-tanıtım-

14 4 1
                                    

🎵🎶Panic! At The Disco - House of memories
---
Yaz ayının ortaları olmasına rağmen tesis de hâlâ yerlerde hatrı sayılır kar birikintileri mevcuttu. Devriye gezen askerlerin bot izleri heryerdeydi.
Bugün okduğundan daha kritik ve daha da dikkat edilmesi gereken birgündü.
Sırdağların eteklerinde ustaca kamufle edilmiş , kesinlikle yüzeysel devlet de hiçbir resmi kaydı bulunmayan bu tesis içerisinde birçok şeyi gizli tutuyordu.

Dünya nüfus listelerinde herhangi bir kaydı bile bulunmayan bilim insanları, askeri birlikler, kadim kutsal bilgiler, her yaştan ve cinsiyetten özel olan çocuklar, hayvanlar, araçlar ve gıdalar ...

Ve daha nicesi...

Herşey bu tesiste kara katran duvarlar arasındaydı.

Yıllardır, hatta belki de asırlardır...

Harita da bile koordinatları saptanamayan bir tesisde bu sabah saatlerinden itibaren hayat gayet yoğun bir şekilde başlamıştı.

Zırhlı araçlar koca katran karası dev binaların arasından bir görünüp bir kayboluyordu. Görevlerini temsil eden renklerle bezeli önlükleriyle görevliler binalarda katlar arası kâh asansörlerle kâh ellerinde dosyalarıyla birbirini görmezden gelerek aşağı-yukarı gidip geliyorlardı.

Elinde ki dosyaları koltuk altına sıkıştırmış son sürat hızlı adımlarla yukarı kata yönelen yeşil rütbeli genç adam elinde ki bir kaç parça kağıtla aslında ne kadar mühim bir iş yaptığının farkında bile değildi.

Bazen bu tesisten önce ki hayatında nasıl bir normallik içerisinde olduğunu sorguluyor, böyle anlarda sol kulağının arkasında ki deri altında ki çip benzeri mikro aletin verdiği hisle kendine geliyordu.

Bu tesise giren herkes önceki hayatını geride bırakmak zorundaydı. Sadece belirli şartlar çerçevesinde size verilen maximum insan sayısını tesis hayatınıza dahil edebiliyordunuz.
Kendisi bu konuda şanslıydı, bir ailesi yoktu. Tesis bünyesinde büyüyen ve burda kalmayı tercih eden çocuklardan sadece biriydi.

Nefes nefese kalmanın verdiği duraksamayla bi kaç saniye kalının önünde dikildi. Yıllar geçsede bu önünde durduğu oda bu kat hatta tamamen bu 001 binası herkess derin bir korku ve tedirginlik veriyordu. Eli titreyerek yukarı doğru kalkıp önünde ki kapıyı hafifçe tıklattı. İçeriden gelen otoriter sesle aynı tedirginlikle içeri girdi.

Odanın heryeri herzaman ki gibi ödüller ve plaketlerle doluydu. Duvarlarda üst rütbeli olduğu herhalinden belli olan kişilerin çeşitli törenlerden fotoğrafları ve o özel günlerden kalan çervelenmiş takdir vb. belgeleri bulunuyordu.

- Belgeler?

Gelen emirle odayı incelemeyi bırakıp asıl geliş sebebi olan belgeleri karşısınds ki yaşını almış adama uzattı. Gözlüklerini takan adam karşısında ki genci üstünkörü inceleyip geriye yaslandı,gözleri belgeler de olsa da oda içerisinde ki her alana ve herşeye odaklı gibiydi.

- Otur lütfen.

Gerginlikten kasılan vücudunu zorlayıp , gösterilen yere oturdu. Elleri arasına aldığı kol manşetlerinden gözlerini ayıramıyordu, sanki aksi durum dünyanın en büyük suçu gibi geliyordu.

- 4. Bölge sorumlusu olarak gönderildin demek, yaşın ne de genç. Bütün testler eksiksiz yapıldı değil mi?

Kendisiyle konuşan adamla şaşkınlıkla daniyelik duraksama yaşadı.

- Evet efendim bütün testler yapıldı. 100'e yakın seçkin aday içerisinden 12 kişi ve yedekler seçildi. Her biri son derece donanımlı olmakla beraber bizim bile aklımızın almayacağı kadar özel genlere sahipler. Bugünden itibaren sizin emriniz altında ilerleyecek ve birçok kişinin hayatını kurtaracaklar. Yer alacakları projeler hazırlandı, artık tamamen hazırlar.

TANRILAR TAKIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin