My new classmate

2.3K 13 1
                                    

Το πεμπτο σχολείο που αλλάζω μέσα σε 3χρονια. Καλά πάμε. Αλλά περίεργο. Πως και δεν με έχουν διώξει ακόμα από δω. Ναι όπως καταλάβατε είμαι μια 17χρονη κοπέλα με πολύ αυτοπεποίθηση και τσαμπουκά. Δεν μπορώ βρε παιδιά όταν μου την μπαίνουν δεν θα κάθομαι με σταυρωμένα τα χέρια. Και για αυτό το λόγο με έδιωχναν από κάθε σχολείο. Στο πρώτο επειδή είχα μαζέψει πάνω από 7 αποβολές λόγο βλακιας, στο δεύτερο επειδή πλακώθηκα 2 φορές στο ξύλο με ένα ντετι μπόι που το παίζε κάποιος, στο τρίτο επειδή έσπασα το χέρι από μια κοπέλα, και στα άλλα δύο επειδή έσπασα 2 φορές την πόρτα προσπαθώντας να ξεμαλιασω ένα καθηστεριμενο που μου έπιασε το μπούτι. Έχω δύο χρόνια τώρα στην Αθήνα δεν έχω αλλάξει κανένα σχολείο προστοπαρον αλλά θα δείξει. Αλλά άκουσα ότι θα έρθει ένας καινούργιος μαθητής ένα χρόνο μεγαλύτερος από μας αλλά έχει μείνει τάξη. Ωραία θα πάει και αυτό.

Ντριννν χτυπάει το ξυπνητήρι και ξινιζω την φάτσα μου μιας και το προηγούμενο βράδυ είχα καεί στο κινητό και κοιμήθηκα κατά τις 3. Να σου χεσω πρωί πρωί.  Κοιτάω το κινητό 7:30. Εγώ γιατί σηκώθηκα από της 7:30 αφού τις πρώτες δύο ώρες σχολείο δεν πάω!! Ααα τώρα θυμήθηκα. Θα έρχονταν σήμερα το νέο στουρναρι της τάξης μου αλλά δεν γαμιετε θα τον μάθουμε από την τρίτη ώρα.  Βλέπω το πρόγραμμα στον τοίχο:
1 μαθηματικά
2 ιστορία
3 βιολογία
4 λογοτεχνία
5 φυσική
6 γυμναστική
7 αρχαία

Θα πάω..🤔 βασικά κάτσε να πάρω την Κατερίνα τηλέφωνο..
Λ- καλημέρα
Κ- τι θες μωρή πρωί πρωί
Λ- και εγώ σε αγαπώ
Κ- εγώ καθόλου ΤΙ ΘΕΣ ΛΙΑ
Λ- Ρε έχουμε σκατα πρόγραμμα σήμερα τι ώρες θα πάμε?
Κ- βιολογία, γυμναστική και λογοτεχνία
Λ- ωραία να γνωρίσουμε και το καινούριο τσόκαρο να δούμε τι λογιο είναι

Και εκε μου κλείνει το τηλέφωνο στα μούτρα. Εν τέλη κοιμήθηκα και εγώ άλλη μια ώρα.  Ντιννν εντάξει εντάξει Σηκώνομαι. Πάω κάνω ένα μπάνιο μια και με χαλαρώνει το πρωί. Μετά από 10 λεπτά βγαίνω βγαίνω πάω στην ντουλάπα μου. Έβαλα μια μαύρη φόρμα Nike ένα μπουστακο μαύρο nike και τα air force. Τσάντα δεν πήραν καν αφού τα βιβλία τα είχα κάτω από το θρανίο. Οπότε έπαιρνα τηλέφωνο την Κατερίνα αλλά με πρόλαβε. Τηλεπάθεια!!
Κ- Λίααα
Λ-Κατερίναααα
Κ- σκασε! Που θα βρεθούμε?
Λ- μπούμ. Γωνία καφετέρια σε 10 λεπτά

Και της κλείνω το τηλέφωνο. Παίρνω το κινητό λεφτά και κλειδώνω το σπίτι. Πάω στην καφετέρια και παίρνω 2 καφέδες μέχρι να έρθει η Κατερίνα.
-καλημέρα
-γειά σας τι θα θέλατε
-εναν frape σκέτο και ένα latte

One shot🔞🥵Where stories live. Discover now