorum.

Saat şuan gece 22:50 ve ben canım sıkıldı diye kısa(!) bir bölüm yazıp yayınlayacağım.

Neyse yazmaya başlıyom:)

⭐️

Sabah alarmın sesiyle 4:30 kalktım.Yatak yarım saat telefona baktım.

Saat 5:00 olduğunda yataktan istemesem de kalktım.Odamda banyo ve giyinme odası olduğu için rahattım.

Banyoya gelip elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım.Sonra diğer gerekli ihtiyaçlarımı.

Banyodan çıkınca giyinme odama gidip antrenmanda giydiğim spor kıyafetleri alıp giydim.
Sonra odama geri dönüp yatağımı topladım.

Sonra odama geri dönüp yatağımı topladım

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Bunu giydi)

Spor beyaz ayakkabılarımı da giyip aşağıya inip bahçeye çıktım.Tahmin ettiğim gibi Ares ve Savaş uyuyorlardı.

Onları rahatsız etmeden evin etrafından da 100 tur koştum.Koşmam bitince hiç dinlenmeden şınav çekmeye başladım.250 tane çekecektim az bile.

Şınav bitince saate baktım ve saatin 6:00 olduğunu gördüm.Mekik için pozisyon aldığım da mutfak kapısından çıkıp yanıma gelen poyrazı gördüm.

Sabahtan beri benimi izledi acaba...

Yanıma gelip konuştu.

(Bu arada konuşan kişilerin isimler kalın harfle yazmayacak artık üşenirim çünkü benide anlatın 👉🏻👈🏻)

Poyraz:Günaydın güzelim

Asil:Günaydın poyraz bey erkencisiniz.

Poyraz:Aaa hiç yakışıyor mu?Abi diyeceksin kızım bana ben senden büyüm!

Asil:Rüyanda.

Poyraz:Sabahtan beri seni izliyorum iyisin ha.

Asil:Heralde abisi (keko asil)

Poyraz:Çok konuşma bende senle spor yapacam mekik için pozisyon al.

Asil:Bana emir verme!

Poyraz:Tamam mekikten sonra barfiks çekicez sen benim belime asılacaksın ben senin beline anlaştık mı bebeğim?

Asil:Anlaştık yavrum.

ASİL KARA Where stories live. Discover now