21 11 0
                                    

•Jisung ağzıyla anlatım•

Hemen hızlı adımlarla sınıfa doğru gittim. Seungminin yanına hızlıca oturup ellerimle yüzümü kapattım. Şuan çok utanıyordum.

Ne oldu olum?

Çok kötü birşey oldu diyip az önce başıma gelen her şeyi anlatmaya başladım.

Onu bunu boşverde şuan Eunwooyu çok pis dövesim geldi.

Boşver ya hem zil çaldı. Kitabımı çıkarıyım ben dedim ve konuyu değiştirdim. O da çok üstüme gelmeyip telefonuyla ilgilenmeye başlamıştı. Zaten birkaç dakika sonra Namjoon Hoca gelmişti.

Tünaydın çocuklar oturun. Dedi ve öğretmen masasına yerleşti.

Evet çocuklar. Bu sene sizinle ve birkaç sınıfla son senem olucak. Bu yüzden bir kep atmakla sizleri geçiştirmek istemediğim için dans gösterisi düzenlemek istiyorum. Yarın dans ile ilgili seçmeler olucak spor salonunda. Seçmelere katılmak isteyenler öğretmenler odasına gelsin.

Dedi ve derse başlamıştı. Seungmine bakmaya başlamıştım.

Katılalım mı lüüttfeeenn?

Hayır Jisung sen katıl ben katılamam.

Ama lütfenn.

Hayır Jisung.

Offf peki dedim ve dersi dinlemeye çalıştım ama 10 dakikaya uyumaya başlamıştım.

Zil çalınca öğretmenler odasına gittim ve listeye adımı yazdırdım. Listede 24 isim vardı.

Listeye ismimi yazdırdıktan sonra sınıfa geçtim ve son dersinde başlamasını bekledim. Bugün çok yorulmuştum.

Son ders•

Çıkabilirsiniz çocuklar.

Hemen eşyalarımı toplayıp Seungminin yanına gittim. Chanın odasındaydı büyük ihtimal.

Chanın odasına girdiğimde ikisininde burda olduğunu ama birbirlerine bir tık yakın olduğunu gördüm.

Kapıyı çalsana lan.

Offf. Sende benim başıma öğretmen mi oldun hyung?

Evet artık ben bir rehber öğretmeniyim ama sizin sınıfa girmiycem.

Keşke girseydin ya.

Evet Seungmincim ama size başka birisi giriyormuş

Evet Jisoo Hoca giriyor.

Neyse hadi eve gidelim.

Diyip odadan çıktık ve eve doğru yürümeye başladık.

Eve gelirler•

Bu gün yorulduğum için hemen odama çıktım ve pijamalarımı  giyip kendimi yatağa attım. Aslında uyumuycaktım ama o anki yorgunlukla dalmıştım. Zaten yarın dans seçmeleri vardı. Felix ile eskiden dans kursuna yazılmıştık ama eskiden olduğu için açıkçası şuan dans konusunda paslandığımı düşünüyordum ama şansımı deniyecektim.

Yarın•

Çantamı hazırladım ve koşarak okula gitmeye başladım seçmeler normal okul başlama saatinden 1 saat önce yapılacaktı.

Okula geldiğimde hemen spor salonuna gittim ve beklemeye başladım. Yetişmiştim. Ama bana doğru yürüyen Eunwoo rahatlığımı bozmaya yetmişti.

Naber?

Sanane

Offf neden böylesin. Sadece soru sordum.

İyi sen?

Ehh işte.

Demekki sende dans seçmelerine katıldın. İnşallah kalça sallamalı şeyler gelird-

Sus ya.

Tamam be.

Dedi ve yanımdan kalkıp başkalarının yanına gitti. Bende bekleme esnasında telefonumla ilgilendim.

Birkaç dakika sonra Namjoon Hoca gelmişti ama yanında Minho da vardı. Hepimizin yere oturmasını işaret etti ve konuşmaya başladı.

Evet çocuklar neden burada olduğunuzu biliyorsunuzdur hepiniz umarım. İlk öncelikle 24 kişi arasından 18 kişi geldi yani yola şuan 18 kişi olarak devam edicez ve bugün elemeler yapılacak. Ve başkanınız Minho olucak çünkü kendisi 10 yaşından beri dansla ilgileniyor. Bu yüzden Minho da bana seçmede yardımda bulunacak. O zaman okul numara listesinden ilk öğrenciyi çağırıyorum.

32 numara Hwang Yeji

Wuaaaaa hadi kardeşim yaparsın team Yeji.

Diye bağıran Hyunjine göz devirdim ve önüme döndüm. Ama Minhonun bana baktığından haberim yoktu.

Yeji dansa başlamıştı oldukça esnek bir yapıya sahipti ve güzeldi. O sırada  Namjoon hoca ve Minho bir deftere not alıyordu.

Yeji dansını bitirdikten sonra baş selamı verip eşyalarını toparladı ve çıktı. Hoca sıradakini çağırmıştı.

154 numara Choi Soobin

Biraz zaman sonra•

Neden okul numaramın 1776 olduğunu sorgulamaya başlamıştım.

1776 numara Han Jisung

Ayağa kalktım ve önlerine geçtim. Minhonun bana dik dik baktığını hissediyordum ama göz göze gelmemiz için yere bakıyordum.

Jisung senin için collide şarkısının dansını seçtik. Yapabilirsin değil mi?

Evet yapabilirim.

Müziğin başlamasını bekledim ve başlar başlamaz dans hareketleri yapmaya başladım. Bana göre güzel yapıyordum ama Minho bana yine dik dik bakmaya başlamıştı en son bende ona bakınca kafasını defterine çevirdi ve not almaya başladı. Ne yazıyorsa

Dansımı bitirdin ve hocadan izin alarak çıktım. Çok yorulmuşum. Bu yüzden derse girmek yerine Chanın odasına geçtim. Orada dinlenicektim. Zaten ders müzikti.

Devam edecek...
613 kelime

Seviyom sizi


•You Otistik•~MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin