1- Yıldız Kayması

41 15 80
                                    

(Herkese merhaba! Umarım iyisinizdir... Yeni bir kurgu ile geldim sizlere. Yakın zamanda aklıma düştü ve direkt yazma kararı aldım, aklımda bir şeyler var umarım ilerletebilirim. Lütfen desteğinizi esirgemeyin, şimdiden her birinize çok teşekkür ederim.)

》☆《

"Bilmem, anlatabiliyor muyum?

Seviyorum, seviyor musun?

Ağlıyorum, gülüyor musun?

Özlüyorum, gidiyor musun?

Sevdikçe itiyor musun?

Peki, öyle olsun..."

Oya ile beraber yatağın üzerine çıkmış bağıra bağıra şarkı söylüyorduk. Bugün benim doğum günümdü ve bu akşam tüm arkadaşlarımla beraber bunu kutlayacaktık. Oya, benim en yakın arkadaşımdı, erkenden gelmişti. Hazırlıkları beraber yapacaktık ama şarkıya kendimizi çoktan kaptırmıştık. Şimdi de el ele, bağıra bağıra söylüyorduk. Bu gerçekten çok eğlenceliydi ve iyi gelmişti.

Oya'nın elini daha sıkı tutup onu kendime doğru çektim ve gözlerine bakarak şarkıyı devam ettirdim: "Seviyorum, seviyor musun?"

Gülerek beni ittiğinde bende güldüm. Çalışma masamın önündeki sandalyeye oturup ona döndüm. "Tamam bu kadar eğlence yeter, akşamada enerjimiz kalsın." Başını sallayarak beni onayladı ve masaya yaslandı.

"Saat yaklaşıyor hazırlanmaya başlayalım mı ne dersin?" Doğru söylüyordu, saat çoktan altı olmuştu. Yaklaşık bir buçuk saatimiz vardı, sonrasında misafirler gelmeye başlardı.

"Evet, haklısın hazırlanalım." Diyerek dolabıma doğru ilerledim. Kapağı açıp bugün için ayarladığım elbiseyi aldım. Krem renginde kısa bir elbiseydi. Çok heveslenerek almıştım, giyinmek için sabırsızlanıyordum. Elbiseyi üzerime doğru tutup Oya'ya döndüm. Gözlerini kocaman açtı ve: "Gerçekten çok güzelmiş." Dedi.

Sevinerek tekrar aynaya döndüm. "Şaka maka on sekiz yaşına giriyorum. Her ne kadar güzel olsada sanki sırtıma bir ton yük binecekmiş gibi hissediyorum. Ya nasıl anlatsam..."

Oya'ya doğru döndüm ve buruk bir şekilde gülümsedim. Gözlerim onun üzerinden ayrılmıyordu ama baktığım o değildi dalıp gitmiştim. Gülümsemem soldu ve hafifçe kaşlarım çatıldı. "Bugün bana hiç iyi bir enerji vermiyor biliyor musun? Neden bilmiyorum ama bundan asla hoşlanmadım."

LÜSİDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin