♪
Kenan (Juventus)
Yarın ki maçta senden daha
yetenekli olduğumu göreceksin
arda :DGörüldü (23.34)
Kenan (Juventus)
Hayırdır?
Cevap vermeye mi korktun?
Hahahaas
Senden beklenecek hareket zatenGönderildi (00.12)
Görüldü (00.14)Ard@
Ne bu gece gece ya.
Ayrıca cevap vermeme sebebim
Gözümü senin gibi, hırs boyamadığı için Kenan.Kenan(Juventus)
Hırsmış
Komiksin ayrıca körsün
hırslı olduğumdan değil
Çünkü zaten senden iyiyim
seninde görmen lazım
Sadece yarın beni izle.Ard@
Kenan ne diyorsun sen
Yarın Gürcistanla maçımız var
Adamlara odaklanmak yerine
Seni mi izlicem?Kenan(Juventus)
Çok konuşma arda
Ard@
Çattık ya
Gece gece uğraşamam senle Kenan.
Hadi iyi geceler.Görüldü (00.17)
♪
Telefonu kapattıktan sonra İllallah çektim ve kafamı yastığa koydum göz ucuyla Kenan'a baktım ama burdan tam olarak gözükmüyordu.
Üzerindeki battaniyenin hareketlendiğini gördüm o da telefonu bırakıp uyumuştu sonunda.
Yanımda ki yatakta uyuyan Barış abiye baktım şuan 19. rüyasını görüyor olmalıydı. Bir tek ben ve Kenan uyanıktık büyük ihtimalle.
Takımdaki herkes yarınki maç için çok antrenman yapmış ve erkenden yorgun düşüp uyumuşlardı.
Bende kafamdaki düşünceleri bir kenara bırakıp uyumaya çalıştım.Sabah zorla uyandım ve yatakta oturur pozisyona geçtim öylece durup etrafı seyrettip derin düşüncelere dalmıştım.
Tabii derin düşüncelerimi yüksek sesle açılan kapı bozmuştu anında gözlerimi kapıya çevirdim Samet abiydi."Oo uyanmışsın paşam Kenan hâlâ uyuyor. Şu keretayı uyandır sonra kahvaltıya inin haydi haydi" diyerek el işareti yaptı kalkmam için.
"Tamam, tamam bekleyin geliyoruz." Cevabımı dinlemeden sertçe kapıyı kapattı büyük ihtimalle Kenan'ın uyanması içindi.
Yataktan kalktım ve lavaboya doğru ilerledim bir tek Kenan uyuyordu. Benden sonra uyuduğunu sanmıştım ama uyumamış.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra Kenan'ın yatağına doğru ilerledim ve tam yanı başında durdum elllerimden birini omzuna diğerini beline koyarak Kenan'ı sarstım. "Uyansana lan saat kaç oldu hâlâ yatıyorsun."
Ellerini yumruk yaparak gözlerini avuşturdu ve uyuşuk bir şekilde cevapladı "ya bi dur beş dakika daha"
"off uğraşamayacağım senle iniyorum aşşağı" ve sertçe kenanı itip uzaklaştım. "Yavaş bee" arkamı bile dönmeden aşağı indim çünkü zaten benimle muhattap olmayı sevmediğini biliyordum.
Merdivenlerden aşşağı inerken arkamdan adım sesleri geliyordu ve bu seslere kendi seside karıştı "Unutma bugün sadece beni izle ve senden daha iyi olduğumu gör" arkamı dönmeden yürümeye devam ettim.
"Ne yaptığın umrumda değil Kenan, senin aksine ben seni rakip olarak görmüyorum sadece sinirimi bozuyorsun ağzının ortasına yapıştırmak istiyorum bazen"
Arkamdan kahkaha sesleri geldi. "Cidden komik çocuksun beni rakip olarak görmüyorsun ama benden nefret ediyorsun çok çelişkili."
Buna cevap vermeyip ilerledim. O da hızlanıp yanıma geçti göz ucuyla ona baktığımda göz göze geldik. Gözleri cidden güzeldi herkesin keşke bende olsa diyeceği türden gözleri vardı.
Keşke gözlerinin güzelliği kişiliğine yansısaydı. Gerçi dışardan bakınca kötü biri değildi bana karşı böyleydi ya da rakip olarak gördüğü kişilere demeliyim.
Takımla kahvaltıdan sonra antrenman yapmak için sahaya gittik.
Üzerimi değiştirmek için soyunma odasına girdim. Kenan'da o sıra tişörtünü çıkarıyordu. Karşımda yarı çıplak duruyordu. Arkamı döndüm ve giyinip çıktım.
Cenk abiyle paslaşıyorduk sonra karşıma Ferdi abi geçti ve pas atmam için işaret yaptı bir süre paslaşmaya devam ettik.
Ferdi abinin ayağıma attığı topla sektirmeye başladım tam o sırada Semih'in "Ardaa!" Diye bağırıdığını duydum kafamı sesin geldiği yere çevirdiğimde bana gelmekte olan topu gördüm resmen ağır çekimde bana gelecek olan topu izliyordum.
Bir futbolcu olmama rağmen o an neden donup kaldığımı bilmiyordum sektirdiğim top ayağımdan düşmüştü. Top tam kafama geleceği an Kenan topa kafa attı. Sonra bana küçük düşürücü bir bakış attı ve sırıttı.
Kenan karşımda duruyordu hâlâ. "Sağol" diyebildim sadece ama içimden onu demek bile gelmiyordu. Zaten o da cevap vermeden uzaklaştı ve kaleye şut çekmeye başladı.
Bir süreliğine kenara geçtim ve su içerken Kenan'ı izlemeye başladım. Aslında topu ayağında tutuşu iyiydi topu kontrol edişi ve yaptığı manevralar çok iyiydi ama şut çekerken düşünmüyordu sadece topa vuruyordu nişan almıyordu.
Bundan ona bahsetsem büyük ihtimalle beni dinlemezdi bile dalga geçerdi. Bu düşünceleri bir kenara bıraktım ve sahaya çıktım bu sefer takım halinde oynayacaktık.
Antrenmandan sonra üstümdekiler çıkarmak için soyunma odasına girdim herkes oradaydı. Kıyafetlerini değiştiriyolardı maça 3 saat kalmıştı son hazırlıkları yapıyorduk.
29.06.2024
Selamlar😋🐺
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen💗💏Arkadaşlar ve lütfen en ufak yazım hatasını bile belirtin. Ne kadar düzgün yazmaya çalışsamda wattpad'de yazamıyorum neyse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
playing for love, arken
Teen Fiction"Bir gün senden daha iyi olduğumu kabulleneceksin" arda & kenan