(11 yıl öncesi .. cinayetten 2 yıl sonra işte)
-"Dayı annem ve babam sence kim öldürdü?"
"Bilmiyorum minik orkidem.. Hadi koş saat geç oldu yarın tekvando antrenmanın var"
"Evet annemle babamın katilini bulmam için çok iyi dövüşmem ve polis olmam lazım"
"Hadi minik kız büyüyecekte intikam alıcak" dedi Taner o sırada Deniz yatağına geçmiş uyuyordu, Taner de biliyordu Sadık öldürmüştü ama ses çıkarmıyor yoksa ablası ve eniştesinden kalan yeğenini kaybedecekti pek fazla durumu da yoktu sadece Yeğeni ve kendisine yetecek kadar durumu vardı küçük Deniz sürekli dayısı gururlandırıyor du daha 12 yaşında tekvando ve silah atışında lisans yapmıştı (şu silah seysinin adını unuttum yaww)
(Günümüzmüşkinee)
Polisle bakışıyordum sonra polise polis kartımı gösterdim "ayağını denk al bugün o dosyaya bakacağım, senide bırakayım mi?" Dedim. Cevap vermeden gaza bastım (ya şu an kral şakir izliyom odaklanamiyorumm yaş 13) emniyet müdürlüğüne geldiğimde masama geçtim olayı araştırmaya başladım saatlerce aradım aradım bulamadım galiba biraz iyi saklamışlar ama ben onlardan daha iyiyim bu yüzden şu an aramaya devam ettim en sonunda küçük bir farkı buldum demek ki o kadar değil saklayamamışlar ilk önce olayı izledim ondan sonra kanıtlara baktım açıklaması yanına baktığımda ise intihar diye geçiyordu ama intihar olması imkansızdı çünkü evin duvarlarında ve birkaç yerde kan izleri vardı küçük olsan bile şu an zamanında hatırlıyorum beni hafife almamaları gerekiyordu babamla annemin intikamını alacaktım. Bir süre sonra Jack geldi bana baktı "hiçbir şey bulamadın değil mi" dedi ben de ona bakarak sırıttım "aksine" dedim "sakladığınız şeyleri çok kolay buldum"
"İmkansız" dedi "imkansız falan değil ben buradaysam ayağını denk alacaksın"dedim şok içinde bana baktı ama umursamadı yalan söylediğimi düşündü beni ise asla yalan söylemezdim aileme de kendime de birkaç saat sonra bunun intihar olmadığını anladım bunu başkomiser ile konuşmam gerekiyordu ofisten çıktım davayla hakkındaki dosyayı aldım ve başkomiserin odasına doğru çıktım kapıyı tıklattım "kim o?" dedi "benim" diye seslendim
"Gir, evet buyur ne istiyorsun?"
"Size bu davamı tekrar incelenmesini istiyorum"
"Dosyayı ver" dedi o sırada içeri Jack girdi "komiserim sizinle önemli bir konuşmam lazım" dedi ondan sonra da beni dışarıya yönlendirdi pislik bunu bilerek yaptığını biliyordum bunun cezasını büyütecekti.....
-S O N-
😻Helloooo uzun zaman sonra bölüm geldiii nasıl bir hisss geçen bolumle bu bölüm aynı sayıda desemmm neysee
Bayyayayyay
😻💓💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasaklı Orkide
Fantasy"Merhaba ya bize adamın yerini söylersin yada o senin kafanı patlasın" "bunu inanıcağımı sandın?" korkuyla yerinden sıçradı çünkü 1 cm ötesinden kurşun geçmişti "adam nerede?" "Tamam söyleyeceğim!"