Helló mindenki! Én voltam Kim Y/N, a Kpop World csatornától és ők voltak itt, generációjuk egyik leghíressebb fiú bandája, a TXT! - köszöntem el a kamerába az interjúm után.
Miután készen lettünk a stúdióban, úgy döntöttem, át megyek Chae-hez, a legjobb barátnőmhöz, akihez egyébként is muszály lenne elmennem, mert imádja a TXT-t, meg úgy mindent ami Kpop, szóval részletes beszámolót kell tartanom.
Felszálltam a buszra, és elindultam. Menet közben, még beugrottam a boltban egy kis Sojuért, mert nehéz napom volt, szóval megérdemlem.
-Milyen volt Kai? - kérdezte Chae, amint kinyitotta az ajtót.
-Én is örülök hogy látlak. - forgattam a szemem, majd levettem a cipőmet, levágtam magam a kanapéra és felbontottam egy üveg Sojut.
-Naaaa... - hisztizett Chaeyoung - Mond már hogy mi volt! Ha nem mondod el hogy milyenek az Idolok személyesen, akkor mire megyek vele hogy a Kpop World-nél dolgozol?!
-Jó, ha elmondom amit megfigyeltem, békén hagysz?
-Attól függ. Valószínűleg igen.
-Jó, pasihoz képest kedves, de nem az esetem, szóval nem néztem meg jobban ilyen téren.
-Most megöltél egy darabot a lelkemből. - drámázott Chae - Mi az hogy nem az eseted?! Én nem erre neveltelek! Mi az, hogy Heuning Kai nem az eseted?!
-Az hogy Yeonjunt jobban bírom.
-Oké, nem vagy reménytelen, de attól még haragszok.
-Jó haragudj. - vontam meg a vállam.- Kérsz egy Sojut?
-Igen... - nyúlt volna az üvegért, de arrébb húztam. - Hé!!! Ha ide adod megbocsátok. - alkudozott. Oda adtam szegénynek a piát, ha már a kis idolját nem tudtam ajnározni neki. - Ki lesz a következő bandád?
-Pasz... - a kezembe vettem a távirányítót és kapcsolgattam a csatornák közt, Chae TV-jén. - Még nem mondták meg. Valószínűnek tartom, hogy a StrayKids, mivel elég nagy drámába keveredtek szegények.
-Úúú... - kerekedett el Chaeryoung szeme. - De menő lenne ha látnád a StrayKidset. - ábrándozott. Mind a kettőnknek az SKZ az ult bandája, úgyhogy az maga lenne az Isteni áldás ha találkozhatnánk velük élőben.
-Ja, jó lenne. - bólintottam. - De azért sajnálom őket a botrány miatt.
Bocsika a rövid rész miatt, de kellett egy ilyen bevezető is.
És előre is bocsánat, ha valamit rosszul írok, mivel még nem rég óta követem a StrayKids-et, de ettől függetlenül nagyon bírom őket.🖤❤️ 😘
ruszon Remélem tetszeni fog. 🫣🥰😘❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Szeretlek, te rohadék! (Minho x reader)
Fanfiction//IDEIGLENESEN SZÜNETEL// "-De miért? -Mert szeretlek, te rohadék!" Kim Y/N, egy tehetséges, szemtelenül fiatal újságíró nő és riporter. Egy Kpop témájú csatorna egyik leghíressebb riportere. Akármilyen botrány is legyen az, Y/N biztos hogy felfedi...