Eski Mezarlığın Gizemi

1 0 0
                                    

Bir varmış, bir yokmuş, küçük bir kasabada Elif adında meraklı bir kız yaşarmış. Elif, gizemli olaylara ve korkunç hikayelere meraklıymış. Bir gün, kasabanın kenarındaki eski mezarlık hakkında fısıltılar duymuş. Mezarlık hakkında ürkütücü hikayeler anlatılıyormuş. Elif, bu hikayelere kulak asmamış ve gizemi çözmeye kararlıymış.
Bir akşam, Elif el fenerini alıp mezarlığa doğru yola çıkmış. Mezarlığa yaklaştıkça hava gitgide soğumuş ve gölgeler uzamaya başlamış. Elif, mezarlığın kapısına geldiğinde tereddüt etmiş ama sonra cesaretini toplayıp içeri girmiş.
Mezarlık karanlık ve sessizmiş. Elif, el fenerinin ışığında yıpranmış mezar taşlarını ve sarmaşıklarla kaplı ağaçları görebiliyormuş. Aniden, bir hışırtı duymuş. Hışırtı, Elif'in arkasından geliyormuş gibiymiş. Elif korkudan tüyleri diken diken olmuş ve sesin kaynağını aramaya başlamış.
Hışırtı, Elif'i mezarlığın en derin köşesine doğru yönlendirmiş. Orada, eski ve harap bir mezar görmüş. Mezarın üzerinde garip bir sembol varmış. Elif, sembole yaklaştığında aniden bir rüzgar esmeye başlamış ve mezardan ürkütücü bir ses duyulmuş.
Elif, korkudan çığlık atarak mezarlıktan kaçmış. Köyden kimseye bu olaydan bahsetmemiş ama o günden sonra eski mezarlığa asla gitmeye cesaret edememiş.
Hikayenin sonu
Korku hikayesi nasıl bitmeli? Daha ürkütücü bir son mu istersin, yoksa umut vaat eden bir son mu tercih edersin? Bana ne tür bir son istediğini söylersen, hikayeyi o şekilde sonlandırabilirim.
Ayrıca, hikayeye eklemek istediğin başka bir şey var mı? Belki de mezarlığın geçmişiyle ilgili bir gizem ekleyebilirsin veya Elif'e yardım etmeye çalışan gizemli bir karakter ekleyebilirsin. Hikayeyi istediğin gibi şekillendirmekten çekinme.

KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin