4. Bölüm| Ejderha yarışları

5 1 1
                                    


Balo çoktan bitmişti, herkes odasına çekilmiş ve büyük ihtimalle uyumuştu. Ama ben herkes olmadığım için uyumak yerine loş ışık altında romantik bir kitap okuyordum.

Canım sıkıldığı için, kitabı hemen yanımdaki masaya bıraktım. Sıcak yorganımdan çıktım ve pencerenin önünde durdum.

Pencereyi açtım, serin hava yüzüme vuruyordu. Bakışlarımı gökyüzüne çevirdim, yıldızlar çok güzel parlıyorlardı. Küçüklüğümden beri yıldızlara bir takıntım var, genelde geceleri dışarı çıkar, yerde uzanıp yıldızları izlerdim.

Bakışlarımı yilrizlardan çektim, aklım darma dağınıktı.

Bence mükemmel bir his.

Düşündüğüm şey ile başımı iki yana salladım. Bakışlarımı bu sefer bahçede gezindirmeyede başladım. Gördüğüm şey ile kaşlarım çatıldı. Raynald, elinde ok ve yay ile ağacın üzerindeki hedef tahtasına vuruyordu.

İlk oku tahtanın tam ortasına gelmişti, ikinci okun yayını gerdi ve bıraktı. İkinci ok ilk okun ortasından delip geçti. Gördüklerim ile gözlerim fal taşı gibi açıldı. O gerçekten iyi bir nişancıydı.

Daha fazla izlememek adına pencereyi p
Kapatacağım sırada içeri giren bir ok sayesinde yerimden sıçradım. Oka baktığımda tahta tablonun tam üzerinde durduğunu fark ettim.

Oka doğru ilerleyip elime aldım, okun üzerinde sarılmış bir şekilde kağıt vardı. Kağıdı oktan çıkarttım ve okumaya başladım.

"Şimdi de insanları sapık gibi izlemeye mi başladın?"

Okuduklarim ile hızlıca pencereye adımladım. Onun olduğu tarafa bsktigimda yoktu. Gitmişti.

Pencereyi kapattım ve sıcak yorganımın içine tekrar girdim. Kafamda bir sürü cevabını bilmediğim sorular olmasina rağmen, kendimi uykunun huzurlu ve derin kollarına bıraktım.

"Evet çocuklar, buraya gelme sebebiniz size bahsedeceğim bir yarışma. Bu yılki olacak ejderha yarışları için iki tane kişi seçmenizi istiyorum, bu iki kişi okulumuzu temsil edecekdir. Birazdan size dağıtılacak kağıtlara sadece bir kisinin ismini yazmanız gerekmektedir, en çok oy ile iki kişiyi seçeceğiz. En çok oy alan takım başkanı olacaktır. Kendi aday olanlar kendi isinlerini yazsın. Öğlene kadar vaktiniz var."

Hoca sustuktan sonra zil çaldı, sabahın köründe bunu söylemek için mi uyandım ben! Adam üşenmeden destan yazdı!

Kızlar ile beraber sınıftan çıktık ve yemekhaneye gittik. Yemeklerimizi aldıktan sonra bir masaya oturduk.

"Dünkü balo çok güzeldi!" Flare'nin dediği şey ile ona ters bir bakış attım.

"Balo güzel değildi, oradaki hayalet çocuk çok yakışıklıydı ve çok kaslıydı. O kaslara daha yakından bakmayı çok isterdim!" Luisa'nın dedikleri ile yüzümü buruşturdum.

"Bence iğrenç bir geceydi, düşmanım ile dans ettim bildiğin!"

Hepsi bana bakıp sırıttılar. "Ne?"

"Senin ona bakışlarını görseydin böyle söylemezdin."

Bu sözler benim daha çok sinirlenme neden olmuştu. "İğrenç bir histi, o çocuktan nefret ediyorum hatta nefret kusuyorum!"

Üçünün de alay dolu bakışları beni buldu, "yalan söylemiyorum!" Diye sitem ettim.

"Her neyse, kime oyunuz." Gloria'nın dedikleri ile herkes ona döndü. "Aramızda en iyi ejderha kullananlardan birisi de Valencia." Flare'nin dedikleri ile tekrardan gözler bana çevrildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıldızlar kadar parlakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin