Bu bölüm yine Once-ler, Olivia ve Oliver'la ilgili.
Size bu üçünün aralarındaki ilişkiyi açıklayayım.
Oliver kız kardeşi Olivia'ya karşı korumacı. Birbirlerini çok seviyorlar ve küçüklüklerinden beri birlikte yaşıyorlar.
Olivia Once-ler'la tanıştıktan sonra Oliver'ın gözü Once-ler'ı pek tutmuyor:(
Ama yine de kardeşinin hatrı için ona katlanıyor.
Once-ler Oliver'dan biraz korkuyor diyebiliriz. İsmini duyunca tüyleri ürperiyor gibi. Biraz ironik.Olivia ikisinin bu durumunu bilse de pek umursamıyor.
Oliver'ı bazen uyarsa da ara sıra Once-ler'ın bu hallerine gülmüyor değil.
Olivia ve Once-ler herhangi iki insan gibi tanışıyorlar, çok da garip olaylar olmuyor.Olivia aslında bir mağaza görevlisiydi ve Once-ler Olivia'nın çalıştığı mağazadan alışveriş yapıyor.
Daha sonraları Olivia Once-ler'ın Thneedlerinden almak isteyince tekrar karşılaşmış oluyorlar ve tanışmaya karar veriyorlar.
Çünkü Olivia Thneedlerden etkileniyor ve Once-ler'ın başarısız iş girişimine yardımcı olmak istiyor. Böylece tanışıyor ve arkadaş oluyorlar.
Çalışmak için sürekli birlikte vakit geçirmeleri birbirlerini tanımlarına yardımcı oluyor.
Zaten Once-ler egoist ve kendini öne çıkarmaya çalışan tavırları sebebiyle Olivia'yı kendine hayran etmeye çalışıyor.
Bu sebepten hızla yakınlaşıp sevgili oluyorlar.Şimdilik bu kadardır! Mucuklarrr!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karakterlerim, Kurgularım, Çizimlerim
LosoweKendi oluşturduğum karakterler Fandomunda bulunduğum karakterler Kafamda oluşturduğum garip senaryolar Once-ler Sonic Miraculous Bir de kafama ne eserseee