Arkadaşlar ben bu günde bölüm atıyorum ama bir sonraki bölümü okunmalar tutmadığı için pazartesi atıcam. Bol keyifli bir bölüm sizi bekliyor. İyi okumalar.
Erika Takato'dan
Erika: O zaman ben planı uyguluyorum.
Sofraya malzemeleri taşıdık. Benim bu şaka videosunu gerçekçi bir şekilde çekmem için yani gerçekçi olması için Ouzou'yu ve diğerlerini buna inandırmam gerekiyordu.
Lisa: Hadi yumulun bakayım.
(Size sofra düzenini anlatayım.
Auto
Erika. Shou
Ouzou. Mayako
Kota. Ryuuji
Reika. Lisa
Tagi
Böyle)Erika: Şey benim çok midem kalktı ben gidiyorum kusmaya.
Reika: İyimisin Erika mutfaktada çok fenaydın.
Ouzou: Sevgilim iyi misin. İstersen seni hastaneye götürelim.
Erika: Gerek yok ya.
Ouzou: Allah Allah ne oldu bu kıza şimdi.
Reika Saonji'den
Plan tıkır tıkır işliyordu. Birden telefonuma bizim gruptan mesaj geldi.
------------------------------------------------------------
🎀Orijinal İtalyan Kaşarları🎀
Erika: Herşey yolunda dimi.
Shou: Evet o kadar gerçekçi yaptınki ben bile kusucaksın zannettim.
Mayako: Shou'ya katılıyorum oscarlık oyunculuktu valla.
Erika: Eyvallah gardaşlarım.
Lisa: Acaba bir gün daha mı burda kalsalar.
Erika: Olur.
------------------------------------------------------------
Reika: Arkadaşlar bir gün daha mı kalsanız.
Herkes olur dedi. Erika'nın planı gerçeklesiyordu oluyordu.
AKŞAM HERKES YATAKLARINDAYKENOuzou Furuya'dan
Erika için çok endişelendim hem Ryuuji'nin söyledikleri aklımda yer edinmişti acaba Erika olabilirmiydi? Ben baba olabilirmiydim?
Erika'ya baktım çok güzeldi. Eğer Ryuuji'nin dedikleri doğruysa benim ona evlilik teklifi etmem gerekirdi hemen plan yapmaya başladım.
ERTESİ GÜN 🌠
Erika Takato'dan:
Sabah herkesten önce uyandım hemen lavaboya gidip eczaneden aldığım hamilelik testine iki tane kırmızı çizgi çizdim ve tuvaletteki aynalı dolabın içine koydum.
Ouzou'nun bu gün tıraş olma günüydü eminimki o dolabı açacak ve testi görecekti. Hemen o dolabın karşısına gizli bir kamera yerleştirdim.
Lavabodan çıktığımda Ouzou karşımda duruyordu.
Erika: Günaydın sevgilim.
Ouzou: Günaydın bakıyorum bu gün erkencisin.
Erika: Sorma çok acıktım. Bende erkenden kalktım.
Ouzou: Demek çok açıktın.
Erika: Yaa sorma ne demezsin.
Ouzou: İyi o zaman ben tıraş olayımda sende o sırada bizimkileri uyandır.
Erika: Tamam aşkım
Dedikten sonra burnunun ucuna öpücük kondurdum ve sarıldım. Plan tıkır tıkır işliyordu.
Hemen kızları uyandırdım ve olanları anlattıktan sonra salona ve mutfağa gizli kameralar yerleştirdik.
Herkes uyanmıştı ve sonrasında beklenen o ses geldi.
Ouzou: Bu şeyde ne? Hanginize ait bu? Erika yoksa? ALLAH BABA OLUYORUM!
Kota: Bu deli sabahın köründe niye bağırıyor?
Ryuuji: Duymuyor musun Kota amca oluyoruz.
Kota: Ha
Ouzou beni bir anda kucağına aldı o kadar mutluyduki. Şaka yaptığımı söylesem acaba ne olacaktı.
Erika: Ouzou sana daha doğrusu hepinize birşey itiraf etmem gerekiyor ama yapamayacağım Reika sen söyle.
Reika: Lafı uzatmaya gerek yok aslında bu sadece bir şakaydı. Erika'nın uzun zamandır video atmadığı kanalı için.
Ouzou: Gerçekten mi. (Mırıldanarak) Ama oysaki ben tarih bile almıştım.
Erika: Ne dedin duyamadımda. Seni kırdıysam çok özür dilerim Ouzou ben senin bu kadar çok istediğini bilmiyordum.
Ouzou: Sorun değil zaten bende bu nasıl bir günde olacak diye düşünüyordum.
Ryuuji: Ama çok akıllıca bir plan yapmışsın Erika seni tebrik ederim ben bile senin hamile olduğunu düşündüm.
Kota: Yani bravo.
Lisa: Ha bu arada Auto ve Tagi nerde?
Shou: Onlar sabah erkenden kalkıp gittiler.
Mayako: Sen nereden biliyorsun?
Shou: Hava çok sıcaklayınca bende salona gittim.
Mayako: Doğru ya bende sabah kalktığımda dedim Shou nerde.
Kota: Öhm her neyse bir şakalı günümüzde bittiğine göre artık evlere dağılabiliriz.
Dedi ve herkesle vedaşlaştık. Evde yine tekrardan sadece üçümüz kalmıştık. Ama benim aklım hâlâ Ouzou'nun neye tarih aldığındaydı.
Erika: Kızlar siz Ouzou'nun son cümlesini duydunuz mu?
Reika: Evet sanki şey demişti. Tarih bir şeyin tarihinden söz ediyordu.
Lisa: Her neyse çıkar yakında ortaya kokusu.
Reika: Lisa senin Ryuuji'yle olan fotoğrafını sana atayım mı? Bakıp bakıp sevinirsin.
Lisa: Atsana ya.
Reika: Attım bile.
Erika: Kızlar benim aklıma birşey takıldı.
Lisa: Ne takıldı canım.
Erika: Benim çizgi çizdiğim hamilelik testi Ouzou'nun elindekinden farklıydı...
------------------------------------------------------------
Ve son. Biliyorum çok ters köşe bir yerde bitirdim ama neyse. Haftaya pazartesi günü sizi çok güzel bir bölüm bekliyor.
Arkadaşlar okunma ve oy sayımız artmıyor.
Oy ve özellikle yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR STORIES |VK
FanfictionTelevizyondan gördüğümüz bir haber bizim hayatımızı ne kadar değiştirebilir ki. Erika~Ouzou Kota~Reika Shou~Mayako Ryuuji~Lisa #1 ouzoufuruya (18.08.24) #2 reita (25.08.24) #4 ryuujifuruya (5.11.24)