Ήταν τα πρώτα μου γενέθλια χωρίς εκείνον αλλά και ταυτόχρονα το καλύτερο επειδή γνώρισα τον Άλεξ. Είμαστε χωρισμένοι εδώ και έναν μήνα αλλά δεν έχω σταματήσει να τον σκέφτομαι. Κάθε φορά που το κάνω με τον Αλεξ φαντάζομαι ότι το κάνω με εκείνον. Τον Άλκη. Καταλάβαινετε τι ωραία παίρνουσα με εκείνον. Σε μια βδομάδα έφευγε ο Αλεξ για ταξίδι στο εξωτερικό και θα ήμουν όλη μέρα μόνη στο σπίτι. Αχχ πως θα περάσουν 10 μέρες μόνη.
(Μία εβδομάδα μετα)
Ο Αλεξ είχε ήδη φύγει για το αεροδρόμιο. Καθόμουν πλέον μόνη στο σπίτι με μόνη παρηγοριά την τηλεόραση τον Φώτη (Ο Φώτης ήταν ο γάτος μου) ο οποίος με είχε εγκαταλείψει εδώ και καμιά ώρα και κοιμόταν στο καλαθάκι του στην γωνία. Ξαφνικά ακούω την εξώπορτα να ανοίγει η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή κάποιος άνθρωπος έπρεπε να την λαδώσει γιατί έκανε πολύ φασαρία. Νομίζοντας ότι είναι ο νταλιβερας (γιατί έχουμε και ένα στομάχι που πεινάει) (και επίσης ξέχασα να αναφέρω ότι πριν φύγει ο Αλεξ παράγγειλα κάτι πιτογυρα). Στήνονται πίσω από την πόρτα με χαρά και ανυπομονησία μέχρι να κρουσει και ο εσωτερικός κοδων. Εν τέλη χτυπάει η πόρτα και ανοίγω γεμάτη χαρά. Αλλά αυτήν η χαρά δεν κράτησε για πολύ. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μετατράπηκε σε μπέρδεμα.
Κ- Άλκη!?
Α-γεια σου Κατερίνα
Κ- τι κάνεις εσύ εδώ. Εγώ τον ντελιβερα περίμενα να βρω εδώ όχι την μάπα σου.
Α- Μα εμένα περίμενες
Κ- όχι σου λέω περίμενα τον ντελιβερα
Α- Μα εγώ είμαι ο ντελιβερας! Λέει βγάζοντας μια σακούλα με 5 ποτογυρα από πίσω του.
Κ- εσύ δουλεύεις εκεί? Εγώ θυμάμαι ότι ήσουνα γραμματέας του Δικηγόρου Παπαδόπουλου.
Α- ναι με απέλυσε επειδή τα έφτιαξα με την γυναίκα του. Και βρήκα δουλειά σε σουβλατζιδικο.
Κάνω κίνηση να του πάρω την σακούλα με το φαΐ γιατί όπως ξέρετε με χει κόψει η πείνα και αυτός ο χλιμιτζουρας δεν έλεγε να φύγει για να κάτσω να φάω.
Κ- ευχαριστώ
Πάω να κλείσω την πόρτα αλλά κάτι την σταμάτησε. Ήταν το χέρι του Άλκη. Που την άνοιξε και μπήκε μέσα.
Κ- ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΕΚΕΊ
Α- Σε θέλω
Κ- ευκαιρία είναι τώρα που λείπει ο Αλεξ για εξωτερικό😏
Ο Άλκης χαμογέλασε πονηρά και με άρπαξε από την μέση και ξεκίνησε να με φυλάει άγρια. Τον σταματάω απότομα.
Α- τι έγινε
Κ- τουλάχιστον να βάλω τα πιτογυρα στον φούρνο να μπορούμε να φάμε μετά
Α- ε δεν τρώγεσαι! Μια ζωή η ίδια! Είπε και γέλαγε
Την ώρα που πήρα το πιάτο και έσκυψα να βάλω το φαγητό στον φούρνο ήρθε από πίσω μου και μπήκε μέσα μου.
Κ- αχχχ!! Σαν να μεγάλωσε!!
Α- όχι όχι μωρό μου. Απλά ο αλεξ τον είχε μικρό. Όπα όπα για κάτσε ένα λεπτό. ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΕΊΠΕΣ ΜΙΚΡΟΤΣΟΥΤΣΟΥΝΟ
Κ- όχι αγάπη μου απλά είχες δίκιο ο Άλεξ τον είχε μικρό.
Α- αα είπα μήπως
Με γύρισε και με έβαλε πάνω στον πάγκο για να με πιάσει καλύτερα και ανεβήκαμε στο δωματιο. Ξεκινήσαμε να γδύνουμε ο ένας τον άλλον. Με ξάπλωσε στο κρεβάτι και ξεκίνησε να μου δίνει υγρά φιλιά στον λαιμό και κατέβαινε όλο και ποιο κάτω. Τώρα δεν λέμε το ποσό κάτω. Φαντάζομαι ξέρετε😄. Ήτα το καλύτερο γλυφομουνι που μου έχουν κάνει ποτέ!! Μετά αλλάξαμε στάση και κανμε 69. Ξεκίνησα να του ρουφάω την πουτσα. Και ταυτόχρονα τον έγλειφα. Βγάζαμε και οι δύο αναστεναγμόυς γιατί και αυτός έκανε καλά την δουλειά του. Άρχισα επίσης να του χούφτωνω τις μπάλες. Ήταν μεγάλες και βαριές. Μετά με γύρισε στα τέσσερα και ξεκίνησε να με καρφώνει κανονικότατα και στην συνέχεια αυξανε ταχύτητα. Τελειώσει γύρο στις 2 φορές και πήγαινα για τρίτη. Μετά γυρίσαμε ανάσκελα και ανέβηκε από πάνω μου.
Άρχισε να μου βάζει δάχτυλο. Το ένα έγιναν δύο. Κάποια στιγμή δεν άντεξα άλλο να με βασανίζει. Τον έσπρωξε και ανέβηκα από πάνω του. Ξεκίνησα να τον καβαλάω κανονικότατα και αυτός να με χουφτώνει και στο στήθος αλλά και στον κωλο.
Α- αχχχ! Τι ωραία το κάνεις!
Κ- είχα καλό δάσκαλο φαίνεται😉
Α- το ξέρω καυλα συνέχισε δεν θέλω πολύ ακόμα🥵
Κ- ένταξη
Συνέχισα να κάνω το ίδιο μέχρι που τελείωσε και ξάπλωσα δίπλα του. Του πήρα και βέβαια λίγο πιπα να τον καθαρίσω και μετά φυσικά πήγαμε στην κουζίνα να φάμε αυτά τα πίτογυρα που από την αρχή περίμενα πως και πως να τελειώσουμε για να τα φάμε.
Κ- πάμε να φάμε?
Α- φυσικά χοντρούλα μου
Κ- Α γαμισου
Α- τώρα το κάνα θες πάλι?!? Αντέχω για ακόμα έναν γύρο😏
Κ- ΠΕΙΝΑΩΩΩΩ
Α- αντε αντε πάμε να φας.
Φάγαμε και μετά ξαπλώσαμε να κοιμηθούμε. Μετά από 10 μέρες ήρθε και ο Άλεξ και τα είχα παράλληλα και με τους 2. Δεν το έχει καταλάβει ακόμα ο Αλεξ ευτυχώς. Έχουμε δώσει ραντεβού απόψε με τον Άλκη σπίτι του😉Ta λέμε στο επόμενο παρτ😘
ESTÁS LEYENDO
One shot🔞🥵
Historia CortaΤο περιεχόμενο είναι για άνω των 18. Όσοι είναι κάτω των 18 το διαβάζουν με δικιά τους ευθύνη.🔞🔞