Kalp Kalbe Karşı

103 9 12
                                    

Hepinize tekrardan merhabalar şimdiden haberiniz olsun bu bölüm geçiş bölümü olarak düşünülüp ona göre yazılmıştır. Onun için bu bölüm birazcık kısa gelebilir. Hadi size iyi okumalar.

Mayako Furuya'dan

Herkes uyumak için odalarına gidiyordu ama benim hiç uykum yoktu.

Mayako: Kızlar gitmeyin ya benim hiç uykum yok aslında.

Erika: Olur zaten benimde uykum yok.

Reika: O zaman ne yapıyoruz

Hepsi: DEDİKODUUU

~⭐️🎀 İLAHİ BAKIŞ AÇISI 🎀⭐️~

Erika: Lisa galiba bize en çok bir şeyler söylemesi gereken kişi sensin.

Reika: Evet Lis Ryuuji'yle birbirinize karşı olan ateşli bakışları hepimiz gördük.

May: Allah'ım sonunda rüyalarım gerçek oluyor.

Erika: Sakin ol May daha Lisa ve Ryuuji'den resmi basın için açıklama gelmedi.

Lisa daha yeni yeni kendine geliyordur.

Lisa: Kızlar ben galiba aşık oldum.

Reika: Sonunda sanada şu sözü söylettik ya helal olsun Ryuuji'ye

May: Yani moral düşürmek istemem ama kızlar ben abimin kolay kolay birine aşık olacağınız zannetmiyorum...

Kota Furuya'dan

Kızlar bizi yukarı yollamıştı ama bilmedikleri bir şey vardı bizide uyku tutmamıştı ve burdan bütün dünyaya sesleniyorum. ERKEKLERDE DEDİKODU YAPARLAR.

Ouzou: Arkadaşlar beni uyku tutmadı ya.

Tagi: Benide

Auto: Benide

Shou: Benide

Kota: Benide

Ouzou: O zaman haydi herkes bizim odaya.

Shou: Ryuuji nerde.

Tagi: Durun ben onu getiriyim.

Ouzou: Durun bende aşağıdan cips falan getiriyim.

Tagi: Ya bu Ryuuji ne kadar ağırmış. Kaç kilo bu Ryuuji ya.

Kota: Allah bilir.

Ouzou: Ben geldim. Hadi yumulun Rızzık Zamanı.

Tagi: Shou sen neden bu gün çok sessizsin.

Shou: Banamı dedin.

Kota: Yok dedene dedi. Sence burda senden başka Shou var mı Shou.

Shou: Anladım

Tagi: Bu gün sende çok sessizsin Ryuuji.

Kota: Ryuuji sen bizi dinliyor musun?

Ouzou: RYUUJI

Tagi: Kota bak şunun icabına.

Bismillah diyerek kolları sıvadım sonrasında çat. Ama o sırada dikkatimi Shou ve bizim bücür yani Auto çekti.

Çok sessizlerdi hele ki Shou, Shou sürekli bağıran biriydi, çok neşeliydi,  girdiği ortama neşe saçardı. Neler geçiyor acaba aklından.

Auto'nun her zamanki hali böyle sesizdi ama en azından insan güler bir iki şeye bu kadar NPC olunmaz be kardeşim.

Ryuuji: Kota ne yapıyorsun sen

Ouzou: Dünyada mısın onu anlamaya çalışıyoruz.

Ryuuji: Dünyadayım tabiki. Eğer dünyadan farklı bir gezegende olsaydım muhtemelen oksijensizlikten ölürdüm Ouzou.

Kota: Belli oluyor gelmiş kendine.

Ouzou: Bize açıklama yapmanız gerekiyor bayım.

Tagi: Evet bir ara Lisa'yla neredeyse bizi unutup bakışlarınızla farklı bir dünyaya gidecek gibiydiniz.

Ryuuji: Beyler benim galiba Lisa'ya bakınca; Dopamin ile ilişkili olan DA hormonum salınıyor, serotin hormonum azalıyor ve oksitosinile birlikte bağlanma mekanizmam  devreye giriyor.

Kota: Ha

Ouzou: Kota anlamadın mı demekki bizimki Lisa'ya aşık.

T&K: OoOoOoOoOo

Ryuuji: Ya kesin sesinizi. Hem sizide gördük Kota bey bir anda çıkma teklifi edip o gün hatta o saniye kızla öpüşmek  ne diyim başka ne istersin.

Kota: Benim çok uykum geldi hadi dağılın zıbarın.

Ouzou: Evet benimde çok uykum geldi.

Tagi: İkinizde sevgilimizi görücez demiyorsunuzda neyse.

-🌷O SIRADA KIZLAR🌷- 

Erika: Geçen gün işten çıktım eve geliyorum baktım Ouzou'ya futbol oynadıkları zamanlarda yavşayan kız.

Mayako: Eee ne yaptın.

Reika: Dövdün mü? Sövdün mü ne yaptın?

Lisa: Ay keşke bizide çağırsaydın hep birlikte hem söver hem döverdik.

M&R: Ay evet.

Erika: Durun ya heyecanı kaçırmayın. Neyse ben devam edeyim. Bu kızla önce ben arkadaş oldum sonra bunu sana sürpriz yapıcam diyip boş bir arsa götürdüm. Sonra orada bir sövdüm bir dövdüm, bir sövdüm bir dövdüm. İşte böyle.

M&R: That's My Girlll

Lisa: Go Queen.

Erika: Ay neyse benim uykum geldi hadi yatalım zıbaralım bizde.

Reika: Evet hem kocamıda görmüş olurum.

Mayako: İyi geceler.

Lisa: İyi geceler.

------------------------------------------------------------

Ve bölüm sonu umarım bölümü beğenmişsinizdir. 290 okunma için teşekkür ederim. Umarım 300-400 okunmalarıda görürüz. Ben bundan sonra her Pazartesi-Çarşamba-Cuma bölüm yayınlamayı düşünüyorum.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorummm.  

OUR STORIES |VKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin