Jisung ağzıyla anlatım
Hadi hyung sen git odana yerleş. Bizde Jisungla sınıfa gidiyoruz. Teneffüste uğrarız.
Tamam Seungmin. Good bye. Dersi dinleyin.
Diyerek ayrılmıştı yanımızdan Chan.Ben ve Seungmin ise sınıfa gidip çantalarımızı bırakıcaktık. Aynı sınıftaydık. Minhonun sınıfı ise 4. katta en sonki sınıftı. Ve her zaman kızlar bu kapının dibinde dikilir, Minhonun sınıftan çıkmasını beklerlerdi. Bazenleri bende giderdim ama duvara yaslanıp uzaktan bakardım.
Seungmin ile çantalarımızı bırakıp aşağıya iniyorduk. Kafeye inip kahve alıcaktık. Ama fazla sıra olduğunu görünce vazgeçip sınıfa çıktık. İlk ders tarihti. En nefret ettiğim derstir. Çünkü hocasından nefret ederim.
Seungmin ile en arka sıralardan birine oturup okuldaki shipler ile ilgili konuşmaya başladık. Okulun en popüler shipi Minho ve Hyuna shipiydi. Ama Hyuna Minho ile çıkabilmek için hem uzun sürelik bir ilişkiden vazgeçmişti ve şuan Minho tarafından kullanılıyordu.
Çalan zil ile yerlerimize geçip hocanın gelmesini bekledik. Hoca gelir gelmez üniversite sınavları ile ilgili bilgiler verip bu sene derslere ekstra daha fazla yönelmemizi söylemişti. Halbuki ben bu sene ekstra Minhoya yönelicektim.
2 ders sonra
Çalan zil ile öğle arasına girmiştik. Hoca görüşürüz diyip eşyalarını aldı ve diğer öğrenciler ile sınıftan çıktı. Bizde bu 1 saatlik arada okulun karşısındaki kafede takılmaya karar verdik.
Okuldan çıkıp cafeye girdik ve duvar kenarında bir masaya oturduk. Bizden birkaç metre uzak olan lisede okuyan Felixi de çağırdık çünkü kendisi kuzenim olur.
Birkaç dakika sonra Felix gelmişti. Birde koşuyordu salak. Yaz tatilinde Avustralya'ya gittiği için hiç görüşememiştik.
Ben geldimm. Görüşmeyeli nasılsınız bakalım?
İyi sen nasılsın?
Ben harikayım. Çünkü babam artık Avustralya'da yaşamıyacağını söyledi. Yani Ulsan'da yaşıyacakmış.
Ee iyi. Artık en azından ülke değiştirmiyceksin.
Evet işte bu yüzden mutluyum. Ee Jisungcum sen nasılsın bakalım bir gelişme var mı enişte ile ilgili?
Bir o senin enişten değil. İkide bir gelişme olmadı. Hayla varlığımdan bile haberi yok.
Boşver daha okulun ilk günü. 1 ay falan sonra başlarsın açılmaya.
Aynen.
Neyse içecek bir şeyler söylediniz mi?
Yok daha söylemed-
Derken Seungmin omzumu sarsmaya başlamıştı.
Noldu Seungmin ne ayı gibi sarsıyon omzumu?
Gelene baksana.
Demesiyle kapıdan içeriye giren 4 kişiye baktım. Bunlar Minho,Changbin,Hyunjin ve bir kızdı. Hemen arkamızdaki masaya oturmuşlardı. Ve şuan Minho tam arkamda bir sandalyede oturuyordu.
Nedense yanaklarım birden al al olmaya başlamıştı. Felix bunu fark edince benimle dalga geçmeye başladı.
Aaa Jisungcum yanaklarının al al olması sanki bana küçükken sınıfta altına sıçt-
SUS FELİX SUS!
Dememle kafedeki herkes bana bakmaya başlamıştı. Minho dahil.
Tamam be.
Deyip sustu ama hayla gülüyordu. O sırada yanımıza bir garson geldi.
Merhabalar. Ne isterdiniz?
İstediklerimizi söyledikten sonra 5 dakika içinde getireceğini söyleyip gitmişti. Bizde telefonlarla takılıyorduk siparişleri beklerken. Ama Felix telefonla değilde bize bakıyordu. Sanki birşey isteyecekti.
Noldu Felix?
Çok saçma bir oyun olcak ama D mi C mi oynuyalım mi?
Az önce Felix beni utandırdığı için belki D C oynarken ona istediğimi yaptırıp intikamımı alabilirdim.
Tamam varım.
Harika. Peki sen Seungmin.
Pfff peki bende varım.
Tamam o zaman çeviriyorum.
O şişeyi nerden buldun lan?
Yerden. Herneyse çeviriyorum.
Şişeyi çevirmesiyle Seungmine soru sorucaktım. O ise yanıtlıycaktı.
Doğruluk mu cesaret mi?
Imm doğruluk.
Hmm peki. Diyip soracağım soruyu düşünmeye başladım. Aklıma güzel bir soru gelmişti.
Bir ünlü ile çıkma şansın olsaydı bu kim olurdu?
Tabiki Min Yoongi.
Peki çevir şişeyi Felix.
Felixin şişeyi çevirmesiyle Felix bana soru sorucaktı ben ise cevaplıycaktım.
Doğruluk mu cesaret mi?
Tam doğruluk diyecekken Felix beni gazlamaya başladı. Jisung sana inanıyorum ki sen çok cesaretli bir çocuksun. Sen eğer doğruluk dersen bu vatana ihanet etmiş olursun.
Off tamam tamam cesareti seçiyorum.
Felix bir anda susup sırıtmaya başlamıştı.
Acı bana Felix.
Git Minhoya you otistik de.
NE?
Devam edecek...
582 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•You Otistik•~Minsung
FanficJisung doğruluk mu cesaretlilik mi oynarken Felix ondan sevdiği çocuğa you otistik demesini ister. Sememinho Ukejisung (Ne bekliyordun kaişim) Ayşe Halil ile İkbal Uzuner kalbimizdesiniz...🤍