Mivel 2 nappal ez előtt majdnem kinyiffantam, nem tudtuk megcsinálni az interjút. DE, mostmár jobban vagyok(tegnap haza engedtek) úgyhogy ma bepótoljuk. Kicsit sem vagyok munkamániás.... Na mindegy...
Miután felkelltem, megpróbáltam emberi formába hozni magam... Nem mondom hogy sikerült, de legalább már nem úgy nézek ki mint akit elgázoltak.
Egyébként ezt vettem fel:
Nem túlságosan elegáns, de nem is túl egyszerű, pont jó lesz a riporthoz. És kényelmes is, ami különösen jó mert sok dolgunk lesz ma.A teendőim listája mára:
-Riport a fiúkkal.
-Válaszolgatás a fanok kérdéseire online.
-Elkisérni őket tánc próbára.
-Aztán ha marad egy kis időm este, akkor elmegyek Chaevel, DongHyunnal és SangHunnal valamerre.
Nem tudom miért, de egy egész kicsit izgulok amiatt, hogy újra találkozunk SangHunékkal....
A fiúk már a tévé epületnél vártak rám. Elősször gyorsan lezavartuk az interjút, ami a beavatatlan embereknek teljesen meggyőző lehetett.
-Biztos hogy bevették? - kérdezte Hyunjin.
-Persze... - nyugtattam őket. Egyébként megértem a kételkedést, mert nekünk, akik tudtuk az igazat, teljesen átlátszó volt az egész sztori amit bemagyaráztunk a nézőknek, de az igazságot mégsem mondhattuk, mert akkor nem tudnék normálisan nyomozni. Jobb úgy hogy mindenki azt hiszi hogy nincs semmi baj. - De egyébként ha valaki nem hiszi el, akkor sem tudja az ellenkezőét bebizonyítani. - magyaráztam.
-Amúgy mikor kezdődik a válaszolgatós cucc? - kérdezte Jisung.
-Egy óra múlva. - néztem meg a telefonom az időt. - Reggeliztetek már? - kérdeztem, mire a fiúk csak nemlegesen a fejüket rázták. - Akkor menjünk el valahova enni.
Természetesen abba a kávézóba mentünk ahol Chaeyoung dolgozik. Had fangörcsöljön kicsit.
Amikor beléptünk és megláttott minket, tágra nyílt szemekkel bámulta a banda tagjait.-Chae... - kérdeztem vissza folytott vigyorral. - Kaphatunk egy asztalt?
-Öhm persze... - mondta kábán. - Kövessetek... - indult meg az egyik szabad asztal irányába. Mindeközben olyan tipikus "kinyírlak" pillantással nézett rám. Nagyon jól szórakoztam.🙂
Mind rendeltünk valamit reggelinek. Miután Chae kihozta ezeket, már indult volna vissza, de Hyunjin ráfogott a csuklójára.
-Te nem maradsz itt? - kérdezte azzal a csábos tekintetével. Itt randi szagot érzek....
-Nem hinném hogy a főnököm örülne neki. - mondta Chae piros arccal.
-Naaa, meghívunk. - vigyorgott Hyun. - Mindig a vendég az első...
KAMU SEDANG MEMBACA
Szeretlek, te rohadék! (Minho x reader)
Fiksi Penggemar//IDEIGLENESEN SZÜNETEL// "-De miért? -Mert szeretlek, te rohadék!" Kim Y/N, egy tehetséges, szemtelenül fiatal újságíró nő és riporter. Egy Kpop témájú csatorna egyik leghíressebb riportere. Akármilyen botrány is legyen az, Y/N biztos hogy felfedi...