İki Aşktan Doğan Kaos

123 6 34
                                    

Evet saat neredeyse 00.00 olmasına rağmen kızınız burada sizin için kitap yazıyor. Umarım bölümü seversiniz. Spoi vermek gerekirse kaoslu. Hadi ben sizi tutmayayayım.

~⭐️🎀İLAHİ BAKIŞ AÇISI🎀⭐️~

Lisa adeta bir domates kadar kırmızıydı. Gözleri Ryuuji'yi gördüğü andan itibaren yıldızlar gibi ışıldıyordu. Sanki yıllardır onu tanıyormuş ve sevgililer miş gibiydi. Sanki kalbi Ryuuji için atıyor gibiydi.

Ouzou: Nasılsın sevgilim. Dediği gibi Erika'nın dudaklarına yapıştı.

O sırada içeriye Kyoko, koç yani Bay Hanashima ve 3 yaşındaki oğulları Haru girdi. Tam zamanında Kyoko, Haru'yu kucağına aldığı için küçük çocuk bu olanları görmedi. Hemen ardından içeriye Shou girdi.

Shou: Yok artık yuh. Küçücük çocuğun önündede yapılmaz artık. Hem siz ne ara sevgili olduğunuz. Niye bize söyle-

Hanashima: Tamam Shou yeter artık. Çocuklar lütfen sizde böyle şeylerinizi kapının önünde yapmayın bir daha. Ya Kyoko, Haru'yu zamanında kucağına almasaydı.

E&O: Özür dileriz Koç.

Erika (fısıldar bir biçimde): Ama ben bu deli ve karizmatik sevgilimin bir anda herkesin içinde benim dudaklarıma yapışacağını tahmin etmemiştim.

Ouzou: Bir şey mi dedin sevgilim.

Erika: Yok canım sadece sesli düşünüyordum.

Ouzou: Ne demezsin.

Erika: Ha ben sizi kuzenim Lisa ile tanıştırayım.

O sırada Lisa gözlerini adını bilmediği kırmızı gözlü, Kota ve Ouzou'ya benzeyen ama kendi fikrince onlardan daha yakışıklı olan kısaca taş gibi oğlanın üstünden alamıyordu, almaya çalışsa bile kalbi o gözleri ve bedeni tekrar görmek istiyordu.

En sonunda Erika'nın ve Reika'nın sarsması bile işe yaramayınca araya Kota girdi.

Kota: Sevgilim bi kenara çekilebilir misin? Hadi sende Erika bana bakmayın öyle. BİSMİLLAH.

Kota yapacağını yaptı ve Lisa'ya tokadı geçirdi.

Lisa: Ne yapıyorsun sen deli misin.

Kota: Kendine gel diye yaptık hanımefendi bizde size tokat atmaya çok meraklı değiliz.

Reika: Evet Lisa seni bir türlü hayata döndüremedik ve Kota'da artık dayanamayıp araya girdi.

Erika o sırada fark etti ki Lisa Ryuuji'ye bakıyordu. Ryuuji de artık Lisa'ya bakmaya başlamıştı...

Erika Takatou'dan
(Yoksa Erika Furuya mi demeliydim)

Ben hâlâ Ouzou'nun beni öpmesini unutamamıştım olayın şoku hâlâ üstümdeydi. Dudaklarımın onu istediği bilgisi doğru ama neyse biz olaya gelelim yani şimdiki zaman gelelim her ne kadar canım istemesede çünkü o andan çıkmak hiç içimden gelmiyor.

Ryuuji'ye baktığımda Lisa gibi oda kızarmıştı. Dur bir dakika yoksa bunlar birbirlerine aşık mı oldular.

Tam o anda May yetiştim diyerek içeri girdi.

Mayako: Herkese selam özür dilerim geç kaldığım içinde bir dakika ne oluyor burda. Ah yine neler kaçırdım ben.

Hanashima: Mayako sen misin.

Mayako: Evet bir sorun mu vardı acaba.

Hanashima: Ben Masaru HANASHİMA sizin koçunuzum duyduğuma gör bizim takıma gelecek yeni oyuncu senmişsin. Ayrıca sen Furuyalara ne kadar çok benziyorsun öyle.

OUR STORIES |VKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin