"Ne güzel bir sürpriz! Ne zaman barıştınız, nasıl oldu hemen anlatın!" Heyecanla konuşan Gönül teyzeye gülümsedim.
"Anne, İzgi benim arkamdan çok koşunca ben de hayır diyemedim." Mert Hakan'ın bu söylediğiyle göz devirdim.
"Gönül teyze asıl, Mert Hakan benim o kadar arkamdan koştu ki, ayıp olmasın dedim kabul ettim." bu dediğimle gülüşmeler başlamıştı.
"Hako, bu ablayı çok sevdim ben. Evleneceğim onunla." Ali'nin söylediği şeyle kıkırdadım.
"Aliş, ben bu kızı 8 senedir bekliyorum. Tabii ki evlenemezsin." Şakacı bir kızgınlıkla konuşmuştu.
"Of Hako ya! Bence İzgi benimle daha çok yakışır. Değil mi İzgi!" Bu dediğiyle gülümsedim.
"Evet öyle Aliş." Bu dediğimle heyecanla ellerini çırptı.
"Bunları hatırlatırım güzelim benim." Mert Hakan'ın lafıyla yanaklarımın kızardığını hissetmiştim.
Ailesiyle güzelce yemek yemiştik. "Aslında ben size tatlı yapmıştım." Bu dediğimle annesinin gözleri parıldadı.
"Ay iki gelinim de çok yetenekli." Gönül teyzenin dediğiyle Mert Hakan'ın sırıtması büyümüştü.
"Dorukta evlilik var mı çocuklar?" Okan abinin söylediğiyle Mert Hakan kolunu omzuma atmıştı.
"Çok yakında sinemalarda."
Bana
BANA!
EVLİLİK Mİ TEKLİF EDECEK ???
YAKIN ZAMANDAA!!
İçimde havai fişekler patlıyordu.
.
"Ay n'olucak ayol, ben de bu meşhur Gözde'yle tanışmış oldum. Hem birlikte fotoğraf paylaşırız." Tanınma isteği gözlerinden okunuyordu Azra'nın.
"Neden paylaşalım?" Gözde'nin sert tutumuyla neler olacağını izlemek için sustum.
"Ne bileyim, güzel olurdu."
"Tatlım biz buna tanınma arzusu, şöhret avcılığı diyoruz. Benden uzak dur, sadece İzgi'nin arkadaşı olduğun için seninle aynı masadayım." Gözde'nin söylediğiyle bakışlarım Gözde'ye döndü.
Neden bu kadar sevmemişti Azra'yı.
Bir sebebi mi vardı?
"Aman yemedik be! Her neyse İzgiciğim. Diyorum ki enişte dehşet yakışıklı." Azra'nın söylediği şeyle kaşlarım çatıldı.
Enişteler yakışıklı olmazdı.
En fazla vasatın üstü olabilirdi.
Gözde de benim düşüncelerimi dile getirmişti.
"Azracığım, enişteler yakışıklı olmaz. Belki en fazla iyi bir insandır, gözüm tutmuştur. Yakışıklı değildir o, yakışıklı olsa duramazsın." Bu söylediğiyle Azra göz devirmişti.
"Kayra nasıl?" Merakla sorduğumda ofladı.
"Ay ne bileyim sürekli yazıyor zaten, yeter." Kaşlarım çatıldı.
"Azra sen ne istiyorsun? Kayra sana yazmadığında neden yazmıyor diye darlıyordun beni. İlgi bağımlısı olduğunu da biliyoruz. Yazmasının tam olarak neresi batıyor sana anlayamadım ben." Dediğim şeyle oflamasını sürdürdü.
"Sadece artık Kayra o kadar da çekici gelmiyor, daha yakışıklılarını gördüm."
"Bir insanı tipi sayesinde sevmezsin, güzellik geçicidir. Bu tutumun hoşuma gitmiyor ve iyi bir yolda ilerlemiyorsun haberin olsun." Bu dediğimle tek kaşı havalandı.
"Mert Hakan'ı dış görünüşünden sevmediysen neden sevdin İzgi?"
Yaptığı espriler komik olmasa bile komik olmasından desene İzgi.
Ya da bebeğiymişim gibi davranması diyebilirsin.
Dur ya da, neyi sevip neyi sevmediğimi hangi mimiklerde neler hissettiğimi anladığını söylesene İzgi.
Sevdiğim şeyleri asla unutmadığını bana çok değer verdiğini bilmeli mi?
Ya da beni herkesten sakınırcasına korumasını.
Sahi ben neden Mert Hakan'ı seviyordum? Tam anlamıyla. Bunlar sevgimi pekiştirenler değil miydi?
Ben bu adamı niye sevdim.
Bi' sebebi yoktu.
Bi' sebebi olan aşklar biter.
Bi' sebebi olan aşklarda o sebep ortadan kalkınca aşk biter.
Kayra ve Azra'da olduğu gibi.
"Ben Mert Hakan'ı seviyorum, çünkü seviyorum bu kadar. Yani sebepsizce, içten bir şekilde." Bu dediğimle Gözde samimi bir şekilde gülümserken Azra ise göz devirdi.
"Öyle olmaz ki canım, futbolcu oluşu mu seni cezbetti?" Bu sorduğu soruyla kaş çattım.
"Ne alaka?"
"Potansiyel zengin görmüşsündür, zeki kızsın ha. Tuttum bunu."
"Azra saçma salak konuşma, yapma. Benim aşkım üç kuruşla ölçülecek kadar maddesel değil, senin aksine."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzgi // Mert Hakan Yandaş
Fanfiction"Böyle yapma İzgi, beni özlediğini biliyorum. Bunu saklayamıyorsun maalesef." Bu söylediği şeylerin doğruluğunu ben de biliyor olsam da dibine kadar inkar. "Yok öyle bir şey götünden atma." Bu söylediğimle gülmüştü. "Argovari konuşmalarından vazgeç...