Yankı Aktürkoğlu'ndan|
Uyandığımda herkes sahadaydı. Yanımda da Mertens'in eşi Katrin ve oğlu Ciro vardı. Ciro'yu sevmek için dikleneceğim sırada abim koşarak yanıma geldi.
Kerem: Günaydın hanımefendi, tanışabilir miyiz?
Yankı: Hayır.
Kerem, Yankı'ya garip garip baktı. Yankı da güldü.
Kerem: Neyse kalk hadi Okan Hoca çağırdı seni.
Yankı: Okan hoca mı ? Beni mi?
Kerem: Evet evet, hadiii.
Yankı ayağa kalktı ve Kerem'i takip etmeye başladı.
Yankı'nın İç Sesi; Ne alaka şimdi, yani yanlış bir şey mi yaptım dicem de ne yapabilirim oyuncu değilim bir şey değilim. Neyse bakalım nolcak.
Kerem: Getirdim Hocam.
Okan Hoca: Saol Kerem, otursanıza.
Yankı, Kerem'e baktı. Kerem olumlu anlamda kafa salladı. İkisi de oturdular.
Kerem: Niye çağırdınız hocam?
Okan Hoca: Oğlum sen bu kızı iş için getirmedin mi?
Kerem: Yani öyle de anlamadım ben şimdi tam.
Okan: Oğlum, sen bu kız burada asistanlık, menajerlik yapsın diye getirmedin mi? Böyle böyle hocam hallederiz dimi demedin mi?
Yankı Kerem'e ne alaka anlamında baktı. Kerem de sus işareti yaptı.
Okan Hoca: Şimdi oğlum şöyle ki sen dahil nerdeyse herkesin menajeri var şuan da bakayım bi kimler boşta ona göre ayarlarız.
Yankı: Menajerlikte tam olarak neler yapacağım?
Okan Hoca: Birkaç tanesini söyliyim devamını kimin menajeri olursan konuşursunuz zaten.
Yankı: Hallederiz hocam.
Okan Buruk: Menajerlik şöyle bir şey kızım; Birlikte çalıştığı ünlü isimlerin tüm iş süreçlerini yöneten, gerekli hazırlıkların yapılması yönünde süreci takip eden kişi o kişinin menajeridir. Aynı zamanda gerçekleşecek organizasyon için gerekli olan tüm sürece detaylarıyla beraber hakim olarak, planlamanın eksiksiz olarak yerine getirilmesini sağlamakta menajerin görevidir. Kısacası o futbolcunun sağ kolusun ne isterse yapmalısın, neye ihtiyacı olursa yardımcı olmalısın.
Yankı: Çok zor gibi durmuyor güzel gibi duruyor. Peki kimin menajerliğini yapabilirim ?
Okan Hoca: Geçenlerde Kerem'e yeni menajer aldık erken gelseniz Kerem'in menajerliğini yapardın.
Kerem: Valla hocam bana da yeni söyledi. Yoksa hemen getirirdim.
Okan Hoca: Sıkıntı yok valla boş olan da çok yabancı değil.
Yankı: Kim kim?
Okan Hoca: Barış Alper.
Kerem, Yankı'ya bakar. Yankı ne oldu anlamında kafa sallar. Kerem Okan Hoca'ya döner.
Kerem: Hocam başka boşta olan birisi yok mu?
Okan Hoca: Neden oğlum Barış yakın arkadaşın değil mi senin?
Kerem: Öyle de merak ettim yine de.
Okan Hoca: Tamamdır. Kerem sen şimdi Barış'ı çağır, sonra antrenmanına dön.
Kerem: Peki hocam, teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için.
Okan Hoca: Rica ederim.
Kerem Yankı'ya göz kırpıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galatasaray
FanficGalatasaray taraftarlarının hoşuna gidecek türde bir kitap.Kitapta Yankı ismi ile okuyan kişilerden bahsediliyor.Bu durumda okuduğunuzda Yankı diye bahsedilen kişi siz olacaksınız.Umarım hoşunuza gider.