-I. Bölüm-

18 3 15
                                    

(Yazar tarafından)

"Anne baba ben geldim" dedi küçük kız "anne! Baba!" Küçük kız endişelenmeye başlamıştı evin içine girdiğinde etrafta kan olduğunu fark etti "ANNE! BABA! NERDESİNİZ!?" küçük kız ağlamaya başlamıştı ilk salona baktı sonra ise mutfağa kapıdan içeri baktığı an "ANNE BABA !?" küçük kız annesi ve babasının cesetlerine sarılmış ağlıyordu..

(Olaydan iki saat önce)

"Ah hayatım güldürme beni" dedi Derya hanım "Saat kaç Deniz'in okulu kaçta bitiyordu almaya geç kalmayim?" Dedi Yunus bey "unuttun mu Yunus bugün ilk def-" kapı çalmıştı Yunus bey kalktı kapı açmak için "bekle Hayatım Kim o!?" Dedi ses çıkmadı meraktan kapıyı açtığında kafasına kurşun yemişti sebebi borcunu ödememişti "Yunus Noldu kimmiş? Diyerek kapıya çıkan Derya hanım hanımında kafasına kurşun yemesi bir olmuştu "Mutfağa götürün şunları!" Diye emir verdi Sadık Haktan....

(Zamanımız)

"Anne noldu size kim yaptı bunu!" Dedi küçük Deniz "baba nolur kalkın!" Diyerek feryat ediyordu küçük Deniz o sırada buz dolabında bir not Fark etti notta ise "Borcunuz Kapandı" yazıyordu o an anladı küçük Deniz bunu yapan Amcasıydı Sadık'tı sebebi ise babasının birazcık borç olmasıydı küçük Deniz bağırarak "YARDIM EDİN KİMSE YOK MU!?" Diyerek bağırdı sokaktaki insanlar Deniz'in yanına geldi Deniz herşeyi anlattı polis ambulans ve koskoca bir kâbus aslında hayır kâbus değil bu Hayat her gerçekleriyle Hayat...

(Gerçek zaman+Deniz'in anlatımıyla)

-Tamı tamına toplamda 13 yıl geçmişti "Dayı herşey için teşekkürler görüşürüz almam gereken bir intikam var" dedim Dayıma doğru bu 13 yıl boyunca ondan bana silah gibi eğitimler aldırmasını istemiştim oda onaylanmıştı "minik orkidem gitme be" dedi orkide "üzgünüm herşey için teşekkürler" dedim ve evden çıktım arabam vardı arabaya atladım ve bilerek kaza yaptım polis geldi ve beni aldı yıllar önce babam ve annemin davasını kapattı polis çünkü pislik amcam polise para vermişti işte adalet Adalet ve Hayat tam bir kâbus "merhaba polis bey siz Bay Jack siniz di mi?"

"Pardon beni nerden tanıyorsunuz?"

"13 yıl önce rüşvet yiyip kapattığın intihar dediğin davada ölen ailenin kızıyım" şok olmuştu "ben asla rüşvet yemem" dedi

"İstersen 1 saat öyle birşey yok de herşeyi biliyorum kurtuluşun yok memur bey" dedim pis bir sırıtışla

-S O N-
-✨-

AYAYYA yeni bir hikaye yazmak svjeb garip geliyor ama bu intikam konulu inşallah beğenilir hadiii sizi seviyorum bebeklerim bayyyysss 💗✨

Yasaklı OrkideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin